Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбук
Ноутбук (Code DK 021:2015 30210000-4 Data-processing machines (hardware) Laptop
Ноутбук (Code DK 021:2015 30210000-4 Data-processing machines (hardware) Laptop
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-10-13-012122-b ● b2372aa39f454c7fbc4fa29ea04b1793
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Вебсайт: | http://www.uss.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 83Б |
Контактна особа: |
Артур Вітренко 380932022749 cpo@uss.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Купрієнко Олена (073) 255-79-14 o.kuprienko@uss.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | GovE State Enterprise "Ukrainian Special Systems" |
National ID: | 32348248 |
Contact point: |
Vitrenko Artur 380932022749 cpo@uss.gov.ua |
Additional contacts: |
Olena Kupriyenko (073) 255-79-14 o.kuprienko@uss.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 20:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 13:20 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 жовтня 2021 20:33 |
Enquiries until: | 04 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 листопада 2021 22:00 |
Information
Estimated total value: | 270 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 350 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од.
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Бастіонна, 6
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
laptop
CPV: 30213100-6
Період постачання:
по 24 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання видаткової накладної | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 20:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 20:30 |
Оголошення.docx | |
13 жовтня 2021 20:30 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 17 жовтня 2021 12:36
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 14:21
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
«Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування
закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і
послуг. Після визначення Замовником предмету закупівлі на підставі наявної
потреби, з метою оптимального формування переліку товарів, що становлять предмет
закупівлі згідно тендерної документації, Замовником проводиться аналіз ринку, в
даному випадку технологічних робочих станцій у складі: системний блок зі
встановленою операційною системою Microsoft Windows 10 Professional 64-bit (OEM),
монітор, клавіатура, маніпулятор «миша» (далі – Товар), на предмет наявних
пропозицій відповідного Товару.
Відповідно до технічних умов тендерної документації закупівлі допускається
комплектування системного блоку ліцензійною операційною системою Microsoft
Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM .
Замовник не зобов’язаний самостійно перевіряти походження Товару та
відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним вимогам за
посиланням з сайту виробника. Відповідність запропонованого Товару (системного
блоку та монітору) повинна бути підтверджена у вигляді інформаційного листа від
виробника або його офіційного представництва в Україні, який би доводив, що
Учасник є уповноваженим на продаж в України запропонованого ним Товару та
наявність гарантійної підтримки цього обладнання на території України.
Вимога, яка убезпечує Замовника від закупівлі неякісної продукції
(фальсифікату) або такої, продаж якої не передбачено на території України,
несвоєчасного постачання Товару за закупівлею у необхідній кількості та відповідної
якості, неотримання гарантійної підтримки Товару, не є дискримінацією учасників, а
передбачена з метою отримання відповідного до технічних умов тендерної
документації закупівлі Товару.
Дякуємо за звернення!
«Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування
закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і
послуг. Після визначення Замовником предмету закупівлі на підставі наявної
потреби, з метою оптимального формування переліку товарів, що становлять предмет
закупівлі згідно тендерної документації, Замовником проводиться аналіз ринку, в
даному випадку технологічних робочих станцій у складі: системний блок зі
встановленою операційною системою Microsoft Windows 10 Professional 64-bit (OEM),
монітор, клавіатура, маніпулятор «миша» (далі – Товар), на предмет наявних
пропозицій відповідного Товару.
Відповідно до технічних умов тендерної документації закупівлі допускається
комплектування системного блоку ліцензійною операційною системою Microsoft
Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM .
Замовник не зобов’язаний самостійно перевіряти походження Товару та
відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним вимогам за
посиланням з сайту виробника. Відповідність запропонованого Товару (системного
блоку та монітору) повинна бути підтверджена у вигляді інформаційного листа від
виробника або його офіційного представництва в Україні, який би доводив, що
Учасник є уповноваженим на продаж в України запропонованого ним Товару та
наявність гарантійної підтримки цього обладнання на території України.
Вимога, яка убезпечує Замовника від закупівлі неякісної продукції
(фальсифікату) або такої, продаж якої не передбачено на території України,
несвоєчасного постачання Товару за закупівлею у необхідній кількості та відповідної
якості, неотримання гарантійної підтримки Товару, не є дискримінацією учасників, а
передбачена з метою отримання відповідного до технічних умов тендерної
документації закупівлі Товару.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-13-012122-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 жовтня 2021 12:35
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
19 жовтня 2021 14:36
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Замовник не зобов’язаний самостійно перевіряти походження Товару та
відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним вимогам за
посиланням з сайту виробника. Відповідність запропонованого Товару повинна бути
підтверджена у вигляді інформаційного листа від виробника або його офіційного
представництва в Україні, який би доводив, що Учасник є уповноваженим на продаж
в України запропонованого ним Товару та наявність гарантійної підтримки цього
обладнання на території України.
Вимога, яка убезпечує Замовника від закупівлі неякісної продукції
(фальсифікату) або такої, продаж якої не передбачено на території України,
несвоєчасного постачання Товару за закупівлею у необхідній кількості та відповідної
якості, неотримання гарантійної підтримки Товару, не є дискримінацією учасників, а
передбачена з метою отримання відповідного до технічних умов тендерної
документації закупівлі Товару.
Дякуємо за звернення!
Замовник не зобов’язаний самостійно перевіряти походження Товару та
відповідність запропонованого Учасником Товару технічним та якісним вимогам за
посиланням з сайту виробника. Відповідність запропонованого Товару повинна бути
підтверджена у вигляді інформаційного листа від виробника або його офіційного
представництва в Україні, який би доводив, що Учасник є уповноваженим на продаж
в України запропонованого ним Товару та наявність гарантійної підтримки цього
обладнання на території України.
Вимога, яка убезпечує Замовника від закупівлі неякісної продукції
(фальсифікату) або такої, продаж якої не передбачено на території України,
несвоєчасного постачання Товару за закупівлею у необхідній кількості та відповідної
якості, неотримання гарантійної підтримки Товару, не є дискримінацією учасників, а
передбачена з метою отримання відповідного до технічних умов тендерної
документації закупівлі Товару.
Дякуємо за звернення!
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 листопада 2021
Найменування закупівельника: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Місцезнаходження закупівельника: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 83Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМЕЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
269 988,00
UAH з ПДВ
|
269 988,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
269 988,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 10:33
|
Договір 286-21.pdf | укладений |
06 грудня 2021 10:32
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 грудня 2021 14:19
|
269 988,00 UAH | UA438201720343120003000078863 Казначейство |
UA863282090000026009010003109 ТОВ "ІТ-Інтегратор" |
Оплачений |