Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування)
Очікувана вартість
176 568 641,00 UAH
UA-2021-10-13-012035-b 92b3d17527e54555a4d60b581eb69bed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua/
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Для проведення робіт відповідно до проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») за результатами проведення процедури відкритих торгів 12.11.2020 Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» укладено з переможцем торгів ТОВ «Хозхімсервіс» договір за № 12/11-20Б на суму 353 314 047,00 грн. (далі – Договір), термін дії Договору до 31 грудня 2023.
В ході виконання будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» по договору на закупівлю робіт № 12/11-20Б від 12.11.2020 року виникла необхідність у зміні проектних рішень, що мало наслідком коригування проекту.
Коригування проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» підтверджується Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) № 00-0656/01-21 від 07.10.2021 року, наданим ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»).
Вартість додаткових робіт складає 176 568 641,00 грн., що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Вказані роботи є аналогічні роботам, що виконуються на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1».
Договір планується укласти з попереднім виконавцем цих робіт - ТОВ «Хозхімсервіс».
Додаткові роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Відповідно до п.5 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника (можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера), закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 20:08
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон ТПВ № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 19:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 19:56
Повідомлення про намір укласти договір.docx
13 жовтня 2021 19:56
ЗВІТ.pdf
13 жовтня 2021 19:56
ДОДАТОК ДО ЗВІТА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000054 ● c2941c1e4c9a46e6ba9b0109aa5ea3da
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.11.2021 № 402

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-10-13-012035-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-13 14:30:26

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування)», очікуваною вартістю 176 568 641,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-13-012035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (зокрема посилання на процедуру закупівлі, відповідно до якої виникли обставини щодо закупівлі додаткових аналогічних робіт) та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-16 18:44:55

Пояснення

а запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») повідомляємо наступне.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26 липня 2018 року № 1316 «Про рекультивацію полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга)» було затверджено здійснення рекультивації полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга) та визначено ПрАТ «Київспецтранс» замовником робіт.
Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 21 травня 2019 року «Про внесення змін до Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26 липня 2018 року № 1316 «Про рекультивацію полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області (І черга)», зокрема, було внесено зміни до заголовку, а саме «Про реконструкцію та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці, Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1».
Для проведення робіт відповідно до проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») за результатами проведення процедури відкритих торгів (оголошення № UA-2020-08-06-005404-a) 12.11.2020 року Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» було укладено з переможцем торгів ТОВ «Хозхімсервіс» договір № 12/11-20Б на суму 353 314 047,00 грн. (далі – Договір), термін дії якого - до 31 грудня 2023.
В ході виконання будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» по договору на закупівлю робіт № 12/11-20Б від 12.11.2020 року виникла необхідність у зміні проектних рішень, зумовлена відхиленням від вимог діючого ДБН В.2.4-2-2005 погодженим на засіданні Науково технічної ради Міністерства розвитку громад та територій України від 13 серпня 2021 року, що і мало наслідком коригування проекту.
Коригування проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» підтверджується Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) № 00-0656/01-21 від 07.10.2021 року, наданим ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»).
Відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.11.2021 року № 2276 «Про перезатвердження проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1.» (Коригування) проект «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірні Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Коригування) був перезатверджений з урахуванням вищевказаного експертного звіту.
Відповідно до листа ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА») № 1293 від 11.10.2021 року кошторисна вартість додаткових робіт по проекту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) складає 176 648 735 тис. грн. з ПДВ без урахування витрат на утримання служби замовника, проектно-вишукувальні роботи, експертизу та авторський нагляд.
Вартість додаткових робіт, узгоджена за результатами проведених переговорів, склала 176 568 641,00 грн., що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Вказані роботи є аналогічні роботам, що виконуються на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1».
Додаткові роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Відповідно до п.5 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника (можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера), закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Вимоги до робіт та матеріальних ресурсів, що повинні використовуватися в процесі виконання робіт, встановлені відповідно до вимог державних стандартів, будівельних норм, а саме, але не виключно:
- ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”;
- ДБН В.2.4-2-2005 “Полігони твердих побутових відходів”.
- ДБН 360-92* “Містобудування, планування і забудова міських і сільських поселень”;
- ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 “ Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва”;
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Перелік та обсяги робіт зазначені у відомості обсягів додаткових робіт.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі: визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Коригування) № 00-0656/01-21 від 07.10.2021 року, наданим ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА») та листа ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ – ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ» (ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА») № 1293 від 11.10.2021 року .

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному сайті ПрАТ «Київспецтранс» за посиланням http://kst.in.ua/uk/pro-kompaniyu/dokumenty. Також наа виконання Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) від 04.12.2017 року № 1547 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 р. «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет - порталу «Київаудит»» ПрАТ «Київспецтранс» додатково здійснює оприлюднення обґрунтувань щодо якісних та кількісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/ .


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 176 568 641,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 20:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

37-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 20:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
176 568 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 15:39
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 15:38
ДУ № 1_23 від 25.07.2023 до Дог № 05_11-21ДР від 05.11.2021.pdf зміни до договору
25 липня 2023 15:35
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 15:03
ДУ 2_22 від 16.08.2022 до Дог 05_11-21ДР від 05.11.2021.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 08:50
Дод.угода №1_22_Договір №05_11-21ДР від 05.11.21_Хозхімсервіс.pdf зміни до договору
08 червня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 19:38
ДУ №2_21 від 20.12.21_Хозхімсервіс_Дог.№05_11-21ДР від 05.11.21 р._Рекульт.діл.1_кор.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 19:36
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 09:13
Додаткова угода 1_21 від 09_11_21.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 09:12
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 15:11
Графік_Дод.3 до Дог.№05_11-21ДР від 05.11.21_Хозхімсервіс_Рекульт.діл.№1.pdf укладений
05 листопада 2021 15:10
Договір №05_11-21ДР від 05.11.21_Хозхімсервіс_Рекульт.діл.№1.pdf укладений
05 листопада 2021 15:10
Договірна ціна_Дод.1 до Дог.№05_11-21ДР від 05.11.21_Хозхімсервіс_Рекульт.діл.№1.pdf укладений
05 листопада 2021 15:10
Кошторис_Дод.2 до Дог.№05_11-21ДР від 05.11.21_Хозхімсервіс_Рекульт.діл.№1.pdf укладений
05 листопада 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2021-2023 роки, викладення Додатку № 3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 05/11-21ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2021-2023 роки, викладення Додатку №3 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 05/11-21ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2022, зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 05/11-21ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу № 21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ № 5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчику на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв № 5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ № 5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який спалюючи побутові відходи постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022 -2023 років в місті Києві. Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022-2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Доповнити Розділ 4 Договору пунктом 4.1.1. в наступній редакції: «4.1.1. В період воєнного стану платежі з рахунку Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590.» 2. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (коригування) станом на «____» серпня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 2.1. Змінити п. 4.5 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 67 131 077 (Шістдесят сім мільйонів сто тридцять одна тисяча сімдесят сім) гривень 93 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 11 188 512 (Одинадцять мільйонів сто вісімдесят вісім тисяч п’ятсот дванадцять) гривень 99 копійок; – у 2022 році бюджетні зобов’язання становлять 14 489 916 (Чотирнадцять мільйонів чотириста вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять) гривень 63 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 2 414 986 (Два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят шість) гривень 10 копійок; – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 94 947 646 (Дев’яносто чотири мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч шістсот сорок шість) гривень 44 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 15 824 607 (П’ятнадцять мільйонів вісімсот двадцять чотири тисячі шістсот сім) гривень 74 копійки, після затвердження Бюджету м. Києва на 2023 рік та внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2022 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (коригування) Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3».
Номер договору про закупівлю: 05/11-21ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із здійсненням коригування проектної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» та отриманням позитивного експертного звіту № 00-0136/01-23/КД від 07.07.2023 року виданого ДП «Укрдержбудекспертиза» Сторони вирішили достроково розірвати Договір за згодою сторін. Виходячи з вищезазначеного, Сторони вирішили внести наступні зміни до Договору: 1. Змінити п.3.1 Розділу 3 Договору та викласти його у такій редакції: «3.1. Загальна вартість договору визначена у договірній ціні (Додаток 1) і становить 81 620 994,56 грн. (вісімдесят один мільйон шістсот двадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 56 коп. ), в т.ч. ПДВ 20% – 13 603 499,09 грн. (тринадцять мільйонів шістсот три тисячі чотириста дев’яносто дев’ять грн. 09 коп.). Договірна ціна є динамічною.» 2. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) було виконано зобов’язань на суму 81 620 994,56 грн., Замовником – 81 620 994,56 грн. 3. Викласти Додаток № 1 у новій редакції. 4. Викласти Додаток № 2 у новій редакції. 5. Викласти Додаток № 3 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/11-21ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 25 липня 2023
Сума оплати за договором: 81 620 994,56
UAH (в тому числі ПДВ 13 603 499,09 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін