Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабельно-провідникова продукція: Лот№1 - Троси несучі для контактої мережи М-120, М-95; Лот№2 - Троси несучі для контактої мережи М-120, М-95; Код ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція
Сabel-conductive products: Lot-1 - Cables bearing for a contact network of M-120, M-95; Lot-2 - Cables bearing for a contact network of M-120, M-95; Code DK 021: 2015 - 44320000-9 Cables and related products
Сabel-conductive products: Lot-1 - Cables bearing for a contact network of M-120, M-95; Lot-2 - Cables bearing for a contact network of M-120, M-95; Code DK 021: 2015 - 44320000-9 Cables and related products
Очікувана вартість
40 976 460,00 UAH
UA-2021-10-13-011753-b ● cc37c6f6607742f7acd85e7e7720cab6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська область обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Добриніна Олена Володимирівна 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ковальчук Сергій +3804872729-02 Коваленко Денис +38048727-49-24 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Joint Stock Company "Ukrainian Railway" (represented by the regional branch of "Odessa Railways" of the Joint Stock Company "Ukrainian Railways") |
National ID: | 40081200 |
Contact point: |
Dobrynina Olena Volodymyrivna 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua |
Additional contacts: |
Sergey Kovalchuk +3804872729-02 Denis Kovalenko +38048727-49-24 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 40 976 460,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 жовтня 2021 18:20 |
Enquiries until: | 12 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 40 976 460 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації
Source of procurement financing: budget funds. Conditions for securing tender proposals in accordance with paragraph 2 of section III of the tender documentation
Тендерна документація
12 листопада 2021 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 09:24 |
6.1 Протокол внесення змін.doc | |
12 листопада 2021 09:24 |
6.2 Проект ТД кабель м-95, м-120 Міжнар зміни №1.doc | |
12 листопада 2021 09:24 |
6.3Договор зміни.doc | |
20 жовтня 2021 09:41 |
2.1 Протокол внесення змін до оголошення.doc | |
13 жовтня 2021 18:17 |
Обгрунтування.doc |
12 листопада 2021 09:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 листопада 2021 09:24 |
6.1 Протокол внесення змін.doc
|
||||||
12 листопада 2021 09:24 |
6.2 Проект ТД кабель м-95, м-120 Міжнар зміни №1.doc
|
||||||
12 листопада 2021 09:24 |
6.3Договор зміни.doc
|
||||||
20 жовтня 2021 09:41 |
2.1 Протокол внесення змін до оголошення.doc
|
||||||
13 жовтня 2021 18:17 |
Обгрунтування.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Question re technical requirements / Питання стосовно технічних вимог
Дата подання: 25 жовтня 2021 13:17
Дата відповіді: 28 жовтня 2021 13:21
Dear Buyer,
We are a foreign company who intends to participate in your tender. For our price quotation, please kindly clarify the following:
1. What is the length of anchor section of the two types of cables (M95 and M120) and the quantity for each anchor section?
2. Is there an request for the packaging of the two cables? Such as drum size, packaging length, etc?
3. Which standard is the cables applicable with?
Best regards
/
Шановний Покупець,
Ми інозмемна компанія, яка планує взяти участь в оголошеному Вами тендері. Для підготовки цінової пропозиції, будь ласка уточніть настне:
1. Якою повинна бути довжина відділення кріплення двох типів кабелів (М95 та М120) та кількість відділень для кріплення;
2. Чи висуваються якісь вимоги до пакування двох видів кабелів? Такі як величина ящика для пакування, довжина пакування тощо;
3. Якому стандарту повинні відповідати кабелів?
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1. Перед тим як почати завантажувати барабани з проводом відповідальною особою проводиться зовнішній огляд вантажу щодо цілісності конструкції та правильності упаковки. Правила укладання проводу на барабан визначені вимогами ГОСТ 18690-82.
2. Кінці проводу виводять між витками для можливості проведення випробувань та закріплюють на корпусі. Кінці повинні мати захист від вологи. Барабани з проводом повинні мати захист від випадкових механічних ударів.
3. Дозволяється випускати вироби в пакувальних матеріалах або з дощатою обшивкою.
1. Перед тим як почати завантажувати барабани з проводом відповідальною особою проводиться зовнішній огляд вантажу щодо цілісності конструкції та правильності упаковки. Правила укладання проводу на барабан визначені вимогами ГОСТ 18690-82.
2. Кінці проводу виводять між витками для можливості проведення випробувань та закріплюють на корпусі. Кінці повинні мати захист від вологи. Барабани з проводом повинні мати захист від випадкових механічних ударів.
3. Дозволяється випускати вироби в пакувальних матеріалах або з дощатою обшивкою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-13-011753-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 27 жовтня 2021 21:40
contract terms
Dear Buyer,
We were intended to place inquiry to the manufacturer, but after reading your contract, especially in part of delivery time (10 days) and payment terms (ridiculous - even no comments), decided to hold on.
1. Requirement to deliver in 10 days is not used even for delivery by air. It makes your term simply unworkable for non-residents, shipping from far overseas.
So, our demand is to change this term to minimally workable 90 days.
2. Your payment terms are below of any critic, voluntaristic, unsecure and a base for corruption. We even do not want to dispute it and providing you as an example of professionally made contracts - wordings, received from serious Ukrainian buyers. Please consider and change terms to fair. At least use contract of UZ, which is not great, but at least workable, while yours - is below of any critic.
Respectfully,
-----------------------------------------------
Шановний покупець,
Ми мали намір зробити запит до виробника, але прочитавши ваш договір, особливо в частині термінів поставки (10 днів) і умов оплати (смішно - навіть без коментарів), вирішили триматися.
1. Вимога доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом. Це робить ваш термін просто невиконаним для нерезидентів, які здійснюють доставку з далекого зарубіжжя.
Отже, наша вимога – змінити цей термін на мінімально працездатний 90 днів.
2. Ваші умови оплати не є критичними, добровільними, небезпечними та є підставою для корупції. Ми навіть не хочемо це сперечатися і наводимо вам як приклад професійно складені договори - формулювання, отримані від серйозних українських покупців. Будь ласка, розгляньте та змініть умови на справедливі. Принаймні скористайтеся контрактом УЗ, який не великий, але принаймні працездатний, а ваш - нижче будь-якого критика.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
We were intended to place inquiry to the manufacturer, but after reading your contract, especially in part of delivery time (10 days) and payment terms (ridiculous - even no comments), decided to hold on.
1. Requirement to deliver in 10 days is not used even for delivery by air. It makes your term simply unworkable for non-residents, shipping from far overseas.
So, our demand is to change this term to minimally workable 90 days.
2. Your payment terms are below of any critic, voluntaristic, unsecure and a base for corruption. We even do not want to dispute it and providing you as an example of professionally made contracts - wordings, received from serious Ukrainian buyers. Please consider and change terms to fair. At least use contract of UZ, which is not great, but at least workable, while yours - is below of any critic.
Respectfully,
-----------------------------------------------
Шановний покупець,
Ми мали намір зробити запит до виробника, але прочитавши ваш договір, особливо в частині термінів поставки (10 днів) і умов оплати (смішно - навіть без коментарів), вирішили триматися.
1. Вимога доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом. Це робить ваш термін просто невиконаним для нерезидентів, які здійснюють доставку з далекого зарубіжжя.
Отже, наша вимога – змінити цей термін на мінімально працездатний 90 днів.
2. Ваші умови оплати не є критичними, добровільними, небезпечними та є підставою для корупції. Ми навіть не хочемо це сперечатися і наводимо вам як приклад професійно складені договори - формулювання, отримані від серйозних українських покупців. Будь ласка, розгляньте та змініть умови на справедливі. Принаймні скористайтеся контрактом УЗ, який не великий, але принаймні працездатний, а ваш - нижче будь-якого критика.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2021 14:49
1. Замовник дослідив надані проекти договорів серйозних українських покупців, наданих у якості додатків до даної вимоги та зауважує, що навіть з пропонуємих проєктів договорів вбачається, що термін поставки товару складає не більше 30 днів.
Крім того, варто зауважити, що твердження що «доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом» не має законних посилань та обґрунтувань.
Замовник звертає увагу, що не вбачає підстав для внесення змін до п. 5.2 проєкту договору поставки в частині поставки товару впродовж 90 днів, враховуючи специфікацію та особливості роботи АТ «Укрзалізниця», враховуючи положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
2. Звертаємо увагу, що у п. 6.1 запропонованого проєкту договору Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначено, що оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України, в той час як відповідно п. 7.8 проєкту Договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ з урахуванням вимог п.7.3, 7.4 та 7.5 цього Договору, протягом 15 банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки.
Тобто, запропоновані строки оплати є коротшими, та, на думку Замовника, більш сприятливими та справедливими, ніж пропонуємі потенційним учасником.
Таким чином, твердження щодо підстав для корупції є виключно особистою думкою потенційного учасника, яка нічим не обґрунтована.
Отже, пропонуємо ще раз уважно ознайомитись з умовами проєкту договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b, враховуючи його працездатність та положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
Крім того, варто зауважити, що твердження що «доставити за 10 днів не використовується навіть для доставки повітряним транспортом» не має законних посилань та обґрунтувань.
Замовник звертає увагу, що не вбачає підстав для внесення змін до п. 5.2 проєкту договору поставки в частині поставки товару впродовж 90 днів, враховуючи специфікацію та особливості роботи АТ «Укрзалізниця», враховуючи положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
2. Звертаємо увагу, що у п. 6.1 запропонованого проєкту договору Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначено, що оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України, в той час як відповідно п. 7.8 проєкту Договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b розрахунки за поставлений Товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ з урахуванням вимог п.7.3, 7.4 та 7.5 цього Договору, протягом 15 банківських днів з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки.
Тобто, запропоновані строки оплати є коротшими, та, на думку Замовника, більш сприятливими та справедливими, ніж пропонуємі потенційним учасником.
Таким чином, твердження щодо підстав для корупції є виключно особистою думкою потенційного учасника, яка нічим не обґрунтована.
Отже, пропонуємо ще раз уважно ознайомитись з умовами проєкту договору поставки по процедурі закупівлі UA-2021-10-13-011753-b, враховуючи його працездатність та положення ст. 627 Цивільного кодексу України.
Номер вимоги: UA-2021-10-13-011753-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 01 листопада 2021 15:02
your answer
Dear Buyer,
Thank you for answer. As our requirements are refused, we cannot take part in this tender and now closing this file.
Sincerely,
-------------------------------
Шановний покупець,
Дякую за відповідь. Оскільки наші вимоги відхилені, ми не можемо брати участь у цьому тендері і зараз закриваємо цей файл.
З повагою,
Thank you for answer. As our requirements are refused, we cannot take part in this tender and now closing this file.
Sincerely,
-------------------------------
Шановний покупець,
Дякую за відповідь. Оскільки наші вимоги відхилені, ми не можемо брати участь у цьому тендері і зараз закриваємо цей файл.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2021 17:03
Доброго дня. Дуже шкода, що ви не маєто можливіть взяти участь в аукціоні на умовах замовника.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2.Кабельно-провідникова продукція: - Троси несучі для контактої мережи М-120, М-95; Код ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 20 488 230,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 102 441,15 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції). Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 200 000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч грн. 00 коп.), а саме: - лот № 1 – 600 000,00 грн. ((шістьсот тисяч грн. 00 коп.), - лот № 2 – 600 000,00 грн. ((шістьсот тисяч грн. 00 коп.), - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства, на суму: - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - Розмір забезпечення тендерної пропозиції: : 1 200 000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч грн. 00 коп.), а саме: - лот № 1 – 600 000,00 грн. ((шістьсот тисяч грн. 00 коп.), - лот № 2 – 600 000,00 грн. ((шістьсот тисяч грн. 00 коп.), Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме з 22.11.2021р. Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця»), ЄДРПОУ замовника: 40081200. Банківські реквізити замовника: П/р: UA113288450000026006354114247 в філії - Одеське обласне управління АТ „Ощадбанк”, МФО 328845; ЄДРПОУ банку: 09328601. Адреса банка: 65014, м. Одеса, вул. Базарна, 17. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 600000 UAH |
Title: Lot 2.Cable and wire products: - Supporting cables for contact network M-120, M-95; Code DK 021: 2015 - 44320000-9 Cables and related products
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 20 488 230,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 102 441,15 UAH
excluding VAT
Позиції
3000 кг
Лот№2 - Трос несучий для контактої мережи М-95, Код ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20705, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Т.Шеченка 18а
Дата доставки:
31 грудня 2022
Lot2 - Supporting cables for contact network M-95; Code DK 021: 2015 - 44320000-9 Cables and related products
CPV: 44320000-9
37500 кг
Лот№2 - Трос несучий для контактої мережи М-120, Код ДК 021:2015 - 44320000-9 Кабелі та супутня продукція
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20705, Україна, Черкаська область, Сміла, вулиця Т.Шеченка 18а
Дата доставки:
31 грудня 2022
Lot2 - Supporting cables for contact network M-120; Code DK 021: 2015 - 44320000-9 Cables and related products
CPV: 44320000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетних призначень відповідно до ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій