Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний фонд сприяння інвестиціям та будівництву |
Код ЄДРПОУ: | 24893824 |
Місцезнаходження: | 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Замостянська/пр.Коцюбинського,26/58 |
Контактна особа: |
Постовитюк Тетяна Дмитрівна +380432271009 vintany@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:08 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відподідно до ст 25 Закону України " Про публічні закупівлі та тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 17:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 17:43 |
Перелік змін .docx | |
21 жовтня 2021 17:43 |
тендерна документація (нова редакція).doc | |
13 жовтня 2021 18:14 |
проект договору.doc |
21 жовтня 2021 17:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2021 17:43 |
Перелік змін .docx
|
|||
21 жовтня 2021 17:43 |
тендерна документація (нова редакція).doc
|
|||
13 жовтня 2021 18:14 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-26-000087 ● 94685bd61e2d4939a7683cce8b5e9508
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2021-10-13-011737-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-31 20:32:49
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з очистки від мулових наносів р. Південний Буг в межах м. Хмільник та Хмільницького району (капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011737-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 18:28:42
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
Комунальна організація «Обласний фонд сприяння інвестиціям та будівництву» (надалі - Фонд), в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Очистка від мулових наносів р. Південний Буг в межах м.Хмільник та Хмільницького району (капітальний ремонт, код ДК 021:2015 – 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об`єктів)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-13-011737-b, повідомляє наступне.
Фондом було оголошено процедуру закупівлі номер ID: UA-2021-10-13-011737-b на підставі проектно-кошторисної документації «Очистка від мулових наносів р. Південний Буг в межах м.Хмільник та Хмільницького району (капітальний ремонт)», в якій здійснено обгрунтування технічних, якісних та вартісних характеристик даного предмета закупівлі.
Вищезазначена проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та затверджена в установленому порядку, що підтверджується Експертним звітом ТОВ «Вінстратегія-будтехекспертиза» №241-19-К від 08.06.2019 року.
Оприлюднення інформації, відповідно до вимог чинного законодавства, що регулює питання державних закупівель визначено необхідністю оприлюднення інформації про закупівлі на власному сайті для розпорядників бюджетних коштів. КО «Обласний фонд СІБ» не є розпорядником бюджетних коштів, а є їх одержувачем.
Копія Експертного звіту з додатками додається.
Голова Фонду О. П. Паламарчук
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальна організація «Обласний фонд сприяння інвестиціям та будівництву» (надалі - Фонд) за результатами проведеного Держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Очистка від мулових наносів р. Південний Буг в межах м.Хмільник та Хмільницького району (капітальний ремонт, код ДК 021:2015 – 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об`єктів)», ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-13-011737-b, повідомляє наступне. У висновку Держаудитслужби від 18.02.2022 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-13-011737-b відображено інформацію про допущене уповноваженою особою Фонду порушення при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Семар Поділля» (абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі») та одночасно зазначено про відсутність механізму його усунення. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що 31.12.2021 р. закінчився термін трудової угоди укладеної між Фондом та уповноваженою особою по проведенню публічних закупівель, що позбавляє юридичної можливості притягнути її до відповідальності. Разом з тим, керівництвом Фонду з метою недопущення в подальшому встановленого за результатами моніторингу порушення, взято до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби України від 18.02.2022 р.
2022-02-21 18:25:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" |
49 107 863,66
UAH з ПДВ
|
48 607 863,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" |
49 645 887,60
UAH з ПДВ
|
49 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ" |
49 912 179,62
UAH з ПДВ
|
49 912 179,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" #36995664 |
Переможець |
48 607 863,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 15:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2021 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 15:00
|
кал.граф.робіт.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:56
|
кал.граф. фінанс..jpg | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:56
|
дод.уг.2 від 20.12.21 р..jpg | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 09:36
|
дод.уг..jpg | зміни до договору |
23 листопада 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 18:13
|
додаток | укладений |
18 листопада 2021 17:53
|
додаток | укладений |
18 листопада 2021 17:53
|
додаток | укладений |
18 листопада 2021 17:53
|
додаток | укладений |
18 листопада 2021 17:53
|
Договір | укладений |
18 листопада 2021 17:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | По КПКВК 1216030 - 728210,00, КПКВК 1218330 - 5171790,00 |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |