Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щоденник, клей (ДК 021:2015 :30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
127,00 UAH
UA-2021-10-13-011264-b d6118bd88829463582a53512a12b7b09
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Дзендзело

+380465821139
+380669147710
+380669119291
+380465821710
ns.slovo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Новгород-Сіверський історико-культурний музей-заповідник "Слово о полку Ігоревім""
Код ЄДРПОУ: 04813415
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгрод-Сіверський, вул.Пушкіна, 1
Контактна особа: Наталія Дзендзело
+380465821139, +380669147710, +380669119291, +380465821710
ns.slovo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Щоденник, клей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Клей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м.Новгород-Сіверський, вул.Пушкіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  16 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Щоденник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м.Новгород-Сіверський, вул.Пушкіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  16 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СМОЛЯК ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
#2670808704
Переможець 127,00
UAH
13 жовтня 2021 17:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 17:43