Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 20 мл, 15 - 20 % (150 - 200 мг/мл))
Очікувана вартість
42 110 726,00 UAH
UA-2021-10-13-010807-b 60f66df21e3444198d73cc67214999fb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 20 мл, 15 - 20 % (150 - 200 мг/мл))» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-06-009940-c; 2) UA-2021-06-08-011750-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-009940-c/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-08-011750-b/print/report/pdf
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 16:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5459 одиниця
Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 20 мл, 15 - 20 % (150 - 200 мг/мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33651520-9 — Імуноглобуліни
МНН: Immunoglobulins, normal human, for extravascular adm.

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-11-000045 ● 6f45645f45e145129b485eed56e1aee4
  • Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2022 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.07.2022 № 136

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-13-010807-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-25 15:29:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-13-010807-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, що підтверджують виникнення документально об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 23.11.2021 № 1 до договору про закупівлю від 11.11.2021 № 09/352-11/2021 та продовження строку поставки товару?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-07-28 18:38:15

Пояснення (інформація, документи)

Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює повагу та повідомляє про наступне.
За результатами проведення Процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 20 мл, 15 - 20 % (150 - 200 мг/мл))» Замовником було укладено договір про закупівлю № 09/352-11/2021 від 11.11.2021 (далі – Договір) з переможцем Процедури закупівлі – Компанією «ІММЕДЕКС ЄВРОПА (IMMEDEX EUROPE CORLATOFT)».
Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору передбачено, що строки поставки Товару може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються у письмовій формі і після їх підписання Сторонами стають невід’ємними частинами Договору.
Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, відповідно до листа Компанії «ІММЕДЕКС ЄВРОПА (IMMEDEX EUROPE CORLATOFT)» № б/н, отриманого 11.11.2021р. та наданої банківської гарантії № 007GELO213120002 (копії листа та гарантії додаються), через світову пандемію COVID-19, яка призвела до ускладнення роботи фармацевтичних підприємств та утворення гострого дефіциту сировини (плазми крові), враховуючи значні обсяги товару, тривалий час виготовлення та контролю якості, велику завантаженість виробничих потужностей в найбільш активний період (наприкінці року), виникла обґрунтована необхідність щодо збільшення строку поставки продукції та строку дії Договору. Крім того, потреба у подовженні строку поставки продукції та строку дії Договору зумовлена також специфікою фармацевтичного виробництва лікарських засобів, яке є довготривалим (зазвичай від 4-ох місяців) та здійснюється на умовах попереднього розміщення замовлення на виготовлення препаратів, що, зокрема, дозволяє отримати найнижчу вартість під час закупівель лікарських засобів. У зв’язку з зазначеним, згідно з пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону, ДП «Медзакупівлі України» прийнято рішення про погодження зміни строку поставки продукції та строку дії Договору з урахуванням терміну дії банківської гарантії, на підставі чого 23.11.2021 р. була підписана Додаткова угода №1 до Договору.
На підставі викладеного вбачається, що звернення Компанії «ІММЕДЕКС ЄВРОПА (IMMEDEX EUROPE CORLATOFT)» стосовно продовження строку дії Договору базується на об'єктивних обставинах, виникнення яких пов'язані зі строками виробництва та постачання замовлених обсягів продукції.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція Замовника підтверджується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», в якому зазначено наступне: «…форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства».
Частиною першою ст. 626 Цивільного кодексу України передбачено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно з ч. 1 ст. 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; частиною першою статті 6 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини; частиною п’ятою статті 19 Господарського кодексу України передбачена заборона незаконного втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду; частиною шостою статті 22 Бюджетного кодексу України передбачено, що розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі статтею 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями.
Таким чином, враховуючи викладене вище, обставини, які спричинили необхідність продовження строків поставки товару та дії Договору, є об’єктивними та документально підтвердженими, що відповідає вимогам законодавства.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
IMMEDEX EUROPE
#01-09-964705
Переможець 42 110 726,00
UAH
13 жовтня 2021 16:19

Документи

13 жовтня 2021 16:19
Електронний підпис
13 жовтня 2021 16:18
UA-2021-05-06-009940-c-report.pdf
13 жовтня 2021 16:18
UA-2021-06-08-011750-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
IMMEDEX EUROPE
#01-09-964705
42 110 726,00
UAH
Документи

Документи

13 жовтня 2021 16:19
Електронний підпис
13 жовтня 2021 16:18
UA-2021-05-06-009940-c-report.pdf
13 жовтня 2021 16:18
UA-2021-06-08-011750-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 19:38
ДУ 1 від 23.11 дог 09352-112021 від 11.11.2021 IMMEDEX EUROPE (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:36
Дод.1 до дод.угоди 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:36
Дод.2 до дод.угоди1.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:36
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 17:53
дог 09352-112021 від 11.11.2021.pdf укладений
15 листопада 2021 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку постачання товару до 21.06.2022 р. та строку дії договору до 05.07.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 09/352-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 05 липня 2022
Сума оплати за договором: 42 110 726,00
UAH