Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів
Очікувана вартість
114 000,00 UAH
UA-2021-10-13-010615-b eb41c0d018a54731ba8a5799652d6263
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кікіна Тетяна Андріївна

0442352484 kikina.tetyana@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Кікіна Тетяна Андріївна
0442352484
kikina.tetyana@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою ефективного та оперативного виконання покладених на Державний центр зайнятості (далі - ДЦЗ) функцій та обов’язків, є потреба в щоденному та безперебійному використанні службового автотранспорту.
Зважаючи, що службові автомобілі ДЦЗ мають термін експлуатації від 11 до 18 років, пробіг понад 400 тисяч кілометрів, існує потреба в постійній підтримці конструкції та технічного стану транспортних засобів у відповідності до вимог, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.12.2010 № 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються».
Після відхилення всіх тендерних пропозицій учасників процедури відкритих торгів (№ UA-2021-09-10-000757-a) на закупівлю послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів у ДЦЗ залишається актуальною необхідність проведення додаткової закупівлі вищезазначених послуг для забезпечення належної безпечної експлуатації службового автотранспорту та безпеки дорожнього руху.
Про необхідність здійснення технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів свідчать також відомості актів діагностики колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем) від 01 та 04 жовтня 2021 року.
Враховуючи пункт 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника та пункту 10.4 розділу 10 Договору від 05.03.2021 № 22/171, що був укладений між ДЦЗ та ФОП Ткаченко Р.В. за результатами відкритих торгів, ДЦЗ має потребу у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого виконавця, із застосуванням переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 16:06
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг (з урахуванням фінансових можливостей замовника) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 16:03
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ткаченко Руслан Володимирович
#2929721872
Переможець 114 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 16:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Руслан Володимирович
#2929721872
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 16:16
Договір.pdf укладений
26 жовтня 2021 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 113 700,00
UAH