Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона і раціональне використання водних ресурсів - реконструкція необхідних споруд для очищення стічних вод, що утворюються в комунальному господарстві: чистка пісколовок
Очікувана вартість
68 134,00 UAH
UA-2021-10-13-010571-b 112643eeec574f96b805fe3cdacb7945
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тринчук Наталя Зіновіївна Бурштинська міська рада

380964696499 br-mradaek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУРШТИНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04357466
Вебсайт: http://burshtyn-rada.if.gov.ua/
Місцезнаходження: 77111, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4
Контактна особа: Тринчук Наталя Зіновіївна Бурштинська міська рада
380964696499
br-mradaek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 68 134,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Охорона і раціональне використання водних ресурсів - реконструкція необхідних споруд для очищення стічних вод, що утворюються в комунальному господарстві: чистка пісколовок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Охорона і раціональне використання водних ресурсів - реконструкція необхідних споруд для очищення стічних вод, що утворюються в комунальному господарстві: чистка пісколовок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45236000-0 — Вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт акт виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тех. завданню
Дата подання: 20 жовтня 2021 20:48
Просимо надати роз'яснення стосовно техничного завдання. А саме скільки пісколовок підлягає очищенню?
Відповідь відсутня
Щодо під'їзних шляхів
Дата подання: 20 жовтня 2021 20:53
Просимо надати відповідь стосовно під'їзних шляхів до місця установки пісколовок автотранспортом. А також надайте відповідь о можливості використання маніпулятора під час надання послуг.
Відповідь відсутня
Щодо наявності матеріальної бази
Дата подання: 20 жовтня 2021 20:58
Надайте роз'яснення стосовно вимоги надати адресу виробничої бази, складських приміщень, офісу. Що саме мається на увазі? Переліченні об'єкти повинні розташовуватися на території міста Бурштин?
Відповідь відсутня
Стосовно мулу
Дата подання: 20 жовтня 2021 21:06
З техничного завдання не зрозуміло за ким залишається утилізація мулу після очистки пісколовок. Надайте будь ласка відповідь на це питання.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЖИТЛОВИК" 68 134,00
UAH з ПДВ
68 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 18:56
Електронний підпис
25 жовтня 2021 18:55
Акт обстеження.PDF
25 жовтня 2021 18:55
Довідка працівники.PDF
25 жовтня 2021 18:55
лист-вiдгук.PDF
25 жовтня 2021 18:55
Наявність досвіду.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЖИТЛОВИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ЖИТЛОВИК"
#03346035
Переможець 68 134,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 15:36

Документи

28 жовтня 2021 15:36
Електронний підпис
28 жовтня 2021 15:36
Протокол 215.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЖИТЛОВИК"
#03346035
68 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2021 15:36
Електронний підпис
28 жовтня 2021 15:36
Протокол 215.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 16:18
Договір 673.PDF укладений
09 листопада 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 16:24
ДУ 1 до дог. 673 від 9.11.2021.PDF зміни до договору
09 листопада 2021 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 673
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML