Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 10 мл, 15 - 20% (150 - 200 мг/мл))
Очікувана вартість
4 643 828,00 UAH
UA-2021-10-13-010426-b 605ba96217d142b8bbc16e1a4d3e7022
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 10 мл, 15 - 20% (150 - 200 мг/мл))» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-05-06-009911-c; 2) UA-2021-06-08-011566-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-009911-c/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-08-011566-b/print/report/pdf
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 15:57
Оскарження наміру укласти договір: 24 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1204 одиниця
Імуноглобулін людини нормальний для підшкірного введення 10 мл, 15 - 20% (150 - 200 мг/мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33651520-9 — Імуноглобуліни
МНН: Immunoglobulins, normal human, for extravascular adm.

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 жовтня 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
IMMEDEX EUROPE
#01-09-964705
Переможець 4 643 828,00
UAH
13 жовтня 2021 15:57

Документи

13 жовтня 2021 15:57
Електронний підпис
13 жовтня 2021 15:56
UA-2021-05-06-009911-c-report.pdf
13 жовтня 2021 15:56
UA-2021-06-08-011566-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 15:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
IMMEDEX EUROPE
#01-09-964705
4 643 828,00
UAH
Документи

Документи

13 жовтня 2021 15:57
Електронний підпис
13 жовтня 2021 15:56
UA-2021-05-06-009911-c-report.pdf
13 жовтня 2021 15:56
UA-2021-06-08-011566-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 19:25
ДУ 1 від 23.11 дог 09351-112021 від 11.11.2021 IMMEDEX EUROPE.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:23
Дод.1 до дод.угоди 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:23
Дод.2 до дод.угоди 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 19:23
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 16:40
дог 09351-112021 від 11.11.2021.pdf укладений
15 листопада 2021 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку постачання товару 21.06.2022 року та строку дії договору до 05.07.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 09/351-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 05 липня 2022
Сума оплати за договором: 4 643 828,00
UAH