Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями
Очікувана вартість
1 234 240,00 UAH
UA-2021-10-13-006801-c ● 0e11a802647b4bf295515fab488a3d8b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142342 |
Вебсайт: | http://novosvita.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Єрошкін +380685224595 nmsk.osvita.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 23:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 1 234 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 171,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
812 комплект
Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 18:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 18:37 |
Додаток 3 Технічне завдання зі змінами.docx | |
28 жовтня 2021 18:37 |
Перелік змін.PDF | |
13 жовтня 2021 23:52 |
ТД -парти НУШ.doc | |
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx | |
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 4 Анкета.docx | |
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 2 лист згода.docx | |
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 1 Форма пропозиції.docx |
28 жовтня 2021 18:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2021 18:37 |
Додаток 3 Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
28 жовтня 2021 18:37 |
Перелік змін.PDF
|
|||
13 жовтня 2021 23:52 |
ТД -парти НУШ.doc
|
|||
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 5 Проєкт договору.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 4 Анкета.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 2 лист згода.docx
|
|||
13 жовтня 2021 23:52 |
Додаток 1 Форма пропозиції.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-13-006801-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УТП ГРУП", Код ЄДРПОУ:42769125
Дата подання: 22 листопада 2021 10:59
Дата подання: 22 листопада 2021 10:59
Оскарження результатів кваліфікації
Замовником - УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено процедуру відкритих торгів по предмету: «комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями», код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі». Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-10-13-006801-c.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 258 від 12.11.2021 року «Прийняття рішення про переможця» до закупівлі по предмету: «комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями», код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі», проведено оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції (за ціною), а саме пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА».
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» було прийнято рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю.
Проте, при детальному вивченні пропозиції ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації Замовника серед яких:
1. Частиною 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу № 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що: «Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції.».
Наданий учасником ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» архівний файл Гарантія 13687-21.7z не містить цифровий підпис уповноваженої особи банку та копію ліцензії банку (додається до скарги). Натомість вони подаються окремими файлами пропозиції та при цьому не внесені в Реєстр документів, надання котрого також вимагалось Замовником.
2. Частиною 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу № 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що: «Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.»
Оскільки надана банком учасника гарантія містить дату початку строку дії гарантії (набрання чинності): «29» жовтня 2021 р. закінчення строку дії гарантії повинно настати 27 січня 2022 року. Натомість, в тексті гарантії зазначено 03 «лютого» 2022 року, що перевищує строк, вказаний Замовником в тендерній документації на 7 днів.
Варто також зазначити, що некоректно зазначено дату початку строку дії гарантії (набрання чинності), оскільки Замовником було внесено зміни і кінцевий термін подачі перенісся з 28.10.2021 на 04.11.2021. Замовником зазначено, що строк дії забезпечення тендерної гарантії – 90 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, початком дії забезпечення тендерної пропозиції повинно бути 04.11.2021 року, а учасником ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» вказано 29.10.2021 року.
3. Частиною 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу № 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 27000 грн. (двадцять сім тисяч гривень), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією.
Підготоване та завантажене учасником ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до застарілого нормативного акту, а саме Постанови Національного банку України (далі — НБУ) № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Це відображається у вживанні термінів «безумовно» та «безвідклично», котрих у редакції Постанови від 03.02.2018 року немає. Також у тендерній документації відсутня вказівка про те, що гарантія повинна виконуватися безвідклично та безумовно.
4. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закріплено вимогу щодо оформлення тендерних пропозицій, а саме: «Файли підписувати відповідно назві сканованого документу, та ставити відповідний номер згідно наданого Реєстру поданих документів».
Учасником ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» надано тендерну пропозицію, деякі файли якої не пронумеровано та не внесено в Реєстр серед яких наступні:
- Банківська Ліцензія.7z;
- Витяг з Державного реєстру банків.7z;
- Витяг із Статуту.7z;
- Лист здійснення БД.7z;
- Наказ Фролова Ю.М.7z;
- Протокол НР.7z;
- 4.Відповідність технічним вимогам_висновки.pdf.
Також повідомляємо, що файл «Гарантія 13687-21.7z» некоректно внесено до Реєстру. Натомість він підписаний як «13.Банківська гарантія», що викликає недорозуміння.
Таким чином, прийняття рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» є порушенням основних принципів та вимог Закону. Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та такими, що порушують норми ст. 5 Закону, а також норму, що зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
З урахуванням викладеного, відповідно до вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, -
ПРОШУ:
1. Перевірити дану скаргу та прийняти рішення щодо її відповідності вимогам чинного законодавства та тендерній документації Замовника.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету від 12.11.2021 р., оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 528 від 12.11.2021 року про прийняття рішення про переможця на закупівлю «Комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями» за ідентифікатором: UA-2021-10-13-006801-c та відхилити пропозицію ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» у відповідності до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Тендерна документація з додатками від 13.10.2021 року (файл «ТД -парти НУШ.doc», додатки та перелік змін).
2. Протокол засідання тендерного комітету (прийняття рішення про переможця) №258 від 12.11.2021 року.
3. Архів, який містить забезпечення тендерної гарантії ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» (файл «Гарантія 13687-21»).
4. Реєстр наданих документів ТОВ «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» (файл «14.Реєстр наданих документів.pdf»)
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 листопада 2021 17:19
рішення від 24.11.2021 № 26276.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 17:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2021 № 26955.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2021 16:20
рішення від 03.12.2021 № 26955.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 14:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
1 062 096,00
UAH з ПДВ
|
1 062 096,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВАЙС" |
1 230 180,00
UAH з ПДВ
|
1 230 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УТП ГРУП" |
1 232 007,00
UAH з ПДВ
|
1 232 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #25464410 |
Переможець |
1 062 096,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:17
|
Додаткова угода №1 до договору №45 від 08.12.2021.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 15:09
|
Договір №45 від 08.12.2021(комплекти з одномістних столів учнівських зі стільцями).PDF | укладений |
08 грудня 2021 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк поставки товару до 31.12.2021р. без збільшення суми ,зазначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |