Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 11:36 |
Очікувана вартість: | 2 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 17:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 17:37 |
проект договору.doc | |
13 жовтня 2021 17:36 |
ТД металопластикові вироби 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000024 ● 0ac47afac09749739a4e951d2e74b018
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 10:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-10-13-006202-c 13.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 12:08:52
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 15:20:44
пояснення на запит
посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування http://bila-cerkva.osv.org.ua/2021-20-32-14-12-04-2021/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-14 14:31:02
Заперечення
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-13-006202-c від 09 грудня 2021 року
У відповідь на висновок про результати моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведення закупівлі UA-2021-10-13-006202-c, надаємо аргументовані заперечення:
1. Переможцем надано Акти огляду всіх об’єктів відповідно до ДОДАТКУ 4 до Тендерної документації «Технічне завдання Карта комплектації (Технічне завдання)» (всього 53 заклади освіти), в тому числі БНВК «Казка» (сторінка 46 файлу «5.5. Акти оглядів об’єктів» документів пропозиції Учасника) та Вільнотарасівський заклад дошкільної освіти «Пролісок» БМР Київської обл. (сторінка 52 файлу «5.5. Акти оглядів об’єктів» документів пропозиції Учасника). Решта перерахованих у висновку про результати моніторингу закладів освіти відсутні у переліку «Технічного завдання», а згадуються лише у переліку «Дислокація закладів Управління освіти і науки БМР», в якому перераховані всі існуючі заклади освіти, підпорядковані Управлінню освіти і науки Білоцерківської міської ради, а не лише ті для яких передбачено було закупівлю вікон та дверей. Таким чином, вимоги п. 6.1 Додатку до ТД переможцем закупівлі були виконані.
2. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». В даному випадку Акти оглядів об’єктів були включені до переліку документації, оскільки в процесі огляду місць встановлення конструкцій могли бути виявлені нюанси, які може виявити лише спеціаліст. Така умова не тільки доцільна, а й необхідна для врахування всіх тонкощів для об’єктивного прорахунку вартості предмету закупівлі. В протилежному випадку, при виявленні вищесказаних нюансів уже в процесі монтажу, це унеможливлювало б оперативне вирішення їх і подальшу витрату бюджетних коштів на «доробки». Крім того, згідно з п. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ми, як Замовники, забезпечили для всіх учасників вільний доступ до всіх перерахованих в «Технічному завданні» ТД закладів освіти. Тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Таким чином, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради не було порушено вимог частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Ураховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення чому Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-13-006202-c вказано, що за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, якщо Переможцем торгів у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, що вимагались Замовником та повністю виконано вимоги тендерної документації ?
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина 11 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" |
2 193 620,00
UAH з ПДВ
|
2 193 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЖЕЖЕРУН МАРИНА ВАСИЛІВНА |
2 195 440,00
UAH з ПДВ
|
2 195 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" #31322035 |
Переможець |
2 193 620,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 14:27
|
Дог. 395 вікна.PDF | укладений |
15 листопада 2021 14:27
|