Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7 (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
257 680,89 UAH
UA-2021-10-13-006138-c dabb5c51c2fa4b14ba3f16a2845f0472
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочук Наталія Олександрівна

380443557519 oblpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 23379143
Місцезнаходження: 04202, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8
Контактна особа: Сорочук Наталія Олександрівна
380443557519
oblpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 257 680,89 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 288,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету (Бюджет розвитку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – Післяоплата. Розрахунки за цим Договором здійснюються після виконання робіт в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів протягом 5 банківських днів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти ) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2021 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 17:19
Додаток 6 Макіївська.docx
13 жовтня 2021 17:19
ОГОЛОШЕННЯ+ додатки кап ремонт Макіївська (завершення).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" 210 077,65
UAH з ПДВ
210 077,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 20:31
Електронний підпис
25 жовтня 2021 20:31
Акт 3-4.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Накази.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Документи керівника.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.9.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки 7-9 до Доп угоди.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Лист Код доступу.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Договір_Б32_ч1.pdf
25 жовтня 2021 20:31
ДУ №3 до Дог.172_19-30.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Проект договору.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 17-20.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 9-10.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Договір оренди майна.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Довідки з банка.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.8.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Локальний кошторис.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки 5-6 до Доп угоди.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Довідка Субпідрядник.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 12-13.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.7.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Календарний графік.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додаток 2 Ч.1_compressed-1-50.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.1.pdf
25 жовтня 2021 20:31
ДУ №2 від 23.12.2019.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додаток 2 Ч.1_compressed-51-100.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.2.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Дипломи Працівники.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Статут з Описом.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Виписка з ЄДР.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.3.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Договір_Б32_ч2.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 1.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 7-8.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Договір_Б32_ч3.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Дефектний акт.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.4.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 2.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.5.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додаток 2 Ч.2_compressed.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 5-6.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 11.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 20:31
свідоцтво_ПДВ.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Додатки до договору Ч.6.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 14-15.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Пояснювальна записка.pdf
25 жовтня 2021 20:31
Акт 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
Переможець 210 077,65
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 16:44

Документи

27 жовтня 2021 16:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
210 077,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2021 16:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:47
Додаткова угода №2 від 30.12.21р. до дог.№92, Макіївська.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:27
ДУ №1 Макіївська.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:44
договір №92 кап.ремонт вул.Макіївська,7.pdf укладений
04 листопада 2021 15:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7 1 роботи 210 077,65
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерела фінансування закупівлі, в т.ч. - кошти місцевих бюджетів -184277,65 грн - власний бюджет (кошти отримані від НСЗУ відповідно до умов Договору «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій») – 25800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1 до договору підряду №92 від 03.11.2021 р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 2.2, 2.6., 15.1.3 Договору, у зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) Сторони вирішили за взаємною згодою зменшити суму Договору на 44855,60 грн. та внести зміни до Договору Ціна Договору визначається в національній валюті України – гривні, визначена Зведеним кошторисним розрахунком вартості робіт і складає: 165222,05грн (сто шістдесят п’ять тисяч двісті двадцять два грн 05 коп.) , в тому числі ПДВ – 27537,01 грн
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 від 30.12.2020 до Договору №92 від 03.11.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт з облаштування безбар’єрного середовища для доступності мало мобільних груп населення в рамках «Безбар’єрне середовище» Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва Амбулаторія сімейного лікаря №6 за адресою : 04202, м. Київ, вул. Макіївська,7 1 роботи 165 222,05
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 165 222,05
UAH (в тому числі ПДВ 27 537,01 UAH)