Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Assorted dairy products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Контактна особа: |
Тарасюта Наталія Володимирівна 380363662495 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Шершень Юлія (03636)64-0-33 TaNV@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Tarasiuta Nataliia 380363662495 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Shershen’ Julia (03636)64-0-33 TaNV@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 1 647 734,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 жовтня 2021 15:04 |
Enquiries until: | 08 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 1 647 734 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,55 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Payment for the delivered quality products is made by the Customer by transferring funds to the current account of the Supplier according to the delivery note or invoice within 45 calendar days from the date of delivery provided registration of the duly executed and unblocked tax invoice by the Supplier in the URTI.The beginning of the payment period starts on the day following the day of signing of the delivery note or invoice. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 15:01 |
Додаток 2.doc | |
13 жовтня 2021 15:01 |
Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2021 15:01 |
Додаток 4.docx | |
13 жовтня 2021 15:01 |
Додаток 3.doc | |
13 жовтня 2021 15:01 |
Додаток 5.doc | |
13 жовтня 2021 15:01 |
7437-21-ВТ-ЄП-ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000018 ● ea9c8d74b1114830b41891e1b95de88f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-10-13-004909-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 13:42:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молочні продукти різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-004909-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 15:38:42
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.11.2022
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до ДСТУ по кожному конкретному товару та викладені в Додатку 2 до ТД. Визначення потреби в товарах (кількісні та якісні характеристики) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника в минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Окрім цього, кількісна характеристика предмета закупівлі визначається згідно «Положення про порядок забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням та молоком чи іншими рівноцінними харчовими продуктами працівників ВП «Рівненська АЕС», зайнятих на роботах з особливо шкідливими та шкідливими умовами праці» 082-4-П-СОП.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 року № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару ( тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо); 2) отримання комерційних ( цінових ) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті оформлюється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням усіх актуальних джерел інформації та використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Таким чином, в річному плані закупівель Замовник зазначає очікувану вартість закупівлі відповідно до бюджетних призначень (виділених коштів), джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://www.rnpp.rv.ua/assets/docs/procurement/2021-10-18_09-09_7437-%D0%92%D0%A2_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%87%D0%BD__%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D1%80_%D0%B7%D0%BD__2022.docx. (від 18.10.2021)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-13 17:23:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Слід зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Крім того, зазначено, що сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та буде відповідати тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом", додатковими угодами від 24.03.2022 року № 1 та від 21.06.2022 року № 2 до договору про закупівлю від 21.12.2021 року № 53-122-01-21-11603, укладеного з ПП Волинь-Торг Галичина, сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині покращення якості предмета закупівлі за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та внесена зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод від 24.03.2022 року № 1 та від 21.06.2022 року № 2 до вказаного договору які замінено.
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 16:26:46
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 13.12.2022
В звязку зі зміною податкового законодавства в період дії воєнного стану, до договору були внесені відповідні зміни щодо реєстрації податкових накладних. Слід зазначити, що зміни, внесені цими додатковими угодами не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" та не підлягають оприлюдненю, однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель, оскільки вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волинь-Торг Рівне" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина |
1 421 000,00
UAH
|
1 421 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волинь-Торг Рівне" |
1 575 500,00
UAH
|
1 575 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина #37976967 |
Переможець |
1 421 000,00
UAH
|
03 грудня 2021 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2022 09:52
|
7437-21-ВТ_ДУ3.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 15:18
|
7437-21-ВТ_ДУ_2.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2022 16:19
|
7437-21-ВТ_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2022 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 08:53
|
7437-21-ВТ_Договір.pdf | укладений |
23 грудня 2021 08:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, внесені цією додатковою угодою не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель, оскільки вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-11603 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни,внесені цією додатковою угодою, не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак Замовник вважає за необхідне відобразити їх в електронній системі закупівель,оскільки,вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних а ЄРПН у цей період. |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-11603 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: сума договору змінилась з 1 705 200,00 грн. з ПДВ ( 1 421 000,00 грн без ПДВ ) на суму 1 682 462,00 грн. з ПДВ (1 421 000,00 грн без ПДВ ); Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 20 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної; Постачальник є платником єдиного податку 3 групи відповідно до п.п. 291.4.3 ст. 291 ПКУ від 02.12.2010p. № 2755-VI (зі змінами і доповненнями) за ставкою 2% відповідно до п.п. 9.4 п.9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» цього кодексу. Випадки для внесення змін: – зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборі |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-21-11603 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |