Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по інженерно-геотехнічного контролю за ущільненням ґрунтів при спорудженні дамб на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». Ділянка № 1.
Очікувана вартість
398 366,00 UAH
UA-2021-10-13-004868-b c51fed069ece4569bfe1ef4206db1a00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua/
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 398 366,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 991,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по інженерно-геотехнічного контролю за ущільненням ґрунтів при спорудженні дамб на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». Ділянка № 1.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон ТПВ № 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71332000-4 — Послуги у галузі геотехнічної інженерної

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання ним для оплати Акта приймання-передачі виконаних робіт, підписаного уповноваженими особами Сторін, та після надходження коштів із міського бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВНИЙ ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З МЕЛІОРАТИВНОГО І ВОДОГОСПОДАРСЬКОГО БУДІВНИЦТВА" 396 641,53
UAH з ПДВ
396 641,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2021 13:43
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:42
Кваліфікація.rar
23 жовтня 2021 13:11
Електронний підпис
23 жовтня 2021 13:10
Кваліфікація.rar
21 жовтня 2021 14:43
Електронний підпис
21 жовтня 2021 12:45
Кошторис.pdf
21 жовтня 2021 12:45
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2021 12:45
Відповідність.rar
21 жовтня 2021 12:45
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВНИЙ ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З МЕЛІОРАТИВНОГО І ВОДОГОСПОДАРСЬКОГО БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВНИЙ ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З МЕЛІОРАТИВНОГО І ВОДОГОСПОДАРСЬКОГО БУДІВНИЦТВА"
#01035101
Переможець 396 641,53
UAH з ПДВ
27 жовтня 2021 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2021 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ГОЛОВНИЙ ПРОЕКТНО-РОЗВІДУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ З МЕЛІОРАТИВНОГО І ВОДОГОСПОДАРСЬКОГО БУДІВНИЦТВА"
#01035101
396 641,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 14:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:40
ДУ № 6 від 29.12.2023 до Дог № 202135 від 08.11.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:39
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2023 15:54
Дод.угода №5 до Договору №202135 від 08.11.21.pdf зміни до договору
27 січня 2023 15:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 14:28
Дод.угода №4 до Дог.№202135 від 08.11.21_інж_геоконтроль_Реконстр.пол.5.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:26
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 14:35
ДУ № 3 від 12.12.22 до Дог № 202135 від 08.11.21.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 14:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 13:41
Дод.угода №2 до Дог.№202135 від 08.11.21_інж_геоконтроль_Реконстр_пол_5.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2022 11:06
ДУ 1 від 29122021.pdf зміни до договору
08 червня 2022 11:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:07
ДУ 1 від 29.12.2021 до Дог №202135.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 14:29
Дог.№202135 від 08.11.2021_інжгеоконтроль_Реконстр.пол.№5.pdf укладений
08 листопада 2021 14:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 12:19
59 920,46 UAH UA788201720344321001100053672
ПрАТ "Київспецтранс"
UA563209400000026006106268001
ПрАТ "Укрводпроект"
Оплачений
24 грудня 2021 12:19
18 288,59 UAH UA788201720344321001100053672
ПрАТ "Київспецтранс"
UA563209400000026006106268001
ПрАТ "Укрводпроект"
Оплачений
24 грудня 2021 12:19
40 331,47 UAH UA788201720344321001100053672
ПрАТ "Київспецтранс"
UA563209400000026006106268001
ПрАТ "Укрводпроект"
Оплачений
24 грудня 2021 12:19
38 875,76 UAH UA788201720344321001100053672
ПрАТ "Київспецтранс"
UA563209400000026006106268001
ПрАТ "Укрводпроект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл видатків на 2021-2022 роки, подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт в електронній системі згідно додаткової угоди № 1 від 29.12.2021 року, що була оприлюднена 30.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчика на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с.Пiдгiрцi Обухівського району Київської області» може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією передбачено здійснення інженерно-геотехнічного контролю за ущільненням грунтів при спорудженні дамб на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Ділянка №1». Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони дійшли згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «____» грудня 2022 р., у зв’язку з продовженням виконання робіт на об’єкті підрядною організацією у 2023 бюджетному році, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.5.3 Розділу 5 Договору та викласти його у такій редакції: «5.3. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 157 416 (Сто п’ятдесят сім тисяч чотириста шістнадцять) гривень 28 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 26 236 (Двадцять шість тисяч двісті тридцять шість) гривень 05 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 139 797 (Сто тридцять дев’ять тисяч сімсот дев’яносто сім) гривень 67 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 23 299 (Двадцять три тисячі двісті дев’яносто дев’ять) гривень 61 копійка; – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 99 427 (Дев’яносто дев’ять тисяч чотириста двадцять сім) гривень 58 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 16 571 (Шістнадцять тисяч п’ятсот сімдесят одна) гривня 26 копійок, після внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки та надання Виконавцем Актів здачі-приймання виконаних робіт; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2022 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області» Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.» 1.2. Доповнити Розділ 5 Договору пунктом 5.4 у наступній редакції: «5.4. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.» 1.3. Змінити п.10.1 Розділу 10 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань за цим Договором.» 1.4. Викласти у новій редакції Календарний план (Додаток №2 Договору).
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «____» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.5.3 Розділу 5 Договору та викласти його у такій редакції: «5.3. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 157 416 (Сто п’ятдесят сім тисяч чотириста шістнадцять) гривень 28 копійок, у т.ч. ПДВ 20% –26 236 (Двадцять шість тисяч двісті тридцять шість) гривень 05 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 182 549 (Сто вісімдесят дві тисячі п’ятсот сорок дев’ять) гривень 41 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 30 424 (Тридцять тисяч чотириста двадцять чотири) гривні 90 копійок; – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 56 675 (П’ятдесят шість тисяч шістсот сімдесят п’ять) гривень 84 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 9 445 (Дев’ять тисяч чотириста сорок п’ять) гривень 97 копійок, після затвердження Бюджету м.Києва на 2023 рік, внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та надання Виконавцем Актів здачі-приймання виконаних робіт.» 1.2. Викласти у новій редакції Календарний план (Додаток №2 Договору).
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «____» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.5.3 Розділу 5 Договору та викласти його у такій редакції: «5.3. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 157 416 (Сто п’ятдесят сім тисяч чотириста шістнадцять) гривень 28 копійок, у т.ч. ПДВ 20% –26 236 (Двадцять шість тисяч двісті тридцять шість) гривень 05 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 234 395 (Двісті тридцять чотири тисячі триста дев’яносто п’ять) гривень 78 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 39 065 (Тридцять дев’ять тисяч шістдесят п’ять) гривень 96 копійок; – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 4 829 (Чотири тисячі вісімсот двадцять дев’ять) гривень 47 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 804 (Вісімсот чотири) гривні 91 копійка, після затвердження Бюджету м.Києва на 2023 рік, внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та надання Виконавцем Актів здачі-приймання виконаних робіт.» 1.2. Викласти у новій редакції Календарний план (Додаток №2 Договору).
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «27» січня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.3 Розділу 5 Договору та викласти його у такій редакції: «5.3. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 157 416 (Сто п’ятдесят сім тисяч чотириста шістнадцять) гривень 28 копійок, у т.ч. ПДВ 20% –26 236 (Двадцять шість тисяч двісті тридцять шість) гривень 05 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 182 549 (Сто вісімдесят дві тисячі п’ятсот сорок дев’ять) гривень 41 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 30 424 (Тридцять тисяч чотириста двадцять чотири) гривні 90 копійок; – у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань за Договором становить 56 675 (П’ятдесят шість тисяч шістсот сімдесят п’ять) гривень 84 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 9 445 (Дев’ять тисяч чотириста сорок п’ять) гривень 97 копійок, з урахуванням вартості виконаних робіт у 2022 році – 51 846 (П’ятдесят одна тисяча вісімсот сорок шість) гривень 37 копійок, у т.ч.ПДВ 20% – 8 641 (Вісім тисяч шістсот сорок одна) гривня 06 копійок.» 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 13 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною організаційно-правової форми Виконавця, сторони вирішили в преамбулі та по тексту укладеного договору Приватне акціонерне товариство «Український головний проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут з меліоративного і водогосподарського будівництва» (ПрАТ «Укрводпроект») в усіх відмінках замінити на Товариство з обмеженою відповідальністю «Український головний проектно-розвідувальний та науково-дослідний інститут з меліоративного і водогосподарського будівництва» (ТОВ «Укрводпроект»). 2. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.3 Розділу 5 Договору та викласти його у такій редакції: «5.3. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становили 157 416 (Сто п’ятдесят сім тисяч чотириста шістнадцять) гривень 28 копійок, у т.ч. ПДВ 20% –26 236 (Двадцять шість тисяч двісті тридцять шість) гривень 05 копійок; – у 2022 році відповідно до Бюджету м. Києва на 2022 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актами здачі-приймання виконаних робіт бюджетні зобов’язання становлять 182 549 (Сто вісімдесят дві тисячі п’ятсот сорок дев’ять) гривень 41 копійка, у т.ч. ПДВ 20% – 30 424 (Тридцять тисяч чотириста двадцять чотири) гривні 90 копійок; – у 2023 році сума бюджетних зобов’язань за Договором становить 51 846 (П’ятдесят одна тисяча вісімсот сорок шість) гривень 37 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 8 641 (Вісім тисяч шістсот сорок одна) гривня 06 копійок.» 3. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 4. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 391 812 (Триста дев’яносто одна тисяча вісімсот дванадцять) гривень 06 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 65 302 (Шістдесят п’ять тисяч триста дві) гривні 01 копійка, Замовником було виконано зобов’язань на суму 391 812 (Триста дев’яносто одна тисяча вісімсот дванадцять) гривень 06 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 65 302 (Шістдесят п’ять тисяч триста дві) гривні 01 копійка.
Номер договору про закупівлю: 202135
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 391 812,06
UAH (в тому числі ПДВ 65 302,01 UAH)