Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вул. П’ятикопа, 26
Очікувана вартість
193 653,60 UAH
UA-2021-10-13-003793-b f9f99567a49b47c298ba1af5de46aa20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шостак Максим Юрійович

+380536162245 shostakm57@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999388
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26
Контактна особа: Шостак Максим Юрійович
+380536162245
shostakm57@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2021 14:14
Очікувана вартість: 193 653,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 968,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вул. П’ятикопа, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2021 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 11:18
Оголошення консультац.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-13-003793-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 26 жовтня 2021 12:30
Вимагаю відмінити рішення уповноваженої особи про визнання ФОП Андрущенко Ігор Миколайович переможцем та відхилити його пропозицію, в зв’язку невідповідністю пропозиції вимогам документації спрощених торгів
Вимагаю відмінити рішення про визнання ФОП Андрущенко Ігор Миколайович переможцем та відхилити його пропозицію, в зв’язку невідповідністю пропозиції вимогам документації спрощених торгів, а саме:

1. Вимогою Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було: «В складі пропозиції, на кожного з зазначеного інженерно-технічного працівника, необхідно надати: дипломи, посвідчення (тощо та договори страхування (поліси) відповідальності перед третіми особами).»
Учасник ФОП Андрущенко Ігор Миколайович не надав договір страхування (поліс) відповідальності перед третіми особами.

2. Вимогою документації спрощених торгів було: «Окремо учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених в пункті 5 статті 41 Закону умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України.».
Учасник ФОП Андрущенко Ігор Миколайович не надав відповідний документ.

3. Вимогою документації спрощених торгів було: «Учасник надає гарантійний лист погодження з істотними умовами проекту договору».
Учасник ФОП Андрущенко Ігор Миколайович не надав відповідний гарантійний лист.

4. Вимогою документації спрощених торгів було провести огляд об»єкту та оформити Довідку про огляду об’єкту за формою, визначеною в документації торгів. Дана довідка повина містити підпис відповідальної особи Замовника. Учасник ФОП Андрущенко Ігор Миколайович надав Довідку про огляд об’єкту без підпису відповідальної особи Замовника.
У зв’язку в вище зазначеним та грубими помилками в пропозиції ФОП Андрущенко І. М., вимагаю відмінити рішення про визнання ФОП Андрущенко Ігор Миколайович переможцем та відхилити його пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 жовтня 2021 15:45
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрущенко Ігор Миколайович 127 403,00
UAH з ПДВ
127 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 168 000,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 15:55
Електронний підпис
21 жовтня 2021 15:49
документи тендер.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2021 12:26
Електронний підпис
21 жовтня 2021 12:25
паспорт+код ЗАВІРЕНО.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Довідка про огляд.PDF
21 жовтня 2021 12:25
Лист №1.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Виписка ЗАВІРЕНО.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Лицензия оригинал.pdf
21 жовтня 2021 12:25
паспорт.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Скан охорона праці.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Лист по огляд обьекту.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Договір ЦПУ.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Полис 21-22 год ОРИГІНАЛ.pdf
21 жовтня 2021 12:25
код.pdf
21 жовтня 2021 12:25
Полис 21-22 год ЗАВІРЕНО.pdf
21 жовтня 2021 12:25
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Андрущенко Ігор Миколайович

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрущенко Ігор Миколайович
#2485307933
Рішення скасоване 127 403,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 15:45
ФОП Андрущенко Ігор Миколайович
#2485307933
Відхилено 127 403,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 15:48
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Переможець 168 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2021 16:03

Документи

26 жовтня 2021 10:24
Електронний підпис
26 жовтня 2021 10:22
Протокол

Документи

26 жовтня 2021 15:48
Електронний підпис
26 жовтня 2021 15:47
Проткол

Документи

26 жовтня 2021 16:03
Електронний підпис
26 жовтня 2021 15:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2021 16:03
Електронний підпис
26 жовтня 2021 15:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
07 березня 2022 12:16
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 12:50
Д.У. 1 до 840.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 12:50
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 11:36
Угода зміни до договору
12 листопада 2021 11:34
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 08:49
Угода зміни до договору
12 листопада 2021 08:45
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 10:50
Угода укладений
11 листопада 2021 10:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вул. П’ятикопа, 26 1 послуга 168 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущена друкарська помилка в тексті угоди.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною найменування Замовника викласти у новій редакції найменування Замовника та у всіх посиланнях у Договорі № 840 від 11.11.2021р. вважати вірним наступне найменування Замовника: «Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області». 2. У зв’язку зі зміною п.8.2. статуту КП «ЛЛІЛ» ЛМР у всіх посиланнях у Договорі №840 від 11.11.2021р. вважати вірним наступну назву посади підписанта Замовника: «Директор». 3. У зв’язку із завершенням бюджетного року та об’ємом виконаних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вулиця П’ятикопа, 26», виник залишок неосвоєних коштів в 2021 році: - сума неосвоєних коштів запланованих (виділених) на 2021 рік відповідно до договору №840 від 11.11.2021р. становить 39 740,74 грн. без ПДВ. - Загальна вартість наданих послуг з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника у 2021 році по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вулиця П’ятикопа, 26» відповідно до договору №840 від 11.11.2021р. становить 28 259,26 грн. без ПДВ. - Залишок коштів, неосвоєних у 2021 році в сумі 39 740,74 грн. без ПДВ зарахувати при виділенні асигнувань у 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із відновленням фінансування у 2022 році послуг з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вулиця П’ятикопа, 26» відповідно до договору №840 від 11.11.2021р. (станом на «03»03.2022р.) виділено коштів на послуги з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вулиця П’ятикопа, 26» на 2022 рік в сумі 139 740,74 грн. без ПДВ. 2. Загальна вартість Договору №840 від 11.11.2021р. складає 168 000,00 грн. без ПДВ., в тому числі: - 2021 р. – 28 259,26 грн. без ПДВ; - 2022 р. – 139 740,74 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного нагляду та виконання окремих функцій замовника по об’єкту: Капітальний ремонт фасадів та даху головного корпусу лікарні з термомодернізацією за адресою: місто Лубни, вул. П’ятикопа, 26 1 послуга 168 000,00
UAH