Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
125 060,00 UAH
UA-2021-10-13-003459-c ● d21427361d314fa99c2d8b354867b378
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Енергодарської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20520150 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21 |
Контактна особа: |
Попкова Євгенія Анатоліївна +380613931432 en.uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 13:21 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 11:42 |
Очікувана вартість: | 125 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 626,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, виданих відповідно до законодавства іноземної держави, вони повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостилю) в установленому законодавством порядку. Крім того, документи, викладені будь якою іншою мовою ніж українська, повинні бути перекладені українською із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу, або підпису перекладача в установленому законодавством порядку. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою із засвідченням підпису перекладача в установленому законодавством порядку.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
3 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
2 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату після отримання Товару, протягом 10 робочих днів, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2021 році Покупцю коштів з місцевого бюджету та залишку коштів освітньої субвенції. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 13:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 13:17 |
Додаток 4 до ТД.pdf | |
13 жовтня 2021 13:17 |
Додаток 3.pdf | |
13 жовтня 2021 13:17 |
Додаток 2 до ТД.pdf | |
13 жовтня 2021 13:17 |
Додаток 1 до ТД.pdf | |
13 жовтня 2021 13:17 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 17 жовтня 2021 14:10
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 13:55
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення зазначаємо, що технічні, кількісні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі визначені замовником в технічному завданні Додаток 2 до тендерної документації. Характеристики запропонованого учасником товару повинні бути не нижче/не гірше визначених у таблиці Додатку 2 до тендерної документації.
Якщо уважно вивчити вимоги тендерної документації, то можна побачити, що Замовником не вимагається надання учасниками даної процедури закупівлі такого документу, як: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро».
Якщо уважно вивчити вимоги тендерної документації, то можна побачити, що Замовником не вимагається надання учасниками даної процедури закупівлі такого документу, як: «Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-13-003459-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 жовтня 2021 14:09
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування (сервісний інженер).
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 13:53
Вимога про надання документів: довідку про наявність власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя із зазначенням його місцезнаходження, контактного номеру телефону, обов’язку здійснювати гарантійне обслуговування запропонованого товару протягом строку визначеного в тендерній документації, П.І.Б. уповноваженої особи, що призначена (уповноважена) учасником для зв’язку з Замовником, щодо здійснення гарантійного обслуговування запропонованого товару (у разі настання такого випадку). З метою додержання принципів передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник не має власного сервісного центру у м. Енергодар або м. Запоріжжя, такий учасник має право надати Договір про співпрацю із сервісним центром у м. Енергодар або м. Запоріжжя та гарантійний лист від зазначеного сервісного центру на ім’я замовника, із обов’язком здійснювати гарантійне обслуговування товару протягом строку визначеного в тендерній документації з посиланням на ідентифікатор закупівлі, не є дискримінаційною, оскільки вказана інформація буде засвідчувати про можливість проведення сервісного обслуговування впродовж гарантійного терміну, а також наявність визначеного сервісного центру (центрів) забезпечить безкоштовне та оперативне технічне обслуговування техніки у гарантійний термін та, крім того, забезпечить оперативне вирішення технічних проблем в роботі закладів освіти із вказаною технікою.
Номер вимоги: UA-2021-10-13-003459-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЦЕНТР ДІНА, Код ЄДРПОУ:31222520
Дата подання: 08 листопада 2021 16:50
неправомірне відхилення
У складі тендерної пропозиції надано опис реєстратора від 12.04.2021 року з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги за номером 363642009664, в якому ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» подала наступні документи: статут, заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та інше.
Згідно ЗУ" Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги" Учасник підписує та завіряє всі подані документи в ціновій пропозиції за допомогою КЕП. ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надала у складі тендерної пропозиції файл «Устав 2021pdf.p7s» даний файл з підписом можливо перевірити на сайті центрального засвідчу вального органу.
На підставі вищевикладеного, вважаємо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції неправомірним та необгрунтованим. Просимо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ " ЦЕНТР ДІНА " та повернути на розгляд. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ЗУ" Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги" Учасник підписує та завіряє всі подані документи в ціновій пропозиції за допомогою КЕП. ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» надала у складі тендерної пропозиції файл «Устав 2021pdf.p7s» даний файл з підписом можливо перевірити на сайті центрального засвідчу вального органу.
На підставі вищевикладеного, вважаємо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції неправомірним та необгрунтованим. Просимо скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ТОВ " ЦЕНТР ДІНА " та повернути на розгляд. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2021 16:26
Керуючись п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл «Устав 2021р..rar» не містить у своєму складі документ – статут, або цей документ наданий учасником є пошкодженим, та не може бути відкритий ні повністю ні частково, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника, як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТР ДІНА |
122 720,00
UAH з ПДВ
|
122 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕПІЦЕНТР ПЛЮС |
124 030,00
UAH з ПДВ
|
124 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
12 листопада 2021 15:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі