Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки))
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2021-10-13-003383-c ● 1dded2c11ca4479e91e411ea78729ce6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00493675 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сергія Єфремова, 25 |
Контактна особа: |
Лисенко Альбіна Петрівна 380970953735 ddaeu_pfv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 225 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Сергія Єфремова, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 13:29 |
Додаток 8.docx | |
13 жовтня 2021 13:29 |
Додаток 7.docx | |
13 жовтня 2021 13:28 |
Додаток 6.docx | |
13 жовтня 2021 13:28 |
Додаток 3.docx | |
13 жовтня 2021 13:28 |
Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2021 13:20 |
Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2021 13:20 |
Додаток 4 .docx | |
13 жовтня 2021 13:19 |
Додаток 5_проект договору.docx | |
13 жовтня 2021 13:19 |
Тендерна документація_2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 17 жовтня 2021 13:14
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 16:13
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією до закупівлі ноутбуків за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки)) з системним номером UA-2021-10-13-003383-c не передбачена конкретна ліцензійна операційна система, тому Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), як ліцензійна операційна система при виробництві Учасником у складі пристрою портативного комп’ютера (ноутбука) допускається Замовником в даній закупівлі.
2. Пунктом 1.1. Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки)) з системним номером UA-2021-10-13-003383-c передбачено «Наявність авторизованого листа в Учасника від Виробника».
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» Замовник має право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника (виконавця/продавця).
Законом України «Про захист прав споживачів» частиною 4 статті 6 – забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції, тому, з метою запобігання учасником поставки підробленого товару, Замовником передбачається надання авторизованого листа від виробника, що гарантує його походження та якість.
Абзацом 1 статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Вимоги що зазначається не є обмеженням конкуренції та недобросовісної конкуренції.
1. Тендерною документацією до закупівлі ноутбуків за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки)) з системним номером UA-2021-10-13-003383-c не передбачена конкретна ліцензійна операційна система, тому Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), як ліцензійна операційна система при виробництві Учасником у складі пристрою портативного комп’ютера (ноутбука) допускається Замовником в даній закупівлі.
2. Пунктом 1.1. Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки)) з системним номером UA-2021-10-13-003383-c передбачено «Наявність авторизованого листа в Учасника від Виробника».
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» Замовник має право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію державною мовою про продукцію, її кількість, якість, асортимент, її виробника (виконавця/продавця).
Законом України «Про захист прав споживачів» частиною 4 статті 6 – забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції, тому, з метою запобігання учасником поставки підробленого товару, Замовником передбачається надання авторизованого листа від виробника, що гарантує його походження та якість.
Абзацом 1 статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Вимоги що зазначається не є обмеженням конкуренції та недобросовісної конкуренції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-13-003383-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 жовтня 2021 13:13
Дискримінаційна вимога
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування (сервісний інженер).
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2021 16:51
У підпункті 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №992-VIII та спосіб їх документального підтвердження» за предметом закупівлі ДК 021:2015:30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп'ютери (Ноутбуки)) з системним номером UA-2021-10-13-003383-c передбачено, що учаснику процедури необхідно «Надати інформаційну довідку із зазначенням адреси та контактних телефонів власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро або копію діючого договору між учасником та центром сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро.»
До того ж пунктом 6 додатку 4 до тендерної документації «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару» передбачено, те що «Учасник повинен надати інформацію, щодо наявності центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро для здійснення профілактичного обслуговування власного чи такого, що використовується на договірних засадах, зазначити адресу та контактний телефон. На підтвердження чого Учасник повинен надати: довідку у довільній формі з інформацією про власний центр сервісної та технічної підтримки, що розташований у місті Дніпро із зазначенням адреси такого сервісного центру у місті Дніпро та контактного телефону та надати підтвердження права власності/володіння/користування/оренди (договір) відповідним приміщенням за зазначеною адресою у довідці.
У разі якщо учасник не має власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро учасник повинен надати копію договору про співпрацю Учасника з таким існуючим центром сервісної та технічної підтримки, що має офіс у місті Дніпро, строк дії такого договору повинен бути не менше одного року з дати надання пропозицій.»
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) тендерна документації може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також наголошуємо, що Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 506 (далі – Порядку) визначаються відносини між споживачами, які придбають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб, та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни товарів. Відповідно до ч.2 Порядку – товар, що закуповується Замовником належить до технічно складних побутових товарів.
Згідно пункту 3 Порядку – гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.
Отже, відповідно до вищевикладеного, повідомляємо, що замовник має право передбачити підтвердження у складі тендерної документації наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро для здійснення профілактичного обслуговування, або договору про співпрацю Учасника з існуючим центром сервісної та технічної підтримки, та це не є обмеженням конкуренції або недобросовісної конкуренції.
Згідно абзацу 1 статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
До того ж пунктом 6 додатку 4 до тендерної документації «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару» передбачено, те що «Учасник повинен надати інформацію, щодо наявності центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро для здійснення профілактичного обслуговування власного чи такого, що використовується на договірних засадах, зазначити адресу та контактний телефон. На підтвердження чого Учасник повинен надати: довідку у довільній формі з інформацією про власний центр сервісної та технічної підтримки, що розташований у місті Дніпро із зазначенням адреси такого сервісного центру у місті Дніпро та контактного телефону та надати підтвердження права власності/володіння/користування/оренди (договір) відповідним приміщенням за зазначеною адресою у довідці.
У разі якщо учасник не має власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро учасник повинен надати копію договору про співпрацю Учасника з таким існуючим центром сервісної та технічної підтримки, що має офіс у місті Дніпро, строк дії такого договору повинен бути не менше одного року з дати надання пропозицій.»
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) тендерна документації може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також наголошуємо, що Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 506 (далі – Порядку) визначаються відносини між споживачами, які придбають технічно складні побутові товари для власних побутових потреб, та їх виробниками, продавцями і виконавцями робіт з гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни товарів. Відповідно до ч.2 Порядку – товар, що закуповується Замовником належить до технічно складних побутових товарів.
Згідно пункту 3 Порядку – гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.
Отже, відповідно до вищевикладеного, повідомляємо, що замовник має право передбачити підтвердження у складі тендерної документації наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро для здійснення профілактичного обслуговування, або договору про співпрацю Учасника з існуючим центром сервісної та технічної підтримки, та це не є обмеженням конкуренції або недобросовісної конкуренції.
Згідно абзацу 1 статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» |
217 350,00
UAH з ПДВ
|
217 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
224 850,00
UAH з ПДВ
|
224 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641 |
Переможець |
217 350,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 14:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 16:22
|
ДУ №1 ноутбуки.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 14:48
|
Договір №1112.pdf | укладений |
12 листопада 2021 14:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки | 15 | штуки |
14 490,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до Специфікації та доповнити її кодом ДК. |
Номер договору про закупівлю: | №1112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки | 15 | штуки |
14 490,00
UAH з ПДВ
|