Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт 2-го поверху адміністративної будівлі за адресою: вул. Сагайдачного,82 в м. Черкаси
Очікувана вартість
2 252 879,10 UAH
UA-2021-10-13-003268-b 5077d905c4ef4e1cb24f0a24361a4744
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Зозуля

+380978427160 d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Діана Зозуля
+380978427160
d.zozulia@obl.ck.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 2 252 879,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 264,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 11200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 2 до документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт 2-го поверху адміністративної будівлі за адресою: вул. Сагайдачного,82 в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані і роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в та не пізніше 60 днів з моменту їх підписання Сторонами. Місцезнаходження замовника - 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285. Категорії замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 Визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу.

Сума забезпечення: 11200 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: 11.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р.за № 275/35897. 11.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі пропозиції): 11.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 11.4.2. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 11.4.3. Витяг з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії або копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; 11.4.4. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії на ім’я якої видано відповідний електронний підпис/кваліфікований електронний підпис (ЕП/КЕП), який накладено на файл гарантії.
20 жовтня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 16:15
Оголошення про проведення СЗ Сагайдачного 2 поверх.doc
20 жовтня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2021 16:15
Оголошення про проведення СЗ Сагайдачного 2 поверх.doc
13 жовтня 2021 10:59
Оголошення про проведення СЗ Сагайдачного 2 поверх.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕГАПЛАЗ" 2 239 191,60
UAH з ПДВ
2 239 191,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 21:42
Електронний підпис
28 жовтня 2021 21:40
Договір аналогічний.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Договірна ціна.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Локальний кошторис.PDF
28 жовтня 2021 21:40
284.imd
28 жовтня 2021 21:40
Довідки.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Мегаплаз (1).pdf
28 жовтня 2021 21:40
Ліцензія.PDF
28 жовтня 2021 21:40
цінова пропозиція.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Вiдгук.pdf
28 жовтня 2021 21:40
охорона праці.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Опис.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Посвідчення КУПРІЄНКО.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Диплом.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Протокол _ 10.PDF
28 жовтня 2021 21:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАПЛАЗ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАПЛАЗ"
#38469815
Переможець 2 239 191,60
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 08:51

Документи

29 жовтня 2021 08:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАПЛАЗ"
#38469815
2 239 191,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 09:54
1239-03-12-21 МЕГАПЛАЗ_капремонт 2-го поверху адмінбудівлі Черкаси вул. Сагайдачного, 82_ДУ 1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:51
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 11:41
1239-03-12-21 МЕГАПЛАЗ_капремонт 2-го поверху адмінбудівлі Черкаси вул. Сагайдачного, 82.pdf укладений
11 листопада 2021 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 31.12.2021. Строк виконання робіт: до 30.06.2022 року. Строк дії договору: з дати його підписання і діє до 30.06.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 1239-03/12-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 2 239 191,60
UAH (в тому числі ПДВ 373 198,60 UAH)