Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42664633 |
Місцезнаходження: | 51800, Україна , Дніпропетровська обл., селище міського типу Петриківка, проспект Петра Калнишевського 71 |
Контактна особа: |
Данильченко Тетяна Валентинівна +380567674665 petryk.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 6 142 069,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться протягом 30 (тридцяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 17:03 |
додаток 7.1.rar | |
13 жовтня 2021 17:03 |
Додаток 7_Технічна специфікація.docx | |
13 жовтня 2021 17:03 |
_Проект_договору_Додаток_6.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
_Форма_пропозицii_Додаток_5.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
_Документи_для_переможця_Додаток_4.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
__Iншi_документи_Додаток_3.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
_стаття_17_Додаток_2.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
_стаття_16_Додаток_1.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
Тендерна_документацiя.doc | |
13 жовтня 2021 17:03 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-20-000063 ● 025dd9ec19394ca39d159dad2c357c46
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2022 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.04.2022 № 1-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-13-002550-a від 13.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-21 13:17:42
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області» - ДК:021:2015 : 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002550-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-26 16:58:08
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування ) за номером ID: UA-2021-10-13-002550-a від 13.10.2021
Управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради , в межах своєї компетенції, надає наступні пояснення,щодо закупівлі « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування. (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиза ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45260000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013)за номером ID: UA-2021-10-13-002550-a. Для реалізації заходу були передбачені видатки (за рахунок залишку освітньої субвенції,який склався на 01.01.2021р. під програму «Освіта Петриківщини») за рішенням селищної ради від 29.04.2021р. №123-6/VIII на капітальний ремонт інших об’єктів КЕКВ 3132 в сумі 100,0 тис.грн., від 14.07.2021 №188-7/VIII в сумі 3215,050тис.грн.;за рахунок перерозподілу планових призначень в вересні 1915,814тис.грн. та в листопаді 2021року в сумі 462,136тис.грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування.» Експертиза проведена філією державного підприємства «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»у Дніпропетровській області.Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування.» Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://osvita.petrykivka.dp.gov.ua/storage/app/sites/171/Zakupivli/tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-roboti-ua-2021-10-13-002550-a.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ |
6 119 721,35
UAH з ПДВ
|
6 119 721,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КМКСТРОЙ |
6 134 697,34
UAH з ПДВ
|
6 134 697,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРІФІТ #36053114 |
Переможець |
6 119 721,35
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 13:10
|
звіт | укладений |
16 грудня 2022 13:09
|
додаткова угода на розірвання договору | укладений |
16 грудня 2022 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 12:01
|
АКТИ УЗГОДЖЕННЯ до додаткової угоди _2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 11:33
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 17:07
|
Scan10014.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:51
|
договір | укладений |
16 листопада 2021 16:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування | 1 | роб |
6 119 721,35
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичних кошторисних призначень на 2021рік,які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з умовами договору Сторони вирішили продовжити дію договору до 31.12.2022року |
Номер договору про закупівлю: | 62П-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни на підставі акту узгодження обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 62П-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток 2 до додаткової угоди №2 |
Номер договору про закупівлю: | 62П-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування | 1 | роб |
6 119 721,35
UAH з ПДВ
|