Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 22096259 |
Місцезнаходження: | 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50 |
Контактна особа: |
Вачиля Тетяна Юріївна +380312723386 xolmoksilrada@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 5 925 572,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 627,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в пункті 2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області р/р UA348201720344261010100039213 Код ЄДРПОУ 22096259 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 29627,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 95 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку, - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3 За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Тендерної документації. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29627 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 2 відсотків від вартості договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії.Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. У випадку надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, гарантія повинна відповідати наступним вимогам: Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір забезпечення банківської гарантії повинен становити суму РІВНУ 2% від вартості договору. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ХХХХ грн», тощо, таку гарантію не буде прийнято Замовником. Сума гарантії у випадку настання гарантійного випадку виплачується Бенефіціару одним платежем, а отже банківська гарантія не може містити формулювання типу: «сума цієї гарантії буде зменшуватись на усі суми виплачені за нею», тощо. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення (договору про закупівлю), не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Сплата Гарантом гарантійного забезпечення (договору про закупівлю), не має передбачати від Бенефіціара та/або Принципала жодних додаткових зобов’язань перед будь-якою із Сторін. Сплата Гарантом гарантійного забезпечення (договору про закупівлю), не має передбачати настання жодних додаткових обставин окрім невиконання або не належного виконання взятих Підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. Термін дії банківської гарантії повинен бути не меншим від терміну дії договору та/або терміну виконання усіх зобов’язань Підрядника (Принципал – в банківській гарантії) щодо виконання договору про закупівлю. Гарантія має забезпечувати виконання взятих Підрядником зобов’язань за договором про закупівлю. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) Підрядником зобов'язання, забезпеченого гарантією, Бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до Гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення Принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога Бенефіціара до Гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до Гаранта або у доданих до неї документах Бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення Принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області, IBAN UA348201720344261010100039213,Державна казначейська служба України м.Київ, ЄДРПОУ – 22096259 . |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 18:17 |
Форма пропозиція Додаток 1.docx | |
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 3 технічне завдання зміни.docx | |
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги (1).docx | |
21 жовтня 2021 18:17 |
ТД.doc | |
21 жовтня 2021 18:17 |
Внесені зміни до Тендерної документації.docx | |
13 жовтня 2021 16:44 |
Форма пропозиція Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги (1).docx | |
13 жовтня 2021 16:44 |
ТД.doc | |
13 жовтня 2021 16:44 |
ОГОЛОШЕННЯ (3).doc |
21 жовтня 2021 18:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
Форма пропозиція Додаток 1.docx
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 3 технічне завдання зміни.docx
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги (1).docx
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
ТД.doc
|
||||||
21 жовтня 2021 18:17 |
Внесені зміни до Тендерної документації.docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
Форма пропозиція Додаток 1.docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 3 технічне завдання.docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги (1).docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
ТД.doc
|
||||||
13 жовтня 2021 16:44 |
ОГОЛОШЕННЯ (3).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-18-000009 ● f54956c1972e40ef8c7db1d9b5886ebb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2022 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2022 №2-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-10-13-002503-a 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-22 13:34:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Садова у с. Тарнівці Ужгородського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-002503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-27 17:34:41
пояснення
На виконання запиту від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Садова у с.Тарнівці Ужгородського району, надаємо пояснення : Обгрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості визначалось на підставі робочого проекту розробленого Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» та експертного звіту (позитивного) проведеного Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області. Посилання на сторінку веб сайту https://holmkivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-16-12-49-02-03-2021/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-29 14:17:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Садова у с. Тарнівці Ужгородського району. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-002503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами додаткової угоди від 07 грудня 2021 року до договору від 26 листопада 2021 року №210 строк його дії до 31 грудня 2021 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 11:38:18
пояснення на запит
На виконання запиту від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вулиці Садова у с.Тарнівці Ужгородського району. Коригування повідомляємо, що Холмківською сільською радою усунено недоліки виявлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби під час проведення моніторингу. Відтак Холмківська сільська рада взяла до уваги зауваження та зобов’язуємося чітко дотримуватися норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області хочемо звернути увагу Держаудитслужби на наступне: повідомлення з вимогою про сунення невідповідностей було оприлюднене замовником 08 листопада 2021 року, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця даної закупівлі від 09 листопада 2021 року. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/ або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронну систему закупівель. Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій та/ або подання яких вимагалося тендерною документацією. Так, Замовником у розділі №3 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що для підтвердження кваліфікації спеціаліста, який відповідатиме за охорону праці, у складі пропозиції надається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до практики Рішень АМКУ вбачається, що Рішення Замовників якими відхиляються учасники через відсутність документів по ст.16 Закону визначаються протиправними. Колегія АМКУ послідовно демонструє позицію, що Закон № 922 передбачає можливість виправляти недоліки в документах, які: • учасник надав у ТП; • замовник вимагав у ТД. Відсутність документа, який учасник мав надати за вимогою ТД, — невідповідність інформації, яку вимагав замовник. Це підтверджують рішення Колегії АМКУ від 04.06.2020 № 11064-р/пк-пз (процедура закупівлі UA-2020-04-24-000812-a), від 29.10.2021 № 24532-р/пк-пз (процедура закупівлі UA-2021-09-17-006036-c), від 18.06.2020 № 12130 (процедура закупівлі UA-2020-04-30-000829-c), від 24.07.2020 № 14411-р/пк-пз (процедура закупівлі UA-2020-05-18-001705-c).Аналогічну позицію має Верховний Суд. До прикладу — його рішення від 26.01.2022 у справі № 914/653/21. Роз’яснення Мінекономіки Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей, яке в свою чергу суперечить практиці рішень АМКУ, якими керувався тендерний комітет під час прийняття рішення від 09 листопада 2021 року надано лише 07.02.2022 року , не встановлює норми права, а має виключно рекомендаційний та інформативний характер. Крім того наголошуємо, що позиція ДАСУ щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Коватехбуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критерія, установленим статтею 16 Закону суперечить п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників -максимальна економія, ефективність та прозорість» . Оскільки остаточна пропозиція учасника -переможця ТОВ «Коватехбуд» складала 4`980`616.80 грн., а пропозиція наступного учасника складала 5`629`252.00 грн., що на 648635,20 грн.більше. Отже, Механізм «24 годин» у Законі № 922 запровадили саме для того, щоб надати учаснику право усунути невідповідності в ТП. А відповідно — дати можливість замовнику не відхиляти ті ТП, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки чи неточності, що не впливають на ціну ТП та вимоги до предмета закупівлі. Законодавець розмежовує документи та/або інформацію, яку подав учасник, й інформацію та/або документи, які він мав подати за вимогами ТД. І ті, й інші законодавець дозволяє виправляти. Тому позиція Колегії АМКУ про те, що Закон № 922 передбачає можливість для учасника надати документи, які передбачала ТД, а учасник з певних причин не подав у ТП, є обґрунтованою. Зважаючи на вищевикладене Холмківська сільська рада зобов’язується вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та повідомляє, що порушення законодавства встановлене в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу були усунуті в ході моніторингу.
2022-05-16 17:03:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "УЖГОРОДДОРБУД" |
4 501 027,00
UAH з ПДВ
|
4 501 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОВАТЕХБУД" |
4 980 616,80
UAH з ПДВ
|
4 980 616,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
5 629 252,00
UAH з ПДВ
|
5 629 252,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "УЖГОРОДДОРБУД" #42269126 |
Відхилено |
4 501 027,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 17:07
|
|
ТОВ "КОВАТЕХБУД" #33925714 |
Переможець |
4 980 616,80
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 10:44
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 18:49
|
210.pdf | укладений |
26 листопада 2021 18:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вулиці Садова у с.Тарнівці Ужгородського району. Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роб |
4 980 616,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2.1.1.Вартість договору на 2021 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 4980616,80грн.з ПДВ 4.1. Строки виконання робіт за даним Договором складають: початок- листопад 2021 року завершення- грудень 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт вулиці Садова у с.Тарнівці Ужгородського району. Коригування (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) | 1 | роб |
4 980 616,80
UAH з ПДВ
|