Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 16:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 400 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 жовтня 2021 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 16:28 |
ТЗ.rtf | |
13 жовтня 2021 16:28 |
протокол _ 148 від 12.10.2021 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000047 ● 806ea297e576492bb8b2fb6ba9fe48f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 89
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-13-002465-a 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 16:29:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-002465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
На підтвердження інформації щодо обґрунтування застосування переговорної процедури просимо надати відповідні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених в повідомленні про намір укласти договір (пунктом 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: прошу надати перелік робіт та їх обсяг відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (експертний звіт, експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо) та перелік робіт та їх обсяг на додаткові роботи відповідно до робочого проекту, який пройшов чергову експертизу (експертний звіт, експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси на будівельні роботи тощо), звіт про результати проведення попередньої процедури та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 17:12:50
надані документальні матеріали до запиту
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради надає документальні матеріали до запиту моніторинга
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-25 11:14:21
Про припинення моніторингу процедур закупівель
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби від 24.02.2022 №34 проведення моніторингів процедур закупівель, на період дії воєнного стану на території України, припинено.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» #33658865 |
Переможець |
16 498 590,05
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 14:20
|
Доп уг 1 (43-21).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 09:29
|
договір | укладений |
25 жовтня 2021 09:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (коригування) | 1 | роб |
16 498 590,05
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дострокове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (коригування) | 1 | роб |
16 498 590,05
UAH з ПДВ
|