Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code DK 021: 2015 - 18530000-3 Gifts and prizes (Children's New Year's gift №1)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна 380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira 380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 12 527 295,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 636,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до умов ТД |
Publication date: | 13 жовтня 2021 16:20 |
Enquiries until: | 03 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 527 296 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 62 636 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | підписання сторонами договору видаткової накладної | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2021 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2021 16:28 |
325 -ТД Подарунок новорічний дитячий 1 зі змінами 02.11.2021.docx | |
13 жовтня 2021 16:17 |
Додаток № 9.docx |
02 листопада 2021 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 листопада 2021 16:28 |
325 -ТД Подарунок новорічний дитячий 1 зі змінами 02.11.2021.docx
|
||||||
13 жовтня 2021 16:17 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Окрім того, повідомляємо, що строк подання пропозицій Замовником переглядатись не буде
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-19-000025 ● 22b245e817e7403bbbb4df70300853c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-13-002440-a 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 13:00:27
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1)
UA-2021-10-13-002440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «СВІТ ТРЕЙДЕР», ТОВ «ФЕСТ ЕНЕРДЖИ», ТОВ «ІННОТЕХ ГРУП», ТОВ «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 17:00:28
відповідь до наданих питань
Тендерним комітетом філії «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто запити Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі:
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c),
та повідомляється наступне.
В повідомленні про прийняття рішення про початок моніторингу зазначених процедур закупівель заначено підставу моніторингу як виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Органом державного фінансового контролю встановлена потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, необхідно надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020.
У зв’язку з наведеним тендерний комітет філії вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю:
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c),
оскільки закупівлі здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік.
Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі акціонерного товариства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне.
1. Одночасно із введенням у дію пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 41 Постанови.
2. Пункт 41 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування: 1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 2) розміру бюджетного призначення, 3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті.
Визначений у пункті 41 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення».
В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів акціонерним товариством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 41 Постанови на таку закупівлю.
Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів товариством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі».
Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться тендерним комітетом філії однозначно: Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
3. Висновок тендерного комітету філії щодо того, що Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті:
https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603
Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено:
«Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність.
Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Крім того додатково просимо звернути увагу на наступне.
У якості підстави проведення моніторингу процедури закупівлі:
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c),
Держаудитслужбою зазначено: «виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Слід зазначити, що наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМУ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону).
Необхідно зазначити, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
До загальних умов здійснення закупівлі, визначених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», може оприлюднюватися інша інформація.
Хочемо, зазначити що необхідні документи замовника на процедури закупівель:
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b);
код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c) були складені та оприлюдненні у порядку та у строки до Закону.
Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю).
Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України, вважаємо, що у Державної аудиторської служби відсутня правова підстава витребувати обумовлену інформацію, а у тендерного комітету філії «Центр сервісного забезпечення», відповідно, обов’язок її надавати.
Всі протокольні рішення замовника, до зазначених закупівель оприлюдненні електронній системі закупівлі і які містять в собі інформацію, зокрема про персональний склад членів тендерного комітету.
Розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизовані електронні майданчики здійснюється секретарем тендерного комітету замовника або членом тендерного комітету за покладеними на нього функціями головою тендерного комітету.
Оскільки результати моніторингу вищезазначених процедур закупівель відсутні та не оприлюднені в електронній системі закупівель, інформацію про документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів буде надано у відповідності до частини 11 та 17 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» філією «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» надається інформація відповідно до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби від 14 грудня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-10-13-002440-a. За результатами висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником розглянуто питання дотримання відповідальними особами Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи яка допустила визначені у висновку порушення та прийняті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
2021-12-21 20:40:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону (питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації ))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" |
12 518 969,88
UAH з ПДВ
|
12 518 969,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ" |
12 524 983,06
UAH з ПДВ
|
12 524 983,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" |
12 525 908,16
UAH з ПДВ
|
12 525 908,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ" |
12 526 293,62
UAH з ПДВ
|
12 526 293,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" #30866526 |
Переможець |
12 518 969,88
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 16:00
|
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-238_21 .pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:53
|
Ф_ЦН-Т-238_21 подарунок новорічний №1.pdf | укладений |
06 грудня 2021 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-238/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |