Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт об`єкту: «Улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень по об`єкту: Будівля КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ХМР за адресою: м. Харків, пр.-д Стадіонний № 6/5»
Очікувана вартість
1 066 086,00 UAH
UA-2021-10-13-001628-c ● 398f7473d0dc490ba3eb3f411b3bc653
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003528 |
Місцезнаходження: | 61099, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Танкопія, 43 |
Контактна особа: |
Шаповалова Наталя 380577250688 hmdl-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 066 086,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 330,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасником: Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: 1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції учасника 2% від очікуваної вартості закупівлі: 21 321,72 (двадцять одна тисяча триста двадцять одна гривня 72 копійок). 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія. 3. Строк дії забезпечення тендерної становить строк дії тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 3 до Тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно - телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 1.4 форми, яка є Додатком 3 до Тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції надається гарантійний лист від страхової компанії про те, що договір, який укладається між гарантом та принципалом не містить вищезазначених додаткових умов. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед беніфіціаром обмежуються сумою гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або її правонаступниками, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затвердженим фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, тендерній документації. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установоюза договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації щодо надання страхової гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Додаткова інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції: - за зверненням учасника процедури закупівлі, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; - кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник процедури закупівлі, разом з поданням тендерної пропозиції, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг або її правонаступників (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг або її правонаступників, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21321.72 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт об`єкту: «Улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень по об`єкту: Будівля КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ХМР за адресою: м. Харків, пр.-д Стадіонний № 6/5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61091, Україна, Харківська область, Харків, Стадіонний проїзд, 6/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 30 календарних днів у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 10:55 |
Тендерна документація по пожежній сигналізації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконні вимоги
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:37
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 11:38
Згідно ТД є вимога надати "Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» стосовно електромонтажних робіт, монтажних робіт загального призначення та монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, чинний на момент подання пропозицій. - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно електромонтажних робіт, монтажних робіт загального призначення та монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ, чинний на момент подання пропозицій. - Сертифікат SA 8000:2014 стосовно монтажу (встановлення) систем пожежної (протипожежної) сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, чинний на момент подання пропозицій." Всі вищезазначені сертифікати не є обовязковими та не вимагаються згідно діючого законодавства. Водночас тендерна документація не може містити вимоги та інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Відтак дана вимога є незаконною та ми вимагаємо її видалити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що посилання на державні стандарти або міжнародні стандарти є законним, тому вимога тендерної документації не порушує положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник ринку, який відповідає встановленим стандартам, може отримати сертифікат.
З повагою, Шаповалова Наталя
Повідомляємо, що посилання на державні стандарти або міжнародні стандарти є законним, тому вимога тендерної документації не порушує положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник ринку, який відповідає встановленим стандартам, може отримати сертифікат.
З повагою, Шаповалова Наталя
Незаконні вимоги
Дата подання: 13 жовтня 2021 18:46
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 11:47
Шановний Замовник. 1. В тендерній документації зазначено "- керівника робіт (надати чинне посвідчення (-нь) про проходження навчання та перевірку знань законів з охорони праці, електробезпеки, санітарного і гігієнічного забезпечення; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (приладами));" . Згідно проекту максимальна висота приміщень складає 2,5 метрів. Про які роботи на висоті ідеться? В технічному завданні відсутні "роботи на висоті" та для виконання робіт за закупівлею законом не передбачено вимог щодо наявності обовязкового проходження інструктажу з охорони праці щодо робіт на висоті. ПРосимо видалити незаконну вимогу. 2. Також Ви вимагаєте наявність "інженера-проектувальника (-ів) в частині кошторисної документації та в частині дотримання вимог пожежної безпеки" та "Копія сертифікату інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо класу наслідків: середні наслідки з додаванням чинного страхового полісу щодо цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності даного спеціаліста", але Ви маєте готовий проект, який опубліковано в оголошенні, а предметом за закупівлею є монтаж. Діючими ліцензійними умовами ДСНС не вимагається наявність інженера-проектувальника (-ів) в частині кошторисної документації та в частині дотримання вимог пожежної безпеки для виконання даних видів робіт. Відтак вищезазначена вимога є незаконною. Вимагаємо видалити цю вимогу. 3. Згідно тендерної документації "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, учаснику необхідно обстежити місце надання послуг/виконання робіт (об’єкт), виконати необхідні огляди об’єкту та подати в складі пропозиції акт про огляд об`єкту за підписом представника Замовника та датою відвідування об`єкта." Ця вимога є дискримінаційною та незаконною, оскільки при відвідуванні обєкту Замовник до початку аукціону буде знати перелік учасників, що є незаконним. Вимагаємо видалити цю вимогу. 4. Згідно тендерної документації " учасники у складі пропозиції повинні надати сертифікат який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 чинний на момент подачі пропозиції." Даний сертифікат не забезпечує захист від коронавірусу, а також його використання в діяльності підприємств та організацій не є обовязковим та не вимагається діючим законодавством. Вимога про його надання учасниками є дискримінаційною та незаконною .Вимагаємо видалити дану вимогу. 5. Згідно ТД "Протягом гарантійного терміну Учасник, у випадку виходу з ладу обладнання або збою в роботі системи пожежної сигналізації, повинен терміново направити фахівця на об’єкт для огляду і встановлення причин несправності. Час прибуття фахівця на об’єкт не повинен перевищувати двох годин, що підтверджується Учасником у вигляді гарантійного листа в складі пропозиції. У зв’язку з чим, учасник має бути зареєстрований в Харківській області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника) або мати зареєстрований відокремлений підрозділ на території Харківської області (або на відстані не більше 150 км по прямій від Замовника). У разі, якщо Учасник не зареєстрований в Харківській області та не має на території Харківської області відокремленого підрозділу, він може залучити потужності субпідрядників\співвиконавців. При цьому субпідрядник\співвиконавець повинен відповідати вимогам, які ставляться до Учасників, про що у складі пропозиції надається документальне підтвердження.". Ця вимога є дискримінаційною, оскільки фактично учасники не з Харківської області не можуть прийняти участь в закупівлі без залучення субпідрядників, які є безпосередніми конкурентами такого учасника. Вимагаємо видалити дану вимогу. 6. Відповідно до ТД "Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності технічному завданню повинен надати наступні документи: а). Копія наказу про призначення відповідальної особи за організацію і безпечне виконання монтажних робіт та робіт на висоті. б). Оригінал Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозволу (для виконання робіт підвищеної небезпеки – роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра)" В ТД до закупівлі відсутні роботи на висоті та/або роботи на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до діючого законодавства "Роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ." Проектом передбачено монтаж пристроїв в приміщеннях висотою до 2,5 м. При цьому такі роботи людина зростом не менше 150 см. може спокійно робити з платформи до 1 м., що не є роботами на висоті. Таким чином вищезазначена вимога є незаконною. Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що:
1. Роботи будуть здійснюватись на висоті понад 1, 3 м над поверхнею. Роботи на висоті відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Згідно Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тому проведення навчань та перевірки знань працівників є обов’язковим;
2. Незважаючи на наявність проекту процес виконання робіт/надання послуг може передбачати необхідність коригування наявного проекту та отримання експертного висновку, окрім того роботи здійснюються на підставі кошторисної документації, яка розробляється безпосередньо учасником закупівлі та згідно якої складаються акти, які повинні складатись відповідальними кваліфікованими спеціалістами, тому вимога щодо наявності даних спеціалістів є необхідною;
3. Тендерна документація не містить вимоги щодо огляду об’єкту.
4. Посилання на державні стандарти або міжнародні стандарти є законним, тому вимога тендерної документації не порушує положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 розроблений відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці та ISO/ PAS 45005 та є чинним міжнародним стандартом. Звертаємо увагу, що ISO/ PAS 45005 є практичним втіленням стандарту ISO 45001, який встановлено державним стандартом України. Додатково повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник ринку, який відповідає встановленим стандартам, може отримати сертифікат.
5. Тендерна документація не містить даної вимоги, навпаки, вона надає можливість для дотримання вимог технічного завдання залучити субпідрядну організацію, яка матиме можливість доповнити потужності учасника.
6. Роботи будуть здійснюватись на висоті понад 1, 3 м над поверхнею. Роботи на висоті відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Згідно Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тому проведення навчань та перевірки знань працівників є обов’язковим.
З повагою, Шаповалова Наталя
Повідомляємо, що:
1. Роботи будуть здійснюватись на висоті понад 1, 3 м над поверхнею. Роботи на висоті відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Згідно Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тому проведення навчань та перевірки знань працівників є обов’язковим;
2. Незважаючи на наявність проекту процес виконання робіт/надання послуг може передбачати необхідність коригування наявного проекту та отримання експертного висновку, окрім того роботи здійснюються на підставі кошторисної документації, яка розробляється безпосередньо учасником закупівлі та згідно якої складаються акти, які повинні складатись відповідальними кваліфікованими спеціалістами, тому вимога щодо наявності даних спеціалістів є необхідною;
3. Тендерна документація не містить вимоги щодо огляду об’єкту.
4. Посилання на державні стандарти або міжнародні стандарти є законним, тому вимога тендерної документації не порушує положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 розроблений відповідно до рекомендацій Міжнародної організації праці та ISO/ PAS 45005 та є чинним міжнародним стандартом. Звертаємо увагу, що ISO/ PAS 45005 є практичним втіленням стандарту ISO 45001, який встановлено державним стандартом України. Додатково повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник ринку, який відповідає встановленим стандартам, може отримати сертифікат.
5. Тендерна документація не містить даної вимоги, навпаки, вона надає можливість для дотримання вимог технічного завдання залучити субпідрядну організацію, яка матиме можливість доповнити потужності учасника.
6. Роботи будуть здійснюватись на висоті понад 1, 3 м над поверхнею. Роботи на висоті відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Згідно Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тому проведення навчань та перевірки знань працівників є обов’язковим.
З повагою, Шаповалова Наталя
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 18 жовтня 2021 17:51
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 11:54
У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником у відповідності до специфікації (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення та ін.), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників.
Надайте пояснення, чи підійте гарантійний лист постачальника або представника виробника? Якщо ні, поясність чому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником у відповідності до специфікації (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення та ін.), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі, а також документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників.
Зважаючи на неможливість здійснення навчання працівників постачальником, а також на можливий дефіцит обладнання в кінці року, а також необхідність дотримання Замовником вимог Бюджетного кодексу, який унеможливлює перенесення оплат в наступний бюджетний період, Замовник вважає за необхідне залишити формулювання у незмінному вигляді.
З повагою, Шаповалова Наталя
Повідомляємо, що умовами тендерної документації передбачено надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником у відповідності до специфікації (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення та ін.), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі, а також документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників.
Зважаючи на неможливість здійснення навчання працівників постачальником, а також на можливий дефіцит обладнання в кінці року, а також необхідність дотримання Замовником вимог Бюджетного кодексу, який унеможливлює перенесення оплат в наступний бюджетний період, Замовник вважає за необхідне залишити формулювання у незмінному вигляді.
З повагою, Шаповалова Наталя
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" |
788 000,00
UAH з ПДВ
|
788 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ ПВО" |
986 428,00
UAH з ПДВ
|
986 428,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" #43731472 |
Переможець |
788 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 16:20
|
Договір № 307 улаштування систем пожежної сигналізації.pdf | укладений |
24 листопада 2021 16:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт об`єкту: «Улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень по об`єкту: Будівля КНП «Міська дитяча лікарня № 5» ХМР за адресою: м. Харків, пр.-д Стадіонний № 6/5» | 1 | послуга |
788 000,00
UAH
|