Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 12 693 654,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 468,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 10:40 |
Оголошення про торги вул.Сулеймана Стальського, 28-А, п.1-10.pdf | |
13 жовтня 2021 10:40 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Сулеймана Стальського,28-А, під'їзди 1-10.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000108 ● ff145c5c7bec48a282d83467d0121ec5
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-10-13-001410-c 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 16:14:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 28-А, під'їзди 1-10 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 12 693 654,80 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-13-001410-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-14 16:26:49
Про надання пояснення на запит
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 28-А, під'їзди 1-10 у Дніпровському районі м. Києва», очікуваною вартістю 12 693 654,80 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-13-001410-c), щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, якими документами затверджено розмір бюджетного призначення, Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної допорогової закупівлі (UA-2020-10-21-002553-c) укладено договір № 869-ПР від 16.11.2020 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 28-А, під'їзди 1-10 у Дніпровському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «ЛЕКС-Л» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проект»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт від 08.12.2020 р. №1808-20Е, розроблений ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза».
При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2021-10-13-001410-с) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 28-А, під'їзди 1-10 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]» склала 12 693 654,80 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд». Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1006 від 29.04.2021 «Про реконструкцію та модернізацію ліфтового господарства у житловому фонді міста Києва у 2021 році» (зі змінами).
Експертний звіт № 1808-20Е від 08.12.2020 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.08.2021 № 1829 та Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.11.2021 № 2432 додаються.
Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається - https://dzki.kyivcity.gov.ua/content/obgruntuvannya-kbr41.html.
Надаємо інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю (протокол тендерного комітету Протокол № 173 засідання тендерного комітету комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» від 06.10.2021 року).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" |
12 566 314,72
UAH з ПДВ
|
10 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
12 669 541,20
UAH з ПДВ
|
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
12 682 744,80
UAH з ПДВ
|
12 682 744,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" |
12 690 417,83
UAH з ПДВ
|
12 690 417,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" #38526925 |
Переможець |
10 799 999,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 13:05
|
ДУ № 4 від 30.12.2022 до дог. № 30-21-КТ від 18.11.2021.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:51
|
ДУ № 3 від 15.08.2022 до дог. № 30-21-КТ від 18.11.2021 вул. С.Стальського, 28-А, п. 1-10.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2022 13:36
|
ДУ № 2 від 09.08.2022 до дог. № 30-21-КТ від 18.11.2021 вул. С.Стальського, 28-А, п. 1-10.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2022 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:57
|
ДУ № 1 від 21.12.2021 до дог. № 30-21-КТ від 18.11.2021 вул. С.Стальського, 28-А, п. 1-10.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 16:50
|
Договір підряду № 30-21-КТ від 18.11.2021 вул. Сулеймана Стальського, 28-А, п. 1-10.pdf | укладений |
19 листопада 2021 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, у Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №1 від 21.12.2021 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 30/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 2 від 09.08.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 30/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: у Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, у Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді №3 від 15.08.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 30/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 30.12.2022 р., що додається |
Номер договору про закупівлю: | 30/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |