Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети медичного програмного забезпечення -за ДК 021:2015- 48180000-3 (Постачання програмного забезпеченням RadiAnt DICOM Viver CD/DVD license)
Очікувана вартість
13 800,00 UAH
UA-2021-10-13-001116-c 31694e440050494eb0c3a2ea540badc8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапронов Сергій Олегович

380672447257 s.sapronov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
Код ЄДРПОУ: 05415786
Вебсайт: http://clinic.gov.ua/
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5
Контактна особа: Сапронов Сергій Олегович
380672447257
s.sapronov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Пакети медичного програмного забезпечення -за ДК 021:2015- 48180000-3 (Постачання програмного забезпеченням RadiAnt DICOM Viver CD/DVD license)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, місто Київ, Верхня, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2021  —  12 листопада 2021
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перераховується Замовником на рахунок Виконавця протягом 10-ти (десяти) банківських днів після вступу в силу Договору Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Перераховується Замовником на рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання – передачі Послуги. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Замовника, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31.12.2021року. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

13 жовтня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «КОМПАНІЯ «АМІКА»
#38977500
Переможець 13 800,00
UAH
13 жовтня 2021 10:26

Документи

13 жовтня 2021 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 10:31