Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна 380442498700 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 14:36 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 10:26 |
Додаток № 3 Завдання Н-08 км 32+000-км 43+000.pdf | |
13 жовтня 2021 10:26 |
Проект Договору Додаток № 5 проектування Рек Н-08 км 32+000 – км 43+000.docx | |
13 жовтня 2021 10:26 |
ТД Проектування Рек Н-08 км 32+000 – км 43+000.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
- діючий сертифікат системи екологічного управління на відповідність вимогам ISO 14001:2015 у сфері архітектурної діяльності та інжинірингу, виданий на ім’я учасника.
Дані сертифікати згідно Законодавства України не є обовязковими, та потрібні для організацій, які виконують будівельні роботи. На даному етапі предметом закупівлі є виконання проектних робіт, тому вимога щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною. Просимо внести зміни в тендерну документацію. Дякуємо!
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) у відповідь на Вашу вимогу від 18.10.2021 № UA-2021-10-13-000585-a.a1 повідомляє наступне.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану надання послуг (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 7 до цієї тендерної документації;
- копія «ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА» (Додатку 6 до цієї тендерної документації).
- діючий сертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» стосовно діяльності у сфері архітектури, діяльності у сфері інжинірингу, виданий на ім’я учасника;
- діючий сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ISO 45001:2018, у сфері архітектурної діяльності та інжинірингу, виданий на ім’я учасника;
- діючий сертифікат системи екологічного управління на відповідність вимогам ISO 14001:2015 у сфері архітектурної діяльності та інжинірингу, виданий на ім’я учасника.
При визначені вимог тендерної документації Замовник керувався чинним законодавством України.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога стосовно наявності у Учасників закупівлі сертифікатів ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ISO 45001:2018 та системи екологічного управління на відповідність вимогам ISO 14001:2015 у сфері архітектурної діяльності та інжинірингу жодним чином не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена тим, що наявність таких сертифікатів буде свідчити про спроможність Учасника виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів, так як cистема сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). У першу чергу, ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають надаватися послуги. Саме завдяки стандартизації споживач може бути впевнений у належній якості послуг. По-друге, у розробці стандартів беруть участь не лише постачальники послуг, але й споживчі організації різних країн. Це означає, що послуги сертифікованих підприємств, відповідають повним урахуванням усіх вимог споживачів. Це досить вагомі причини, щоб звертати увагу на наявність сертифікатів ISO на підприємствах.
Наявність у Учасників сертифікованої системи управління якістю (ISO 9001:2015), екологічного менеджменту (ISO 14001:2015), охорони здоров’я та безпеки праці (ISO 45001:2018) має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження згаданих вище систем наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, екологічного менеджменту, охорони здоров’я та безпеки праці має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати.
Тобто, отримати сертифікати, що вимагаються тендерною документацією, може будь-який потенційний учасник закупівлі, який здійснює свою господарську діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018.
Окремо звертаємо автора вимоги на те, що вже протягом багатьох років практика органу оскарження (Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) при розгляді аналогічних вимог скаржників є сталою (незмінною), а саме на їх думку вимоги щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційними та жодним чином не порушують права та законні інтереси Скаржників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ вирішила відмовити у задоволенні вимог звернення 18.10.2021 № UA-2021-10-13-000585-a.a1.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000084 ● 5088ed2e0b8446d099247503d5abd22a
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-10-13-000585-a 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 16:20:52
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 32+000 – км 43+000, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 – Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)», очікуваною вартістю 13 000 000,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-13-000585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-14 10:27:52
Відповідь замовника на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі з розроблення проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 32+000 – км 43+000, Київська область (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-000585-a) та надає такі пояснення:
Технічні та якісні характеристики вищезазначеної закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, ДБН А.2.2-3-2014, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 13 000 000,00 грн визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво".
Обсяг бюджетних коштів для фінансування розробки проектної документації на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 32+000 – км 43+000, Київська область затверджений Постановою КМУ № 122 від 17 лютого 2021 р. (зі змінами).
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби автомобільних доріг у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5141/rozroblennia_proektnoi_dokumentatsii_na_rekonstruktsiiu_avtomobilnoi_dorohy_n-08_boryspil_dnipro___zaporizhzhia_mariupol_km_32_000___km_43_000__obhruntuvannia_tekhnichnykh_i_yakisnykh_kharakterystyk.html
Відповідно до вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації, переможцем торгів була надана банківська гарантія на забезпечення виконання договору про закупівлю, видана Акціонерним товариством «Банк інвестицій та заощаджень» від 29.11.2021 № 22470/21-ГВ (копія банківської гарантії додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" |
9 087 000,00
UAH з ПДВ
|
9 087 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" |
9 360 000,00
UAH з ПДВ
|
9 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» |
12 079 998,00
UAH з ПДВ
|
12 079 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» |
12 492 000,00
UAH з ПДВ
|
12 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
12 350 000,00
UAH з ПДВ
|
12 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ ІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
12 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" #41746840 |
Відхилено |
9 087 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 12:15
|
|
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" #30604691 |
Відхилено |
9 360 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 10:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» #36818766 |
Відхилено |
12 079 998,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 11:11
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» #39262432 |
Переможець |
12 349 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2021 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:55
|
ДУ № 4 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:40
|
ДУ № 3 від 23.12.2022.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:14
|
ДУ № 1 від 30.12.21р. зм. бюд. зоб.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 10:58
|
Договір від 03.12.21 № 648-21.pdf | укладений |
06 грудня 2021 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 8 333,33 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 648-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 11.3 та п. 12.3 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та строк дії Договору і п. 5.1 та 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок – з дня підписання Договору; Закінчення – по 31 грудня 2023 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по «31» грудня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання» |
Номер договору про закупівлю: | 648-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.1. Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 2 437 711,16 грн (два мільйони чотириста тридцять сім тисяч сімсот одинадцять гривень 16 копійка), без ПДВ, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2023 № 619 (в редакції постанови КМУ від 03.11.2023 № 1152)) та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111330. 2. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 13.3 та п.13.4 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та доповнити банківські реквізити Замовника Замовника та викласти їх в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області код за ЄДРПОУ 26345736 Україна, 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А телефакс: (044) 249-86-95 IBAN: UA128201720343241002100014348 IBAN: UA458201720343281017100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 ІПН 263457326589 3. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 Договору Сторони погодились продовжити термін виконання робіт та п. 5.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок – з дня підписання Договору; Закінчення – по 01 липня 2024 року». «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків – до повного виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 648-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |