Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Вебсайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1 |
Контактна особа: |
Валерій Левченко +380978448497 gavalla@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 854 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 272,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2021 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2021 16:32 |
Протокол60.pdf | |
28 жовтня 2021 16:32 |
ТД Жубровичі зм.doc | |
21 жовтня 2021 16:16 |
протокол 59.pdf | |
19 жовтня 2021 17:17 |
протокол 57.pdf |
28 жовтня 2021 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 жовтня 2021 16:32 |
Протокол60.pdf
|
|||||||||
28 жовтня 2021 16:32 |
ТД Жубровичі зм.doc
|
|||||||||
21 жовтня 2021 16:16 |
протокол 59.pdf
|
|||||||||
19 жовтня 2021 17:17 |
протокол 57.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000039 ● 9093b90b87204beaa696ea0c8df061f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 №16-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.06.2022 №16-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-10-13-000559-b 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-28 14:52:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с. Жубровичі, Олевського району, Житомирської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-000559-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-01 15:57:04
пояснення щодо закупівлі
Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради надсилає пояснення щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання надання субвенції» з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» Олевська міська рада у 2021 році звернулася до Житомирської обласної державної адміністрації з проханням включити до переліку закладів, в яких буде проходити реалізація проєктів програми заклад нашої громади: Жубровицьку загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів.
Розпорядженням КМ України від 01 вересня 2021 р. № 1047-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми “Спроможна школа для кращих результатів” у 2021 році https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-rozpodil-obsyagu-subvenciyi-z-de-a1047r було виділено 1 648,5 грн. Рішеннням Олевської міської ради на реалізацію даного проекту було виділено 222,6 грн.
Загальна вартість проєкту на травень 2021 року становила 2 021 546,00 грн.
31.08.2021 року було проведено коригування робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі) (коригування) і отримано позитивний експертний звіт №36280 від 31.082021 року ТОВ « Експертиза МВК» м.Житомир. З якого слідує, що загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 31.08.2021 року складає – 3522,628 тис. грн.
13 жовтня 2021 року відділом освіти, молоді та спорту Олевської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/30745844
«Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі).
Технічне завдання та якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано на основі робочого проекту (дефектний акт).
За даним посиланням https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F010db0e301164d379c732613f4b558c1%3FSignature%3DR8UCFosUAcMQ2FHkTb3VhHhlIESIa0HRWkRDf3qx1FxIGvzPAPIjpHmO5mrx%252Fda52gbouf%252B5%252BqgxXSvw7b6EBw%253D%253D%26KeyID%3D52462340 розміщено тендерну документацію закупівлі, де на сторінці 14 в Додатку 2 зазначено обгрунтування технічних та якісних характеристик.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-01 15:55:48
пояснення щодо закупівлі
пояснення щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі)
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-07-07 11:36:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с. Жубровичі, Олевського району, Житомирської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-000559-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав додатковою угодою від 29 грудня 2021 року №1 до договору від 01 грудня 2021 року №16 внесені зміни щодо продовження строку його дії до 01 березня 2022 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження?
2. Яким чином виконано пункт 12.3 розділу 12 договору від 01 грудня 2021 року №16 щодо обґрунтування необхідності внесення таких змін договору (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
3. Чи виконано умови договору від 01 грудня 2021 року №16, укладеного із ПП «Компанія Рос» (надайте відповідні документальні підтвердження щодо виконання договору (платіжні доручення, акти виконаних робіт)?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 01 грудня 2021 року №16 строк його дії до 01 березня 2022 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-07-12 16:55:09
пояснення по моніторингу закупівлі
Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради надсилає пояснення щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі).
29.12.2021 року між відділом освіти, молоді та спорту міської ради та ПП «Компанія РОС» було складено додаткову угоду №1 від 29.12.2021 до основного договору № 16 від 01.12.2021 про продовження строку дії до 01.03.2022 у зв’язку з несприятливими погодними умовами, що унеможливлюють виконання робіт в строки, передбачені договором.
Роботи по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької ЗОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» (по вул.Шевченка, 13, с.Жубровичі) ПП «Компанія РОС» виконані в січні 2022 року але звіт про виконання договору № 16 від 01.12.2021 не оприлюднено у зв’язку з тим, що ПП «Компанія РОС» на даний час не надано платіжні доручення та акти виконаних робіт по об’єкту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради надсилає пояснення на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Жубровицької 3ОШ І-ІІІ ст. с.Жубровичі, Олевського району, Житомирської області» . Відповідно до п.п.12.1 Договору від 01.12.2021 №16, зміни до Договору можуть вноситись у випадках, вказаних згідно п.п.12.2 та оформлюються шляхом укладання відповідної додаткової угоди, яка підписується уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін та є невід’ємною частиною. Із змісту п.п.12.2 слідує, що пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору. В той же час, п.п.12.3 передбачає, що обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. 20.12.2021 надійшов лист від директора ПП «Компанія РОС» про продовження терміну дії Договору про виконання робіт від 01.12.2021 №16 до 01.03.2022 року у зв’язку з несприятливими погодними умовами, з оформленням відповідної Додаткової угоди, з гарантією виконати роботи вчасно( скан-копія листа додається). Абзацом 3 п.п.14.1 Договору від 01.12.2021 №16 передбачено можливе продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язання щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. 29.12.2021 року 3амовником (відділом освіти, молоді та спорту Олевської міської ради) було надіслано лист до Житомирського обласного центру з гідрометеорології про надання підтверджуючої довідки про наявність небезпечних погодних умов за період з 01.12.2021 по 29.12.2021. Із наданої довідки слідує, що дійсно протягом грудня 2021 року через територію Житомирської області було проходження численних атмосферних фронтів, що обумовило періодичні ускладнення погодних умов ( скан-копії листа та довідок додаються). Враховуючи об’єктивні обставини, а саме: несприятливі погодні умови, що унеможливлювали виконання зобов’язань в строки передбачені договором- 29.12.2021 року було укладено Додаткову угоду №1 про продовження строку дії договору до 01.03.2022 року. НАЧАЛЬНИК Валерій ЛЕВЧЕНКО
2022-07-22 11:01:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Спецрембудсервіс-А" |
1 630 350,86
UAH з ПДВ
|
1 630 350,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
1 849 121,00
UAH з ПДВ
|
1 849 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Спецрембудсервіс-А" #42007527 |
Рішення скасоване |
1 630 350,86
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 11:38
|
ПП "Спецрембудсервіс-А" #42007527 |
Відхилено |
1 630 350,86
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 11:45
|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" #36104970 |
Переможець |
1 849 121,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:02
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 10:16
|
договір Жубровичі.pdf | укладений |
02 грудня 2021 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об"єктивних обставин , а саме: несприятливих погодних умов, що унеможливлюють виконання зобов"язання в строки передбачені договором. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |