Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Пархомик Роман 380322255068 tender_LVK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 1 833 265,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в ч.2 р.3 Тендерної документації та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 000,00 грн. (тридцять п'ять тисяч гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 91 (дев’яносто один) день з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | післяоплата впродовж 60-ти днів після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів наданих послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 10:19 |
Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2021 10:19 |
тендерна документація.docx | |
13 жовтня 2021 10:19 |
Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2021 10:19 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-03-000009 ● bcc4d2f29be34d9f9398155972ab0bd2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.08.2022 №19-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.08.2022 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-10-13-000542-a від 13.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 15:56:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту гостроаварійної ділянки водопроводу по вул. Любінська,76-80 у м. Львові», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-000542-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 11:31:10
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів (надалі – Запит ДАСУ на пояснення) на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту гостроаварійної ділянки водопроводу по вул. Любінська,76-80 у м. Львові», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-10-13-000542-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-08-03-000009).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) ЛМКП «Львівводоканал» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України ЛМКП «Львівводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-10-13-000537-a). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-10-13-000542-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 13:25:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту гостроаварійної ділянки водопроводу по вул. Любінська,76-80 у м. Львові», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-13-000542-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В п.1ч.3 р.1 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками «Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати:
У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна)»
На відповідність вимозі п.1ч.3р.1 додатку 1 тендерної документації переможець подав довідку про наявність матеріально - технічної бази, у позиції № 1.25 якої міститься інформація про автомобіль (в оборотно-сальдовій відомості п.19 по рахунку №105) .
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» свідоцтво про реєстрацію вищевказаного транспортного засобу та зазначити у якому файлі.
2. У вищезгаданому додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо обов’язкової наявності техніки для забезпечення виконання робіт, а саме:
- Установки горизонтального спрямованого буріння, сила протяжки не менше 11000 кг;
- Машини поливально-мийної.
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» вказану техніку та зазначити у якому файлі або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 15:52:00
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів (надалі – Запит ДАСУ на пояснення) на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту гостроаварійної ділянки водопроводу по вул. Любінська,76-80 у м. Львові», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-10-13-000542-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2022-08-03-000009).
Пояснення щодо першого питання:
Учасником – ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» на зазначений автомобіль у п.1.25 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в оборотно-сальдовій відомості п.19 по рахунку №105) у складі своєї тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію №СХН 614691 – документ «Техпаспорт мерседес Спрінтер.pdf».
Пояснення щодо другого питання:
Учасником – ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» на підтвердження відповідності вимозі щодо наявності установки горизонтального спрямованого буріння, сила протяжки не менше 11000 кг у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №201/11 від 17.11.2021 року, у п. 1.6. якої міститься інформація про наявність в Учасника власної бурової машини (установки горизонтального спрямованого буріння) Vermeer Navigator D80x100 (документ «Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf»);
- оборотно-сальдову відомість, у якій міститься інформація про таку установку (машину) у п.75 по рахунку 104 (документ «Оборотно - сальдова відомість.pdf»);
- Свідоцтво про реєстрацію Серія ЕЕ №225467, що підтверджує право власності (документ «Техпаспорт ГНБ.pdf»).
Учасником – ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» на підтвердження відповідності вимозі щодо наявності машини поливально-мийної у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №201/11 від 17.11.2021 року, у п. 1.23. якої міститься інформація про наявність в Учасника машини підмітально-прибиральної (документ «Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf»);
- оборотно-сальдову відомість, у якій міститься інформація про таку машину у п.6 по рахунку 104 (документ «Оборотно - сальдова відомість.pdf»);
- Свідоцтво про реєстрацію Серія ІНС №445140, що підтверджує право власності (документ «Техпаспорт підмитально - прибиральна.pdf»).
Відповідно до КТМ 204 України 010-94 «Технічні правила ремонту і утримання міських вулиць та доріг», затвердженого Державного комітетом України по житлово-комунальному господарству 27.12.1994 року зі змінами від 21.02.1995 року, який є чинним на дату формування даної відповіді, машини підмітально-прибиральні та поливально-мийні виконують тотожні функції з прибирання вулиць.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником було подано позов до суду щодо оскарження висновку. Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття. |
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/380/12147/22 |
Дата відкриття провадження: | 19 вересня 2022 |
Документи:
04 жовтня 2022 14:05
|
Електронний підпис |
02 вересня 2022 09:27
|
Електронний підпис |
02 вересня 2022 09:26
|
позов.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
1 832 463,60
UAH з ПДВ
|
1 832 463,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрінвестбуд |
1 833 224,40
UAH з ПДВ
|
1 833 224,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 #03335511 |
Переможець |
1 832 463,60
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2022 13:49
|
ДУ№4 до Договору 28-1022Т.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2022 14:46
|
Додатковий договір №3 до договору № 28-1022Т.pdf | зміни до договору |
25 травня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 11:46
|
ДУ №2 до Договору №28-1022Т.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 11:38
|
Додаткова угода №1 до Договору №28-1022Т.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:58
|
Договір № 28-1022Т.pdf | укладений |
06 грудня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 28-1022Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28-1022Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 28-1022Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 28-1022Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |