Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26098930 |
Вебсайт: | https://zakpulmocenter.org |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Кобеляш +380312637268 tender@zakpulmocenter.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 8 035 803,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30% відсотків вартості робіт строком на 2 місяці, на протязі 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення Договору (даний пункт погоджується під час укладення договору). | Аванс | 60 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 17:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 2.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 4.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 5.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 6.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Тендерна_документацiя.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 1.docx | |
12 жовтня 2021 17:18 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000027 ● bbced849da4a4678b1fadfda17a57b5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.04.2022 №4-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 26.04.2022 №4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-10-12-012910-b 12.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-04 14:01:27
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту по заходах енергозбереження головного корпусу (літера «А») Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально-діагностичний центр» Закарпатської обласної ради по вул. Нахімова, 4 в м. Ужгород Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-12-012910-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-09 15:48:12
Відповідь на звернення
У відповідь на проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту по заходах енергозбереження головного корпусу (літера «А») Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально-діагностичний центр» Закарпатської обласної ради по вул. Нахімова, 4 в м. Ужгород Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-12-012910-b) надаємо наступні пояснення на поставлені запитання:
1. Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника та Робочого проекту, який пройшов архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт № 07/0068/21 від 13 квітня 2021 року. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту, що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт № 07/0068/21 від 13 квітня 2021 року.
2. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель зокрема таким категорія замовників:
• головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);
• суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально – діагностичний центр» Закарпатської обласної ради зареєстроване як «одержувач коштів» та не являється суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Виходячи з вищенаведеного вимоги вказаної Постанови на наш заклад не розповсюджуються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-11 15:20:33
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту по заходах енергозбереження головного корпусу (літера «А») Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально-діагностичний центр» Закарпатської обласної ради по вул. Нахімова, 4 в м. Ужгород Закарпатської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-12-012910-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином учасник тендеру ПП «Беркут», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині:
- надання гарантійного листа щодо відповідальності учасника за належну якість запропонованих матеріалів та засобів, а також за надання матеріалу та засобів, необтяжених правами третіх осіб (пункт 3 розділу 3 тендерної документації)?
- надання листа-згоди щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником (пункт 1 розділу 5 тендерної документації)?
- надання протоколу/витягу з протоколу комісії, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, який відповідає за охорону праці на підприємстві (пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації)?
- зазначення у листі-відгуку від 19 жовтня 2021 року №570/1/16-01-12 (файл 7 Аналогічні договора. pdf) посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, а також інформації про стан виконання на момент надання відгуку у відсотковому та сумарному значенні (пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 18:45:42
Відповідь на запит
1. Відповідно до пункту 3 Розділу 3 тендерної документації Учасник відповідає за належну якість запропонованих матеріалів та засобів, а також за надання матеріалу та засобів, необтяжених правами третіх осіб (підтверджується гарантійним листом Учасника).
На виконання вищезазначеного, учасником-переможцем Приватним підприємством “Беркут” надано:
- гарантійний лист № 204 від 22.10.2021 року, де учасник гарантує, що матеріали, які будуть використовуватись будуть належної якості;
- гарантійний лист № 202 від 22.10.2021 року, де зазначено, що матеріальні ресурси, що використовуються для виконання робіт, будуть відповідати вимогам ДСТУ Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів;
- гарантійний лист № 214 від 22.10.2021 року, де зазначеного, що учасник погоджується з умовами тендерної документації, в тому числі з тим, що Учасник відповідає за належну якість запропонованих матеріалів та засобів, а також за надання матеріалу та засобів, необтяжених правами третіх осіб;
- гарантійний лист № 219 від 22.10.2021 року, де зазначено, що учасник погоджується з умовами договору, викладеними у Додатку № 4 в тендерній документації, в тому числі з розділом 11 — контроль за якістю робіт, матеріалів та устаткування;
2.Також, відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
На виконання вищезазначеного, Приватним підприємством “Беркут” надано гарантійний лист № 214 від 22.10.2021 року, де зазначеного, що учасник погоджується з умовами тендерної документації, в тому числі з можливістю звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
3. Відповідно до пункту 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві, підтверджується посвідченням встановленого взірця та протоколом/витягом з протоколу комісії з перевірки знань. Водночас, тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують дану кваліфікацію, і як приклад зазначено, що кваліфікація може бути підтверджена посвідченням та відповідним протоколом, проте вимоги щодо надання саме посвідчення та протоколу тендерна документація не містить.
На виконання вищезазначеного, надано Посвідчення № 02640 інженера з охорони праці Поповича Ярослава Володимировича, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві, чим виконано пункт 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме надано документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві.
4.Відповідно до пункту 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації учасник надає оригінал відгуку, відповідно до наданого аналогічного договору, виданого не раніше дати оголошення даної закупівлі, що адресований Замовника містить посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі а також інформацію про суму договору, реквізити договору, стан виконання на момент надання відгуку у відсотковому та сумарному значенні, відсутність претензій з боку Замовника щодо дотримання умов договору.
На виконання вищезазначеного, Приватним підприємством “Беркут” надано лист-відгук № 570/1/16-01-12 від 19.10.2021 року, де, серед іншого, зазначено, що ПП “Беркут” на підставі укладених договорів № 239 від 17.12.2018 року виконано роботи на суму 2 649 766, 00 грн. та роботи по договору № 69 від 01.03.2021 року виконано на суму 3 022 676, 00 грн., тобто виконано усі роботи по вищезазначеним договорам, що свідчить про наявність інформації про стан виконання на момент надання відгуку у відсотковому та сумарному значенні.
Щодо відсутності посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 3 Розділу 5 тендерної документації допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих), технічних, механічних помилок, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника та не приводять до відхилення пропозиції учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи те, що відсутність посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель є помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, не нівелює технічний потенціал, конкурентоздатність учасника та не впливає на зміст тендерної пропозиції, тендерним комітетом було прийнято відповідне рішення, що не приводить до відхилення пропозиції учасника.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально – діагностичний центр» Закарпатської обласної ради жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, які регулюють дане питання.
Разом з цим, за результатами зазначених вище зауважень повідомляємо про проведення інформаційної роботи посадових осіб нашої установи з метою уникнення подібних ситуацій в майбітньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Окрім цього, повідомляємо Вас, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
При цьому, зважаючи на те, що порушення, викладені в листі, носять малозначний характер та не призвели до будь-яких тяжких наслідків та втрати коштів або нанесення збитків безпосередньо Комунальному некомерційному підприємству «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально – діагностичний центр» Закарпатської обласної ради або державі, погоджуємося на прийняття усного зауваження і беремо зобов’язання стосовно попередження аналогічних порушень в майбутньому.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-05-19 11:37:14
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України № 4-з від 26.04.2022 було розпочато моніторинг закупівлі по предмету Капітальний ремонт по заходах енергозбереження головного корпусу (літера "А") Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально–діагностичний центр» Закарпатської обласної ради по вул. Нахімова, 4 в м. Ужгород Закарпатської області». (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-12-012910-b).
За результатами проведення моніторингу 17 травня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про його результати. В пункті 2 констатуючої частини висновку встановлено наявність порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) з огляду на наступне:
- Замовник не відхилив пропозицію Приватного підприємства "БЕРКУТ" (далі – ПП "Беркут"), на підставі невідповідності ПП "Беркут" кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме в порушення пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації не надано протокол/витяг з протоколу комісії, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, який відповідає за охорону праці на підприємстві.
- Замовник не відхилив пропозицію ПП "Беркут" як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме в порушення пункту 1 розділу 5 тендерної документації не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Однак, Замовник не погоджується з вищезазначеним з наступних підстав:
По-перше, відповідно до пункту 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві, підтверджується посвідченням встановленого взірця та протоколом/витягом з протоколу комісії з перевірки знань. Водночас, тендерною документацією вимагалось надати документи, що підтверджують дану кваліфікацію, і як приклад зазначено, що кваліфікація може бути підтверджена посвідченням та відповідним протоколом, проте вимоги щодо надання саме посвідчення та протоколу тендерна документація не містить.
На виконання вищезазначеного, надано Посвідчення № 02640 інженера з охорони праці Поповича Ярослава Володимировича, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві, чим виконано пункт 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації, а саме надано документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідає за охорону праці на підприємстві.
Вищезазначене свідчить, що ПП "БЕРКУТ" виконано пункт 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі та належним чином підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За результатами проведення моніторингу, було встановлено невідповідність умовам тендерної документації у частині надання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що слугує підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасник на підставі пункт 1 частини першої статті 31 Закону.
Проте, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, навіть, якщо допустити обґрунтованість виявлених за результатами проведення моніторингу порушень у документах, що надані у складі тендерної пропозиції ПП "БЕРКУТ" та підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закон, Замовником жодним чином не порушено пункт 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки в даному випадку на виконання частини 16 статті 29 Закону, Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником, не виявивши невідповідність в таких документах та не надавши учаснику можливість виправити таких невідповідностей, можливе встановлення порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вищезазначене свідчить, що Замовником не було допущено порушень вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону в даній частині при проведенні процедури закупівлі по предмету Капітальний ремонт по заходах енергозбереження головного корпусу (літера "А") Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний фтизіопульмонологічний лікувально–діагностичний центр» Закарпатської обласної ради по вул. Нахімова, 4 в м. Ужгород Закарпатської області». (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-12-012910-b).
По-друге, відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
На виконання вищезазначеного, Приватним підприємством “Беркут” надано гарантійний лист № 214 від 22.10.2021 року, де зазначеного, що учасник погоджується з умовами тендерної документації, в тому числі з можливістю звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Вищезазначене свідчить, про відповідність тендерної пропозиції ПП “БЕРКУТ” пункту 1 Розділу 5 тендерної документації в повному обсязі та відсутність порушень вимог абзацу 3 пункту 1 частини 2 статті 31 Закону в даній частині.
По-третє, як вбачається зі змісту висновку, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зміст оскаржуваного висновку, який є індивідуально-правовим актом має відповідати вимогам, визначеним частиною другою статті 2 КАС України. Обґрунтованість, у силу зазначеної норми, є однією із обов`язкових ознак рішення (дії, бездіяльності) суб`єкта владних повноважень.
Аналіз приписів статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” дає підстави дійти висновку про те, що з метою виконання вимоги щодо обґрунтованості оскаржуваного висновку не достатньо вказати у його змісті на факт відповідного(их) порушення (порушень). Орган державного фінансового контролю зобов`язаний навести опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу закупівлі, а також, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, окремо зазначити структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути в установленому законодавством порядку виявлені порушення, а також зобов`язання щодо їхнього усунення.
Таким чином, законодавець поклав обов`язок на Держаудитслубу у висновку про результати моніторингу закупівлі, у разі виявлення порушень, зобов`язати замовника усунути порушення чітко визначивши установлений законодавством порядок усунення.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їхня обґрунтованість та вмотивованість. А тому, зазначивши в оскаржуваному висновку про зобов`язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, орган державного фінансового контролю повинен конкретизувати яких саме заходів має вжити Замовник та визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу закупівлі порушень, що буде свідчити про його чіткість та визначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких необхідно вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи необхідно вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
У постанові від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18, Верховний Суд дійшов аналогічних висновків.
Також відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19.
Також, слід врахувати позицію Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладену у постанові від 15 червня 2021 року у справі № 922/2987/20. У справі № 922/2987/20 Верховний Суд вказав, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 32 Закону , оскільки це нівелює принципи та основні положення Закону України "Про публічні закупівлі". Право на відміну торгів існує лише на стадії до завершення процедури торгів, а не після їх завершення на стадії укладання договору з переможцем. Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною.
Тобто, при проведенні моніторингу, Північний офіс Держаудитслужби не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до укладення договору з переможцем закупівлі, а це унеможливило своєчасне реагування Замовника на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо скасування рішення про визначення переможцем), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі.
За таких обставин, слід зазначити, про невідповідність оскаржуваного висновку відповідача як акта індивідуальної дії критеріям обґрунтованості та вмотивованості. Аналогічних висновків дійшов Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 30.11.2021 року по справі №420/5590/19.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника були відсутні законодавчі підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "БЕРКУТ" у відповідності до статті 31 Закону, та відсутні підстави для припинення договору підряду від 17 грудня 2021 року №251, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" |
6 738 789,71
UAH
|
6 738 789,71
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Беркут" |
7 900 785,60
UAH
|
7 860 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАСТ-СТАНДАРТ-БУД" |
8 026 012,55
UAH
|
8 026 012,55
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" #34547234 |
Відхилено |
6 738 789,71
UAH
|
23 листопада 2021 16:25
|
ПП "Беркут" #22103120 |
Переможець |
7 860 600,00
UAH
|
06 грудня 2021 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2023 13:41
|
Додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2023 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2022 15:36
|
Додаткова угода капремонт.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2022 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 13:42
|
Додаткова угода 5 капремонт.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2022 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2022 14:15
|
Додаткова угода капремонт 4.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2022 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 12:58
|
Додаткова угода капремонт.PDF | зміни до договору |
25 серпня 2022 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:01
|
Додаткова угода капремонт.PDF | зміни до договору |
17 лютого 2022 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:45
|
ДУ № 1 до договору № 251.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 16:38
|
Договір №251 на Капітальний ремонт по заходах енергозбереження.pdf | укладений |
17 грудня 2021 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням ПКД Сторони домовилися зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |