Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-445300004-Кріпильні деталі (Дюбель ударний гриб 6х80мм; Саморіз зі свердлом по металу для гіпсокартону 3.5х9.5мм; Підвіс П-подібний універсальний 60х250мм; Саморіз по металу для гіпсокартону 3.5х25мм)
Очікувана вартість
25 140,00 UAH
UA-2021-10-12-012108-b 795338d8f4af476598ddc297efb07d85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Зозуляк

+380991844575 vodolagacrltenderm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Вебсайт: https://novavodolagacrl.com.ua
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Контактна особа: Марина Зозуляк
+380991844575
vodolagacrltenderm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 11:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2021 15:21
Очікувана вартість: 25 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Дюбель ударний гриб 6х80мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44531000-1 — Кріпильні деталі з наріззю
2000 штуки
Саморіз зі свердлом по металу для гіпсокартону 3.5х9.5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44531300-4 — Саморізи
2000 штуки
Підвіс П-подібний універсальний 60х250мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44532000-8 — Кріпильні деталі без нарізі
10000 штуки
Саморіз по металу для гіпсокартону 3.5х25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Пушкіна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44531300-4 — Саморізи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 16:37
оголошення_т.д..doc
12 жовтня 2021 16:37
Додаток 3.doc
12 жовтня 2021 16:37
Додаток 2.docx
12 жовтня 2021 16:37
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-012108-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КОРЕКЯН ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2859811957
Дата подання: 04 листопада 2021 12:59
причина дискваліфікації???
Причина дисваліфікації є не правомірною:
1 Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису й базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". ПІДПИСУЮЧИ НЕЗАХИЩЕНИМ КЛЮЧОМ законодавство мною не було порушено.
КЕП це захищений ключ, і токени видіють тільки держустановам, приватним натарісам та іншим державним органам.
В оголошенні не сказано, що ключ має бути ЗАХИЩЕНИМ.
Мій КЕП Кваліфікований, як Ви перевірили, и незахищений, бо це не вимагає законодавство.
ФОПи мають право підписувати свої пропозиції КЕПами, які отримали в банках, податкових та інших уповноважених на це органах.
Так, з 01.01.2022 року будуть у ФОПів токени.
Доречі, Ви оголошення про закупівлю підписуєте НЕЗАХИЩЕМ КЕПом, якщо його перевірете на відповідному сайті, то там вся інформація (посада інженер, ПІБ та інше).
2. Про пункт 1.7.Я надав витяг з ЄДР та витяг платнка податку, де прописані КВЕДИ, за якими я можу вести свою діяльність.Моя діяльність не підлягає ліцензуванню.
При відсутності обовязкового ліцензування Ви не просили в ОГОЛОШЕННІ надати листа- розяснення з цього приводу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 16:06
Шановний Учаснику, в оголошенні Замовником прописано, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо, але дана вимога Учасником не виконана. Щодо ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності згідно Додатку 1 до оголошення в Примітках зазначено у разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, але лист- роз'яснення від Учасника не надано.
Номер вимоги: UA-2021-10-12-012108-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОРЕКЯН ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2859811957
Дата подання: 04 листопада 2021 14:54
Договорняком "пахнет" на всю площадку, вот и прозоро тратиться бюджетные деньги. И не боятся ответственности. Готовьте все документы. Половины писем нет, Победителю СЛАВА!
Договорняком "пахнет" на всю площадку, вот и прозоро тратиться бюджетные деньги. И не боятся ответственности.
Готовьте все документы. Половины писем нет, Победителю СЛАВА!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2021 16:09
Згідно оголошення закупівлі Учасником ФОП "ПЕСТРЮГА РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" було надано всі документи, що вимагалися Замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ" 20 784,00
UAH з ПДВ
20 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРЕКЯН ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " 22 900,00
UAH з ПДВ
20 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕСТРЮГА РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ" 24 980,00
UAH з ПДВ
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2021 13:03
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:51
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:49
Витяг Единый налог.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Лист захист довкілля.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Лист санкції.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Виписка ФОП.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Загальні відомості.pdf
23 жовтня 2021 12:49
паспорт і код ФОП знак.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Згода на обробку даних.pdf
23 жовтня 2021 12:49
Лист згода з договором.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2021 12:53
Електронний підпис
21 жовтня 2021 12:51
Виписка.pdf
21 жовтня 2021 12:51
ІПН Пестрюга Р.С..pdf
21 жовтня 2021 12:51
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"

ФОП "КОРЕКЯН ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ "

ФОП "ПЕСТРЮГА РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ КРІПЛЕННЯ"
#38591219
Відхилено 20 544,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 13:26
ФОП "КОРЕКЯН ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ "
#2859811957
Відхилено 20 700,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 16:47
ФОП "ПЕСТРЮГА РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ"
#3156811574
Переможець 24 980,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 14:15

Документи

03 листопада 2021 13:26
Електронний підпис
03 листопада 2021 13:25
Протокол 25.pdf

Документи

03 листопада 2021 16:47
Електронний підпис
03 листопада 2021 16:45
Протокол 26.pdf

Документи

04 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
04 листопада 2021 14:08
Протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕСТРЮГА РУСЛАН СЕРГІЙОВИЧ"
#3156811574
24 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2021 14:15
Електронний підпис
04 листопада 2021 14:08
Протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 12:56
Договір 12 11.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 12:54
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 11:47
Договір №12_11 Пестрюга.pdf укладений
15 листопада 2021 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Договору №12/11 від 12 листопада в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 980,00
UAH