Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка(32322000-6 - Мультимедійне обладнання), короткофокусний проектор (32322000-6- Мультимедійне обладнання))
Очікувана вартість
182 000,00 UAH
UA-2021-10-12-010719-b effd04cb3138473fb1a5735f6cf93211
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612247968 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://inter4.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612247968
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
інтерактивна дошка(32322000-6 - Мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
5 шт
короткофокусний проектор (32322000-6- Мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:09
оголошення проектор (нова редакція).docx
19 жовтня 2021 15:09
проект договір (нова редакція).docx
12 жовтня 2021 15:53
проект договір.docx
12 жовтня 2021 15:53
оголошення проектор.docx
19 жовтня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 15:09
оголошення проектор (нова редакція).docx
19 жовтня 2021 15:09
проект договір (нова редакція).docx
12 жовтня 2021 15:53
проект договір.docx
12 жовтня 2021 15:53
оголошення проектор.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-010719-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:50
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2021 15:12
Добрий день! Шановний учасник Замовник розглянув вашу вимогу і погодився внести відповідні зміни до вимог до оголошення при проведення спрощеної закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-10-12-010719-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:51
Дискримінація
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b) та рішення № 14388-р/пк-пз від 25.06.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-02-011974-b), у яких розглядалося питання щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до цих рішень вимога Замовника щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2021 15:54
Добрий день! Шановний учасник Замовник розглянув вашу вимогу, але все одно не вважає її дискримінаційною, тому що:
- даний сертифікат Ваш спікер вільно може отримати, а те що можна вільно отримати відповідно до практик АМКУ не є дискримінацією.
Замовник встановив цю вимогу в додатках до оголошення обгрунтовуючи це наступним:
- навчання по використанню даного обладнання та усіх його можливостей має проводитись саме кваліфікованим спеціаліст,тому що неправильне використання такого обладнання може призвести до його поломки та неэффективного використання;
- встановлення данного обладнання також має бути проведено якісно, оскільки неправильне встановлення обладнання може вивести його з ладу і при зверненні за гарантійними забовязаннями, Замовнику може бути відмовлено в ремонті по гарантії через попередньо неправильне встановлення обладнання.
Із усього вищезазначеного Замовник не баче перепон для виконання даної вимоги. А навпаки дана вимога вбереже замовника від неякісного встановлення обладнання. Допоможе співробітникам Замовник більш якісно використовувати дане обладнання та всі його функції.
Внесення змін до оголошення Замовник вважає безпідставним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНОШЕНКО АНТОН БОРИСОВИЧ" 181 000,00
UAH з ПДВ
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 11:38
Електронний підпис
26 жовтня 2021 11:36
Анкета ( додаток3).pdf
26 жовтня 2021 11:36
card_state_UK_3561726103747050699.pdf
26 жовтня 2021 11:36
довідка банк.pdf
26 жовтня 2021 11:36
Висновок СЕС дошки.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
Cв-во Коношенко единий.jpg
26 жовтня 2021 11:36
довідка банк.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
ГРИФ МОН на ПЗ.pdf
26 жовтня 2021 11:36
Довідка санкц.pdf
26 жовтня 2021 11:36
Довідка санкц.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
ГРИФ МОН на ПЗ.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
довідка_док.pdf
26 жовтня 2021 11:36
Висновок СЕС дошки.pdf
26 жовтня 2021 11:36
card_exist_UK_2928269090112454510.pdf
26 жовтня 2021 11:36
гарантійний санкції2.pdf
26 жовтня 2021 11:36
Document_USR_1005237899.rtf
26 жовтня 2021 11:36
додаток 6.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
перс данніе(додаток 5).pdf
26 жовтня 2021 11:36
Document_USR_1005237899.rtf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
додаток 1.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
гарантійний санкції.pdf
26 жовтня 2021 11:36
довідка_док.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
додаток 6.pdf
26 жовтня 2021 11:36
card_exist_UK_2928269090112454510.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
гарантійний санкції.pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
Анкета ( додаток3).pdf.p7s
26 жовтня 2021 11:36
додаток 1.pdf
26 жовтня 2021 11:36
card_state_UK_3561726103747050699.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНОШЕНКО АНТОН БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНОШЕНКО АНТОН БОРИСОВИЧ"
#3007200417
Переможець 181 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 15:24

Документи

01 листопада 2021 15:21
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:59
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНОШЕНКО АНТОН БОРИСОВИЧ"
#3007200417
181 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 15:21
Електронний підпис
01 листопада 2021 14:59
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:40
звіт укладений
24 січня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:52
merged (pdf.io) (81).pdf зміни до договору
05 листопада 2021 09:51
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:35
договір укладений
05 листопада 2021 09:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2021 10:54
179 350,00 UAH UA688201720344280005000040424
Запорізька школа-інт."Козацький ліцей"
UA573220010000026006300010744
ФОП Коношенко А.Б.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись умовами договору вирішили зменшити ціну в договорі. Викладено в новій редакції Додаток 1 до договору. Сума договору складає 179350,00
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 350,00
UAH