Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії
Очікувана вартість
446 666,75 UAH
UA-2021-10-12-009550-b b8017131999d44ada3b9cf470c1084a8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» та п. 7. Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», яким встановлено, що перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України в переліку суб’єктів природних монополій визначено Комунальне підприємство теплових мереж Дунаєвецької міської ради, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами у Хмельницькій області в межах власних діючих мереж. Дане підприємство включене до Переліку суб’єктів природних монополій Хмельницької області. Наша теплова мережа підключена до загальної теплової мережі Учасника. Однак, рішенням вісімнадцятої (позачергової) сесії №3-18/2021 від 08 вересня 2021 року вилучено з оперативного управління комунального підприємства теплових мереж Дунаєвецької міської ради та закріплено на праві оперативного управління за управлінням освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради частину нежитлового приміщення будівлі котельні, загальною площею 437,2 м2 (побутове приміщення №5, площею 12,9 м2, котельня №6 , площею 367,1 м2, кладовка №7, площею 7,5 м2, склад №11, площею 49,7 м2), з тепловими мережами, що знаходяться за адресою: вул. Франца Лендера, 53, м. Дунаївці та надано дозвіл на заключення договорів оренди приміщень без проведення аукціону, балансоутримувачем яких є управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради, а саме: - частини нежитлового приміщення будівлі котельні, загальною площею 145 м2 (котельня №6), з тепловими мережами, що знаходиться за адресою: вул. Франца Лендера, 53, м. Дунаївці; - нежитлового приміщення гаража, загальною площею 92,8 м2 за адресою: вул. Шевченка, 109А, м. Дунаївці. Таким чином, 24 вересня 2021 року укладено договори оренди про передачу в строкове платне користування ТОВ «Альянс Вінер» частини нежитлового приміщення будівлі котельні, загальною площею 145 м2 (котельня №6), з тепловими мережами, що знаходиться за адресою: вул. Франца Лендера, 53, м. Дунаївці та нежитлового приміщення гаража, загальною площею 92,8 м2 за адресою: вул. Шевченка, 109А, м. Дунаївці. Крім того, розпорядженням № 690/2021-р від 01.09.2021 року Хмельницької обласної державної адміністрації «Про видачу ліцензії» видано Товариству з обмеженою відповідальністю «Альянс Вінер» (код ЄДРПОУ 42264573) ліцензії на право провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії, крім виробництва теплової енергії за нерегульованим тарифом та на право провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії, крім постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом.Також рішенням виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради Хмельницької області № 246 від 11 жовтня 2021 року у відповідності до підпункту 2 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про теплопостачання», Постановами Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 р. №869, Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.09.2018 р. №239 «Про затвердження Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення» було встановлено тариф на послуги з централізованого опалення Товариству з обмеженою відповідальністю «Альянс Вінер» для потреб бюджетних установ на установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечуватись тепловою енергією іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги за нашим місцезнаходженням можуть бути надані лише певним постачальником - ТОВ «Альянс Вінер», в особі Учасника. Інша альтернатива відсутня. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) у замовника виникає необхідність закупівлі послуг«код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (централізоване постачання теплової енергії)»за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 18 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
255.2 Гкал
Централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, заклади освіти Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 жовтня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 15:40
Акт__2.pdf
12 жовтня 2021 15:40
Акт__1.pdf
12 жовтня 2021 15:40
Договiр_2.pdf
12 жовтня 2021 15:40
Договiр_оренди__1.pdf
12 жовтня 2021 15:17
Документи.pdf
12 жовтня 2021 15:17
Протокол переговорів _189.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Альянс Вінер»
#42264573
Переможець 446 666,75
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 15:56

Документи

12 жовтня 2021 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Альянс Вінер»
#42264573
446 666,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2021 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 09:39
Додаткова _1 тепло Альянс Вінер.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 11:55
Договір укладений
18 жовтня 2021 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 446 666,36
UAH (в тому числі ПДВ 74 444,39 UAH)