Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломийська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054334 |
Вебсайт: | http://kolrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Наталя Геник +380343347571 tender_kolrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 5 227 583,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 275,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 14:39 |
Тендерна документація.pdf | |
12 жовтня 2021 14:39 |
Тендерна документація.doc | |
12 жовтня 2021 14:39 |
Додаток 3_проект договору.doc | |
12 жовтня 2021 14:38 |
ДОДАТОК 2_технічне завдання.doc | |
12 жовтня 2021 14:38 |
Додаток 1_кваліфікаційні критрерії.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ПВКП «Реамед»
Приватне виробничо-комерційне підприємство «Реамед» ознайомившись та проаналізувавши інформацію зазначену в Протоколі №224 засідання тендерного комітету Коломийської міської ради від 12.11. 2021 року звертається з вимогою повторно переглянути своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції, так як ПВКП «Реамед» не погоджується з даним рішенням та вважає, що відхилення її пропозиції є передчасним та незаконним.
В Додатку 2 Тендерної документації Замовником зазначено що: «У складі пропозиції учасник повинен надати: • інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: підписане технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації)» без прямої вказівки та вимоги в оформленні даного документу, та з туманним тлумаченням, так як спочатку зазначено що має бути надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але водночас вказано що має бути підписане технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації).
Виходячи з вищезазначеного Приватним виробничо-комерційним підприємством «Реамед» у складі своєї тендерної пропозиції як учасника процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція стадіону по вулиці Спортивній в селі Королівка Коломийського району Івано-Франківської області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-008431-b) було надано Інформаційну довідку (Довідка тех.якіс.кількісні характ..pdf) в якій гарантовано те, що подана пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі а також Державним стандартам з повним переліком найменування робіт та витрат у вигляді таблиці, згідно технічного завдання викладеного в Додатку 2 Тендерної документації з візуванням на кожній сторінці із зазначенням посади ПІП та підпису відповідальної особи, а також із зазначенням того, що з умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами погоджуємося, що в свою чергу підтверджує факт погодження з усіма вимогами зазначеними у Додатку 2 Тендерної документації, а саме:
«Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність предмету закупівлі технічному завданню, що вимагаються Замовником відповідно до умов тендерної документації.
У складі пропозиції учасник повинен надати:
• інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: підписане технічне завдання (додаток 2 до тендерної документації).
Клас наслідків (відповідальності): СС2.
У разі, якщо по тексту технічного завдання міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати "або еквівалент".»
Окрім цього замовник в п.1 розділу 3 зазначив опис формальних помилок та визначив, що "подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера", тому вимогу про складення документа в якому визначені всі технічні вимоги, але не витримана його відповідність встановленій формі являється формальною помилкою. На нашу думку замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію. Аналізуючи вищевикладене слід дійти висновку, що відхилення пропозиції ПВКП «Реамед» є необґрунтованим, необ’єктивним та таким, що підлягає скасуванню, так як зазначена неточність відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. У разі залишення нашої вимоги без уваги ми будемо вимушені звернутися до уповноваженого органу з питань неправомірних дій замовника та безпідставне відхилення нашої пропозиції.
З метою недопущення порушення Закону України «Про державні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою про самостійне виправлення допущеної помилки про відхилення тендерної пропозиції ПВКП «Реамед» та скасування такого рішення, викладеного в Протоколі №224 засідання тендерного комітету Коломийської міської ради від 12.11. 2021 року.
У разі відмови у задоволенні даної вимоги ПВКП «Реамед» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде звертатися до антимонопольного комітету України.
Директор ПВКП «Реамед» _____________С.М. Бесараб
Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час виконання робіт/надання послуг повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, про що у складі тендерної пропозиції надається інформація. Ця вимога передбачена Додатком 2 до тендерної документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність предмету закупівлі технічному завданню, що вимагаються Замовником відповідно до умов тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні будь-які підтверджуючі документи щодо застосування заходів захисту довкілля. Відсутність підтверджуючого документа в складі тендерної пропозиції Учасника не підпадає під дію Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-01-000005 ● 7ceeb451841e4ef09b2786cf2d344e07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.12.2021 №761
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2021 №761
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-10-12-008431-b 12.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-07 15:49:50
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону по вулиці Спортивній в селі Королівка Коломийського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-12-008431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що до ціни тендерної пропозиції в форматі ipeg або pdf мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, обладнання та будівельних матеріалів, необхідних для виконання обсягу робіт, вказаного у технічному завданні, з економічним обгрунтуванням змін);
- детальний розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
- розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури організації).
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНОБУД-1» те, у файлі «Кошторис.pdf», учасником надано «Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин», в якій встановлено вартість роботи екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 та екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3, які перебувають в оренді, в сумі 500,00грн за 1 машино-годину (зазначена вартість відображена, як орендна плата, без інших витрат на роботу машини (заробітна плата, запчастини, енергоносії, паливо-мастильні матеріали, ремонт і обслуговування, перебазування)), тоді як згідно договорів оренди від 11.11.2021 вартість оренди даних машин складає в сумі 400,00грн/год.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-10 21:25:51
Надання пояснення
Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. На виконання вимог до Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажено необхідні файли, зокрема і «Кошторис.pdf», де види та об’єми робіт відповідають технічному завданню по предмету закупівлі. Внаслідок чого при розгляді не встановлено невідповідності. Під час проведення електронного аукціону відбулося значне пожинення договірної ціни.
Разом з тим, враховуючи, що відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, під час формування договірної ціни за результатами електронного аукціону, як невід’ємної частини Договору, враховано в розрахунку орендну плату в розмірі 400,00 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі висновку Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.12.2021 року у зв’язку із виявленими порушеннями за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі в частині невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ФАЙНОБУД-1» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відмінено тендер на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-12-20 18:02:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Коломиябудінвестсервіс" |
4 779 355,00
UAH з ПДВ
|
4 650 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД" |
4 866 389,80
UAH з ПДВ
|
4 650 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАЙНОБУД-1" |
5 100 629,21
UAH з ПДВ
|
4 651 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Коломиябудінвестсервіс" #13647163 |
Відхилено |
4 650 500,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 14:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2021 08:11
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД" #22778912 |
Відхилено |
4 650 777,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 16:40
|
ТОВ "ФАЙНОБУД-1" #40546558 |
Переможець |
4 651 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 15:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2021 18:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 17:24 |
Кінець періоду оскарження: | 26 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 грудня 2021 17:24 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі висновку Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.12.2021 року у зв’язку із виявленими порушеннями за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі в частині невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ФАЙНОБУД-1» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації виникає необхідність відміни тендеру на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
15 грудня 2021 17:24
|
Електронний підпис |
15 грудня 2021 17:23
|
Протокол 263.pdf |