Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування пацієнтам, хворим на COVID-19)
Очікувана вартість
2 653 400,00 UAH
UA-2021-10-12-006499-c 1442d670e64546efa2a6280a7c710661
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №5" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 2 653 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 267,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія замовника: підприємства, установи, організації (відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля послуг необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Закупівля послуг здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель» від 01 липня 2021 року № 1599-IX.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 комплекти
3-х-разове харчування однієї особи на добу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Троїцька,37, Лідерсівський бульвар,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 20:19
Проект договору харчування.docx
12 жовтня 2021 20:19
Оголошення послуги _ Пацієнти харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 2 640 000,00
UAH
2 640 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2021 15:50
Електронний підпис
22 жовтня 2021 15:49
29 ISO 22000.pdf
22 жовтня 2021 15:49
38 Протокол димність.pdf
22 жовтня 2021 15:49
17 Договори лізингу.pdf
22 жовтня 2021 15:49
23 штатний розпис.pdf
22 жовтня 2021 15:49
26 Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2021 15:49
4 відомості.pdf
22 жовтня 2021 15:49
10 Статут.pdf
22 жовтня 2021 15:49
14 Довідка МТБ.PDF
22 жовтня 2021 15:49
22 медкнижки.PDF
22 жовтня 2021 15:49
32 Сертифікати НАССР.pdf
22 жовтня 2021 15:49
7 технічні вимоги.PDF
22 жовтня 2021 15:49
30 ISO 14001 (2).pdf
22 жовтня 2021 15:49
27 Листи про згоду ПД.pdf
22 жовтня 2021 15:49
28 ISO 9001.pdf
22 жовтня 2021 15:49
6 довідка ст. 236.pdf
22 жовтня 2021 15:49
34 Довідка п. 2 ст 20.pdf
22 жовтня 2021 15:49
37 Проект договору.PDF
22 жовтня 2021 15:49
16 ГЛ євро 5.pdf
22 жовтня 2021 15:49
31 Накази НАССР.pdf
22 жовтня 2021 15:49
5 пояснення ліцензія.pdf
22 жовтня 2021 15:49
8 Витяг з ПДВ оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 2 640 000,00
UAH
25 жовтня 2021 18:17

Документи

25 жовтня 2021 18:17
Електронний підпис
25 жовтня 2021 18:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
2 640 000,00
UAH
Документи

Документи

25 жовтня 2021 18:17
Електронний підпис
25 жовтня 2021 18:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 17:00
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 21:54
Дод.угода.PDF зміни до договору
01 лютого 2022 21:53
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 18:44
Дод.угода.PDF зміни до договору
05 січня 2022 18:43
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 18:38
Дод.угода.PDF зміни до договору
05 січня 2022 18:37
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 18:19
Договор укладений
02 листопада 2021 18:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
3-х-разове харчування однієї особи на добу 20000 комплекти 132,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
3-х-разове харчування однієї особи на добу 14329 комплекти 132,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 891 428,00
UAH