Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна тач-панель(код ДК 021:2015:32320000-2-Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
94 993,50 UAH
UA-2021-10-12-005992-c 41b51d8ba3d9401e9cc1dd3352cc80ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Лариса Олександрівна

380334235701 larisalipejko80@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04051282
Вебсайт: http://volodymyrrada.gov.ua
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський вул.Данила Галицького,5
Контактна особа: Ліпейко Лариса Олександрівна
380334235701
larisalipejko80@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 94 993,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 474,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Інтерактивна тач-панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Данила Галицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-005992-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мармо Олексій В’ячеславович, Код ЄДРПОУ:3114908950
Дата подання: 19 жовтня 2021 08:22
Дискримінація
Доброго дня,Шановний Замовник!
Наведені Вами вимоги повністю відповідають тільки одному постачальнику!
Просимо не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" і привести свою документацію до належного вигляду!
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 10:44
Шановний Учаснику!Розглянувши порушене Вами питання, повідомляємо про наступне.
Відповідно до ч.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України.Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона "не має об`єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "законної мети" або відсутня "розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети".
В даному випадку Замовник, встановлюючи вимоги в документації, переслідує "законну мету" придбання обладнання , яке буде якісним та безпечним у використанні, кращим в своїй ціновій категорії.
Звертаємо Вашу увагу на те, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а встановлені вимоги не порушують принципу недискримінації учасників.
У зв`язку з вищевикладеним Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни у тендерну документацію у цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ" 94 993,00
UAH
94 993,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 13:40
Електронний підпис
25 жовтня 2021 13:39
14 про витрати.pdf
25 жовтня 2021 13:39
17 Авторизація БІ-ПРО.pdf
25 жовтня 2021 13:39
12 СЕС Mozabook.pdf
25 жовтня 2021 13:39
4 ЦІНОВА.pdf
25 жовтня 2021 13:39
16 СЕС панель чистий_0001.pdf
25 жовтня 2021 13:39
13.1 Інструкція на моза.pdf
25 жовтня 2021 13:39
18 гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2021 13:39
1 2 Установчі.pdf
25 жовтня 2021 13:39
ст 17.pdf
25 жовтня 2021 13:39
10 Гриф МОН на MozaBook.pdf
25 жовтня 2021 13:39
15 порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
Переможець 94 993,00
UAH
26 жовтня 2021 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2021 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШКІЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ"
#43776484
94 993,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 08:43
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 12:20
Додаткова угода №4 до Договору №103 від 08.11.2021р..pdf зміни до договору
29 березня 2022 12:20
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 09:22
Додаткова угода №3 до Договору від 08.11.2021р..pdf зміни до договору
31 січня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 15:59
Дод.угода №2 до Договору №103 від 08.11.2021р..pdf зміни до договору
28 січня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 10:03
Додатк.угода №1 до Догов. №103.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 14:28
Договір №103.pdf укладений
08 листопада 2021 14:26
Протокол №53.pdf укладений
08 листопада 2021 14:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 травня 2022 12:28
94 993,00 UAH UA648201720344241008100022087
Вик.комітет Вол.Вол.міської ради
UA523348510000000026004127886
ТзОВ Шкiльне обладнання
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка у постачанні в строк, обумовлений в договорі, у зв`язку з тим, що даний товар не має рівноцінних за якістю аналогів українського виробництва і виготовляється за кордоном.
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 94 993,00
UAH