Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері містобудування (розроблення детального плану території курортної зони «Смеречка» на території Стрілківської сільської ради за межами населених пунктів Самбірського району Львівської області та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з топографо-геодезичною зйомкою (топографічний план в масштабі М1:2000)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-10-12-005888-c ● 6eec049e65b14e839d3d6bddd22a01d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрілківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04371224 |
Місцезнаходження: | 82092, Україна , Львівська обл., Стрілки, 82092, с. Стрілки, Стрілківської сільської ради, Старосамбірського району |
Контактна особа: |
Карпінська Лілія Миколаївна +380323866322 strilkivska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
розроблення детального плану території курортної зони «Смеречка» на території Стрілківської сільської ради за межами населених пунктів Самбірського району Львівської області та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з топографо-геодезичною зйомкою (топографічний план в масштабі М1:2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82092, Україна, Львівська область, с.Стрілки, вул.Вербицького, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 10:08 |
Зміни до ТД від 10.11.2021.docx | |
10 листопада 2021 10:08 |
ТД Детальний План Смеречка(нова редакція10.11.2021).docx | |
18 жовтня 2021 16:50 |
Зміни до ТД від 18.10.2021.docx |
10 листопада 2021 10:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2021 10:08 |
Зміни до ТД від 10.11.2021.docx
|
||||||
10 листопада 2021 10:08 |
ТД Детальний План Смеречка(нова редакція10.11.2021).docx
|
||||||
18 жовтня 2021 16:50 |
Зміни до ТД від 18.10.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-12-005888-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40037675
Дата подання: 16 жовтня 2021 09:25
Вимоги щодо усунення дискримінаційних умов
Учасник вимагає усунути зауваження
Скасована
Дата: 16 жовтня 2021 10:05
Причина: немає вкладень
Номер вимоги: UA-2021-10-12-005888-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40037675
Дата подання: 16 жовтня 2021 10:07
Вимоги щодо усунення дискримінаційних умов
Учасник вимагає усунути зауваження
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2021 17:13
У скарзі № ID: UA-2021-10-12-005888-C.B2 Скаржником вказано, що Замовником у Додатку №2 до тендерної документації зазначено дискримінаційні вимоги, а саме:
1. Наявність працівників із відповідним досвідом роботи для виконання послуги, що є предметом закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, хочемо зазначити, що кількість наявності працівників в Учасника у умовах до тендерної документації визначена згідно чинного законодавства. Так, в Законі України «Про регулювання містобудівної документації» у статті 2 п. 4 вказано: «Містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".»
Розроблення Стратегічної екологічної оцінки відбувається відповідно до Наказу Міністерства екології та природних ресурсів № 296 від «10» серпня 2018 року та Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». У ст. 1 Закону визначено поняття : стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом.
Проекти об'єктів архітектури затверджуються замовником. Затвердження проектів об'єктів архітектури, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Законом України «Про архітектурну діяльність», а саме статтею 7 «Розроблення та затвердження проекту об’єкта архітектури» визначено, що проект об’єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов’язковою участю архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, а не лише самим архітектором.
Згідно ст. 1 вищезазначеного Закону, до об’єктів архітектури належать: будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
В зв’язку з тим, що строк дії детального плану території не обмежується, Замовник - Стрілківська сільська рада бажає отримати кінцевий результат послуг, за кошти місцевого бюджету, згідно процедури закупівлі UA-2021-10-12-005888-c «Розроблення детального плану території курортної зони "Смеречка" на території Стрілківської сільської ради за межами населених пунктів Самбірського району Львівської області та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з топографо-геодезичною зйомкою (топографічний план в масштабі М1:2000) ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування» в належній якості, що дозволить користуватися містобудівною документацією протягом довготривалого періоду.
Відповідно до проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації) «Виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом II цього Договору». Якість послуг повинна відповідати вимогам, встановленим діючим законодавством, ДБН, ДСТУ тощо.
Відповідно до норм Закону України «Про містобудівну діяльність» детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту або комплексного плану та визначає планувальну організацію і розвиток частини території населеного пункту або території за його межами без зміни функціонального призначення цієї території. Детальний план території розробляється з урахуванням обмежень у використанні земель, у тому числі обмежень використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
Детальні плани територій одночасно з їх затвердженням стають невід’ємними складовими генерального плану населеного пункту та/або комплексного плану.
Детальний план території може передбачати також формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, на території якої вони розташовані. Формування таких земельних ділянок є обов’язковим, якщо на зазначених земельних ділянках розташовані або передбачається спорудження:
за кошти державного або місцевого бюджету: об’єктів соціальної інфраструктури (освіти, охорони здоров’я, культури, житлово-комунального господарства); об’єктів, передбачених Генеральною схемою планування території України та/або схемою планування області; об’єктів, для розміщення яких відповідно до цього Закону може здійснюватися примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності;
інших об’єктів, визначених замовником у завданні на проектування.
Формування земельних ділянок для розміщення об’єктів, визначених цією частиною, на підставі детального плану території не здійснюється, якщо такі земельні ділянки вже сформовані.
Детальний план території має передбачати внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, які є сформованими, але відомості про них не внесені до Державного земельного кадастру, і на яких розташовані об’єкти соціальної інфраструктури (освіти, охорони здоров’я, культури, житлово-комунального господарства), які перебувають у комунальній власності територіальної громади, на територію якої розробляється детальний план.
Після затвердження детального плану території відомості про земельні ділянки, зазначені в цій частині, підлягають внесенню до Державного земельного кадастру.
Детальний план території повинен містити відомості про межі та правові режими всіх режимоутворюючих об’єктів та всіх обмежень у використанні земель (у тому числі обмежень у використанні земель у сфері забудови), встановлених до або під час розроблення проекту.
Розробником детального плану території може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Детальний план території повинен містити відомості, передбачені статтею 45-1 Закону України "Про землеустрій".
Детальний план території визначає:
1) принципи планувально-просторової організації забудови;
2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;
3) у межах визначеного комплексним планом, генеральним планом населеного пункту функціонального призначення режим та параметри забудови території, розподіл територій згідно з будівельними нормами;
4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;
5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;
6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;
7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;
8) систему інженерних мереж;
9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;
10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;
11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об’єктів (у разі відсутності плану зонування території).
Тому, Замовником було визначено саме такий перелік наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, хочемо зазначити, що до розділу ІІІ тендерної документації внесено зміни щодо можливості залучення субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасник може залучити працівників - за основним місцем роботи, трудовим договором або договором цивільно-правового характеру, згідно чинного законодавства відповідно до предмету закупівлі. Також для виконання кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації допускається залучення учасником працівників субпідрядних організації/співвиконавців .
Замовник не порушує принципи публічних закупівель, встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Отже, відповідно до вище зазначеного, керуючись Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» в межах процедурних обов`язків Замовником було дотримано норм законодавства в сфері публічних закупівель.
1. Наявність працівників із відповідним досвідом роботи для виконання послуги, що є предметом закупівлі.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, хочемо зазначити, що кількість наявності працівників в Учасника у умовах до тендерної документації визначена згідно чинного законодавства. Так, в Законі України «Про регулювання містобудівної документації» у статті 2 п. 4 вказано: «Містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку".»
Розроблення Стратегічної екологічної оцінки відбувається відповідно до Наказу Міністерства екології та природних ресурсів № 296 від «10» серпня 2018 року та Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». У ст. 1 Закону визначено поняття : стратегічна екологічна оцінка - процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, виправданих альтернатив, розроблення заходів із запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків, яка включає визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки, складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, проведення громадського обговорення та консультацій (за потреби - транскордонних консультацій), врахування у документі державного планування звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій, інформування про затвердження документа державного планування та здійснюється у порядку, визначеному цим Законом.
Проекти об'єктів архітектури затверджуються замовником. Затвердження проектів об'єктів архітектури, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Законом України «Про архітектурну діяльність», а саме статтею 7 «Розроблення та затвердження проекту об’єкта архітектури» визначено, що проект об’єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов’язковою участю архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, а не лише самим архітектором.
Згідно ст. 1 вищезазначеного Закону, до об’єктів архітектури належать: будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів.
В зв’язку з тим, що строк дії детального плану території не обмежується, Замовник - Стрілківська сільська рада бажає отримати кінцевий результат послуг, за кошти місцевого бюджету, згідно процедури закупівлі UA-2021-10-12-005888-c «Розроблення детального плану території курортної зони "Смеречка" на території Стрілківської сільської ради за межами населених пунктів Самбірського району Львівської області та проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з топографо-геодезичною зйомкою (топографічний план в масштабі М1:2000) ДК 021:2015: 71410000-5 - Послуги у сфері містобудування» в належній якості, що дозволить користуватися містобудівною документацією протягом довготривалого періоду.
Відповідно до проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації) «Виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом II цього Договору». Якість послуг повинна відповідати вимогам, встановленим діючим законодавством, ДБН, ДСТУ тощо.
Відповідно до норм Закону України «Про містобудівну діяльність» детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту або комплексного плану та визначає планувальну організацію і розвиток частини території населеного пункту або території за його межами без зміни функціонального призначення цієї території. Детальний план території розробляється з урахуванням обмежень у використанні земель, у тому числі обмежень використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
Детальні плани територій одночасно з їх затвердженням стають невід’ємними складовими генерального плану населеного пункту та/або комплексного плану.
Детальний план території може передбачати також формування земельних ділянок комунальної власності територіальної громади, на території якої вони розташовані. Формування таких земельних ділянок є обов’язковим, якщо на зазначених земельних ділянках розташовані або передбачається спорудження:
за кошти державного або місцевого бюджету: об’єктів соціальної інфраструктури (освіти, охорони здоров’я, культури, житлово-комунального господарства); об’єктів, передбачених Генеральною схемою планування території України та/або схемою планування області; об’єктів, для розміщення яких відповідно до цього Закону може здійснюватися примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності;
інших об’єктів, визначених замовником у завданні на проектування.
Формування земельних ділянок для розміщення об’єктів, визначених цією частиною, на підставі детального плану території не здійснюється, якщо такі земельні ділянки вже сформовані.
Детальний план території має передбачати внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, які є сформованими, але відомості про них не внесені до Державного земельного кадастру, і на яких розташовані об’єкти соціальної інфраструктури (освіти, охорони здоров’я, культури, житлово-комунального господарства), які перебувають у комунальній власності територіальної громади, на територію якої розробляється детальний план.
Після затвердження детального плану території відомості про земельні ділянки, зазначені в цій частині, підлягають внесенню до Державного земельного кадастру.
Детальний план території повинен містити відомості про межі та правові режими всіх режимоутворюючих об’єктів та всіх обмежень у використанні земель (у тому числі обмежень у використанні земель у сфері забудови), встановлених до або під час розроблення проекту.
Розробником детального плану території може бути суб’єкт господарювання, який має право здійснювати розроблення містобудівної документації відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" та документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".
Детальний план території повинен містити відомості, передбачені статтею 45-1 Закону України "Про землеустрій".
Детальний план території визначає:
1) принципи планувально-просторової організації забудови;
2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;
3) у межах визначеного комплексним планом, генеральним планом населеного пункту функціонального призначення режим та параметри забудови території, розподіл територій згідно з будівельними нормами;
4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;
5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;
6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;
7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;
8) систему інженерних мереж;
9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;
10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;
11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об’єктів (у разі відсутності плану зонування території).
Тому, Замовником було визначено саме такий перелік наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, хочемо зазначити, що до розділу ІІІ тендерної документації внесено зміни щодо можливості залучення субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасник може залучити працівників - за основним місцем роботи, трудовим договором або договором цивільно-правового характеру, згідно чинного законодавства відповідно до предмету закупівлі. Також для виконання кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації допускається залучення учасником працівників субпідрядних організації/співвиконавців .
Замовник не порушує принципи публічних закупівель, встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Отже, відповідно до вище зазначеного, керуючись Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» в межах процедурних обов`язків Замовником було дотримано норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-12-005888-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:40037675
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:59
Дата подання: 23 жовтня 2021 16:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2021 09:54
рішення від 26.10.2021№24187.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2021 09:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2021 №24989.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 14:33
рішення від 04.11.2021№24989.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2021 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Інститут геоінформаційних систем |
197 800,00
UAH з ПДВ
|
197 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Проектне об'єднання "УКРЗАХІДУРБАНІЗАЦІЯ" |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Інститут геоінформаційних систем #32409075 |
Переможець |
197 800,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 10:50
|
Додаткова Смеречка.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 15:17
|
Договір Смеречка.pdf | укладений |
06 грудня 2021 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку підтверджується вимогами ст..21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою дотримання термінів визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» |
Номер договору про закупівлю: | №23/09П-2021/80-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |