Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Кайсарова, ПВ-6318, ПВ-6936 у Голосіївському та Солом'янському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
60 860,40 UAH
UA-2021-10-12-005750-c a4527f38d6e441e19438b6ca1d136d49
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 14:00
Очікувана вартість: 60 860,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Кайсарова, ПВ-6318, ПВ-6936 у Голосіївському та Солом'янському районах м. Києва згідно з ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Кайсарова, ПВ-6318, ПВ-6936 у Голосіївському та Солом'янському районах м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати прийняття Об’єкта в експлуатацію, якою є дата реєстрації органом державного будівельно-архітектурного контролю відповідної декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1). Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 16:44
Додаток 1.docx
12 жовтня 2021 16:44
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.doc
12 жовтня 2021 16:44
Додаток 3 Договір про закупівлю (ПРОЄКТ).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 60 264,00
UAH з ПДВ
60 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 10:15
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:14
15.1. лист код доступу.pdf
25 жовтня 2021 10:14
11. Договори і Акти.pdf
25 жовтня 2021 10:14
5. довідка персонал.pdf
25 жовтня 2021 10:14
15. Статут Стратегії.pdf
25 жовтня 2021 10:14
6. Сертифікати.pdf
25 жовтня 2021 10:14
9.1. довідка обладнання.pdf
25 жовтня 2021 10:14
16.5. лист-згода критії.pdf
25 жовтня 2021 10:14
14. Накази на керівника.pdf
25 жовтня 2021 10:14
17. витяг з ПДВ.pdf
25 жовтня 2021 10:14
8. витяг та посвідчення.pdf
25 жовтня 2021 10:14
3. розрахунок.pdf
25 жовтня 2021 10:14
10. довідка досвід.pdf
25 жовтня 2021 10:14
1.1. лист виїзд.pdf
25 жовтня 2021 10:14
12 Відгук Київсвітло.pdf
25 жовтня 2021 10:14
1. лист-погодження.pdf
25 жовтня 2021 10:14
4. лист-згода договір.pdf
25 жовтня 2021 10:14
2. цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 10:14
16.3. Лист Стаття 41.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Переможець 60 264,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2021 11:31

Документи

01 листопада 2021 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2021 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
60 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2021 11:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:46
Звіт про виконання договору.pdf укладений
21 січня 2022 13:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:59
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:59
ДУ №1 на зменшення №78-тнкр.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 11:00
ДОГОВІР №78-ТНКР від 19.11.2021 р..pdf укладений
22 листопада 2021 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Приймаючи до уваги вартість фактично виконаного обсягу будівельних робіт за Договором підряду №78-КР від 13.12.2021 р., внести зміни до пункту 3.2 Договору шляхом викладення його у новій редакції, а саме: «3.2. Вартість послуг з Технічного нагляду за цим Договором становить 45 727,23 (Сорок п’ять тисяч сімсот двадцять сім грн. 23 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 9 145,44 (Дев’ять тисяч сто сорок п’ять грн. 44 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 54 872,67 (П’ятдесят чотири тисячі вісімсот сімдесят дві грн. 67 коп.) гривень, та визначена виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021 року (Довідка КБ-3 №1/84-КР від 24.12.2021 року), про що Сторонами зазначено в підписаному Протоколі узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору)». 2. Внести зміни в Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору) шляхом викладення його у новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення печатками, і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 5. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 1 – Протокол узгодження договірної ціни в редакції Додаткової угоди №1 від «31» грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: №78-ТНКР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 872,67
UAH (в тому числі ПДВ 9 145,44 UAH)