Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» по об’єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7»
Очікувана вартість
741 860,00 UAH
UA-2021-10-12-005266-c f73179282ff64d95badc44a01e3638c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., м. Київ, вулиця Кучера Василя, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 16:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2021 16:00
Очікувана вартість: 741 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 418,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги та потреба згідно додатків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» по об’єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Кучера Василя, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 16:08
Оголошення_Технагляд Фізіологія №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-005266-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 жовтня 2021 14:27
Відвідування обєкта
Встановлюючи вимогу в тендерній документації, а саме "2. Акт огляду об’єкту, складений відповідно до форми Додатку 5." замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2021 11:42
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, з урахуванням потреб Замовника виходячи із специфіки предмета закупівлі із дотримання принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Так, оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 14 Закону, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 14 Закону, відповідно до якої в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту.
Наголошуємо, що встановлені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника.
Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі Акту огляду об’єкту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 741 856,34
UAH з ПДВ
741 856,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2021 11:57
Електронний підпис
28 жовтня 2021 11:55
4.1. Технічні вимоги.pdf
28 жовтня 2021 11:55
1. Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2021 11:55
2. Акт огляду об'єкту.pdf
28 жовтня 2021 11:55
13. Довідка_МТБ.pdf
28 жовтня 2021 11:55
5.2. Статут копія.pdf
28 жовтня 2021 11:55
3. Проєкт наказу на ТН.pdf
28 жовтня 2021 11:55
5.1. Паспорт директора.pdf
28 жовтня 2021 11:55
6. Копія виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 741 856,34
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 11:47

Документи

29 жовтня 2021 11:47
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:46
Протокол УО №48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
741 856,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 11:47
Електронний підпис
29 жовтня 2021 11:46
Протокол УО №48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:13
ДУ №2 до Дог 172_21-204.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 17:05
Дод угода №1 до дог №172 21-204 КП Інженерний центр.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 17:04
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:32
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 11:30
Дог №172 21-204 УП Інженерний центр.pdf укладений
08 листопада 2021 11:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» по об’єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7» 1 роботи 741 856,34
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились та вирішили за взаємною згодою продовжити строк дії Договору і виконання робіт та внести зміни до пункту 2.1 та пункту 7.1, виклавши їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 172/21-204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною обсягів робіт, на підставі п. 3.4 Договору від 05.11.2021р. № 172/21-204 (далі Договір), Сторони за взаємною згодою домовились зменшити суму Договору на 298 849,14 грн. враховуючи ПДВ та викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Робіт, що виконуються Виконавцем за Договором, визначається за згодою Сторін відповідно до Протоколу погодження договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду (Додаток 2 Протокол погодження договірної ціни виконання робіт зі здійснення технічного нагляду) і становить 409 379,20 грн. (чотириста дев’ять тисяч триста сімдесят дев’ять грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ – 68 229,87 грн. (шістдесят вісім тисяч двісті двадцять дев’ять грн. 87 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 172/21-204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
код ДК 021:2015 – 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» по об’єкту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7» 1 роботи 443 007,20
UAH з ПДВ