Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-системи до аналізаторів відкритого типу STAT FAX 303 +(США), Sunrise (фірми Tecan,Австрія) для проведення імуноферментних досліджень) – 1 найменування
Очікувана вартість
34 205,76 UAH
UA-2021-10-12-005183-b c7254a396b2247e7bfad5ea60a0fad7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 34 205,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,46%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Тест-системи до аналізаторів відкритого типу STAT FAX 303 +(США), Sunrise (фірми Tecan,Австрія) для проведення імуноферментних досліджень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01343, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок коштів Державного бюджету Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 12:07
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" 34 026,00
UAH з ПДВ
34 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 16:09
Електронний підпис
20 жовтня 2021 16:08
Декларація Monobid (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
Витяг з ЄДРПОУ 28.07.21 (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
Проєкт договору.pdf
20 жовтня 2021 16:08
Випіска з ЄДРПОУ (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
Відомості з ЄДРПОУ (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
Опис (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
МТВ.pdf
20 жовтня 2021 16:08
Тимчишин В.В. (ІІН) (к).pdf
20 жовтня 2021 16:08
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2021 16:08
Доруччення ВСМ 2021_monobind.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА-МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
Переможець 34 026,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 16:59

Документи

25 жовтня 2021 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
34 026,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 15:27
ДУ 3 Договір №795 ТОВ ТЕРРА-МЕД.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 15:21
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 12:02
Д.У.2 795 ТОВ ТЕРАА-МЕД.pdf зміни до договору
20 січня 2022 11:42
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 15:31
ДУ1 ТОВ ТЕРРА-МЕД 795.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 14:54
Договір 795 ТОВ ТЕРРА-МЕД.pdf укладений
05 листопада 2021 14:47
кінцевий бенефіціарний власник ТОВ ТЕРРА-МЕД.pdf укладений
05 листопада 2021 14:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 листопада 2021 10:56
34 026,00 UAH UA388201720343140001000009636
КЛ "Феофанія" ДУС
UA753314890000000002600014538
ТОВ Терра-Мед
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі. 2) Оплата вартості та визначення суми закупівлі товару відповідно до умов Договору здійснюється після затвердження кошторису на 2022 рік, шляхом укладання додаткової угоди. 3) Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 795
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2022 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2022 року (окремими партіями згідно заявок замовника)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2022 р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 5 671,00 грн. (пять тисяч шістсот сімдесят одна гривня 00 копійок) в т.ч. ПДВ 371,00 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 795
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1, Замовник i Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 1 Додаткової угоди №2 від 19.01.2022 року в наступній редакції: «Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов'язуеться до 31.05.2022 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник — прийняти i оплатити такий товар»». 2. Замовник i Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 1 Додаткової угоди №2 від 19.01.2022 року в наступній редакції: Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.05.2022 року (окремими партіями протягом З днів з дня подання заявки)». З. Замовник i Постачальник за домовленістю сторін, дійшли згоди пункт 1 Додаткової угоди №2 від 19.01 ,2022 року в наступній редакції: Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами i діє до З 1.05.2022 р., а в частині проведення pозpaxyнків до повного їх завершення» 4. Bci умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 795
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 травня 2022
Сума оплати за договором: 39 697,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 597,00 UAH)