Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило господарське тверде 72%)
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2021-10-12-002549-a ce7bf35cf13046a3a600027d941e2eca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

380612285184 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
380612285184
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 14:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2021 13:19
Очікувана вартість: 129 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Код ДК 021:2015 –33711900-6 Мило
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400 шт.
Код ДК 021:2015 – 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (мило господарське тверде 72%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість поставок
Дата подання: 13 жовтня 2021 17:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 16:19
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, яка кількість поставок планується в зазначений період? Завантажте, будь ласка, файл СПЗ_Оголошення.pdf.p7s в доступному форматі. Файл не відкривається. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Планується одна поставка. Щодо файлу "СПЗ_Оголошення pdf.p7s", відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" створено у формі електронного документа та накладено електронний підпис, здійснити перевірку якого можна на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 114 912,00
UAH з ПДВ
112 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП САСЮК ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 118 080,00
UAH з ПДВ
112 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГО-М" 125 280,00
UAH з ПДВ
114 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2021 09:26
Електронний підпис
22 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис
22 жовтня 2021 14:09
Декларація 2020.pdf
22 жовтня 2021 14:09
Копія паспорту і коду.pdf
22 жовтня 2021 14:09
Довідка про санкції.pdf
22 жовтня 2021 14:09
Довідка щодо підпису.pdf
22 жовтня 2021 14:09
Витяг з ПДВ.pdf
22 жовтня 2021 14:09
ЛИСТ-ЗГОДА_Мельник.pdf
22 жовтня 2021 14:09
Витяг з ЄДР 10.09.21.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2021 10:34
Електронний підпис
27 жовтня 2021 10:34
Виписка з держ.реєстру.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Довідка мат.-тех. база.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Проект договору.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Проект договору.pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Технічна пропозиція.pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Статут Арго-М н.р..pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Довідка щодо санкцій.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Технічна пропозиція.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Довідка МТБ транспорт.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Якісні док-ти хоз.мило.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Опис.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Фінансова звітність.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Фінансова звітність.pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Комерційна пропозиція.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Протокол зборів.pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Протокол зборів.pdf
27 жовтня 2021 10:34
Опис.pdf.p7s
27 жовтня 2021 10:34
Статут Арго-М н.р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ФОП САСЮК ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРГО-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 112 266,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2021 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
112 266,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 18:21
ЗВІТ Виконання договору 651121.pdf.p7s укладений
27 січня 2022 18:21
ЗВІТ Виконання договору 651121.pdf укладений
27 січня 2022 18:21
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 16:06
ДУ 1 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 10:39
Договір 651121 від 16.11.2021.pdf укладений
17 листопада 2021 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний строк поставки по Договору до 30.12.2021 р. керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 651121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2021 — 11 лютого 2022
Сума оплати за договором: 111 456,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 576,00 UAH)