Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-10-12-002400-c 504e12b2b9434baab853de452f033821
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сенів Назар Ярославович

0676750374 tenderp605@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 23957835
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського, 32
Контактна особа: Сенів Назар Ярославович
0676750374
tenderp605@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Строк надання послуг: протягом 5-ти робочих днів з моменту надання заявки «Замовником».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, Виговського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: за фактом надання послуг та за умови наявності відповідного фінансування протягом 20 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 16:53
проект оголошення_закупівлі (1) (1).docx
19 жовтня 2021 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2021 16:53
проект оголошення_закупівлі (1) (1).docx
12 жовтня 2021 12:29
проект оголошення_закупівлі (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:42
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 16:13
Додаток 2 ТД заходи щодо захисту довкілля та 3 пункти під цією фразою. Що саме хоче бачити Замовник від Учасників щодо цієї вимоги відносно захисту дровкілля? Деталізуйте вимогу
Відповідь: Відповідно до документації, вимоги щодо заходів із захисту довкілля зазначено у додатку 2 до оголошення, звертаємо увагу учасника, що він може надавати інформацію про заходи із захисту довкілля у довільній формі, враховуючи вимоги, зазначені у додатку 2 до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-002400-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:45
Вимоги, які не стосуються предмету Закупівлі
Шановний Замовнику, відповідно до Технічного Завдання Ви не потребуєте послуги із знешкодження люмінесцентних ламп. Питання доволі логічне навіщо встановлювати вимогу у Оголрошенні щодо "Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп;"? Вимагаємо видалити вимогу, яка не відповідає Технічному завданню цієї Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2021 16:51
Замовником буде внесено відповідні зміни в умови оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-12-002400-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:52
Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», Свідоцтва видаються ТІЛЬКИ на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. На інші потреби в отриманні зазначеного вище свідоцтва немає. Тож, вимагаємо дотримуватися чинного Законодавства та додати фразу "надати за наявності".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2021 16:34
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-10-12-002400-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 18 жовтня 2021 13:22
Дискримінаційні вимоги від Замовника
Наказом МОЗ №325 та Ліцензійними умовами поводження із небезпечними відходами не передбачена наявність саме трьох вантажників із сертифікатами, які хоче бачити Замовник. Також, наголосимо, що ЗУ "Про публічні Закупівлі" не передбачена наявність саме трьох вантажників у суб'єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. Тож, виникає питання, чому Замовник встановлює дискримінаційні вимоги та такі, що суперечать чинному Законодавству? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2021 16:36
Відповідно до с. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Враховуючи кількість небезпечних відходів, що є предметом закупівлі, а також потребу у своєчасному вивезенні – Замовник самостійно встановлює такий кваліфікаційний критерій – як наявність у штаті учасника не менше трьох вантажників.
Таким чином вимога, щодо наявності у штаті учасника не менше трьох вантажників – не є дискримінаційною, та має правові підстави згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 30 120,00
UAH з ПДВ
30 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 13:44
Електронний підпис
25 жовтня 2021 13:44
Витяг з ЄДР від 23.10.2021.pdf
25 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис
25 жовтня 2021 10:46
22.Проект договору.pdf
25 жовтня 2021 10:46
48.протокол №38.pdf
25 жовтня 2021 10:46
40.УКРЕКОПРОМ СУЯ 2021.pdf
25 жовтня 2021 10:46
26.Вантажники.pdf
25 жовтня 2021 10:46
43.Витяг з ЄДР.pdf
25 жовтня 2021 10:46
56.атестат виробництва.pdf
25 жовтня 2021 10:46
45.відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2021 10:46
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2021 10:46
50.Статут + опис і змін.pdf
25 жовтня 2021 10:46
51.MAN.pdf
25 жовтня 2021 10:46
65.інструкція Екотром 2.pdf
25 жовтня 2021 10:46
62.дозвіл ртуть.pdf
25 жовтня 2021 10:46
36.Розширення ліцензії.pdf
25 жовтня 2021 10:46
53.NISSAN.pdf
25 жовтня 2021 10:46
54.ЗИЛ.pdf
25 жовтня 2021 10:46
42.Виписка ЄДР.pdf
25 жовтня 2021 10:46
70. Квитанція №2.pdf
25 жовтня 2021 10:46
38.УКРЕКОПРОМ СЕУ 2021.pdf
25 жовтня 2021 10:46
61.Дозвіл на викидки.pdf
25 жовтня 2021 10:46
44.Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2021 10:46
49.протокол № 59.pdf
25 жовтня 2021 10:46
47.протокол №30.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 30 120,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2021 03:54

Документи

29 жовтня 2021 03:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2021 03:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
30 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2021 03:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 15:30
CamScanner 12-31-2021 14.457904951693636867022.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 23:05
CamScanner 11-15-2021 15.42.pdf укладений
15 листопада 2021 22:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5241
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 365,27
UAH (в тому числі ПДВ 4 560,88 UAH)