Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кава та чай.
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2021-10-12-002117-c 5aa21b3223cb4bd791dd33429fdc1556
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юлія Олександрівна

380933578271
380444080030
kcli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 23516367
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Контактна особа: Мороз Юлія Олександрівна
380933578271,380444080030
kcli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2021 14:04
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1 000,00 грн. Надається у вигляді оформленої електронної банківської гарантії (р/р Замовника – IBAN UA 598201720355149002000032484).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: У розмірі (в грн.) 4-х відсотків вартості договору. Надається у вигляді оформленої банківської гарантії (р/р Замовника – IBAN UA 598201720355149002000032484). Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Термін дії – до 31.12.2021 року.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 кілограми
Кава, чай та супутня продукція, код ДК 021:2015 – 15860000-4 (кава та чай).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1 000,00 грн. Надається у вигляді оформленої електронної банківської гарантії (р/р Замовника – IBAN UA 598201720355149002000032484).

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
У розмірі (в грн.) 4-х відсотків вартості договору. Надається у вигляді оформленої банківської гарантії (р/р Замовника – IBAN UA 598201720355149002000032484). Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Термін дії – до 31.12.2021 року.
12 жовтня 2021 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 11:49
ДКТ АУКЦ-21 КАВА-ЧАЙ-1-3 Сп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кава "Кава зі Львова" преміум, натуральна, смажена, мелена, з кофеїном, вироблена у відповідності до ДЕСТ 6805:97 або ТУ У
Дата подання: 12 жовтня 2021 12:50
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 07:29
Чи розглядається для участі натуральна, смажена, мелена, з кофеїном, вироблена у відповідності до ДЕСТ 6805:97 або ТУ У іншої торгової мраки?
Відповідь: В умовах закупівлі визначена до постачання кава. Інші варіанти розглядатись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 73 565,80
UAH з ПДВ
73 565,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ 74 900,00
UAH з ПДВ
74 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" 81 732,00
UAH з ПДВ
81 732,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 жовтня 2021 12:29
Електронний підпис
22 жовтня 2021 12:21
6. Тех.паспорт авто.pdf
22 жовтня 2021 12:21
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
22 жовтня 2021 12:21
Свідоцтво_УБІБ.zip
22 жовтня 2021 12:21
4.3 Свідоцтво про ДР.pdf
22 жовтня 2021 12:21
4.7 Лист згода договір.pdf
22 жовтня 2021 12:21
2.1 Технічні вимоги.pdf
22 жовтня 2021 12:21
3.2 Аналогічний договір.pdf
22 жовтня 2021 12:21
4.6 Медична Кравченко.pdf
22 жовтня 2021 12:21
4.5 Инд. код.pdf
22 жовтня 2021 12:21
4.4. Паспорт все.pdf
22 жовтня 2021 12:21
Витяг єд. подат 2.pdf
22 жовтня 2021 12:21
Свідоцтво_УБІБ _1_.zip
22 жовтня 2021 12:21
7. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2021 14:22
Електронний підпис
22 жовтня 2021 14:21
Тех.паспорт.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Медична книжка.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Договір оренди авто.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Документи якості.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Витяг ЄДР..pdf
22 жовтня 2021 14:21
Паспорт + ІПН.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Сан. паспорт.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Витяг ЄП.pdf
22 жовтня 2021 14:21
Посвідчення водія.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис
20 жовтня 2021 18:42
лз.pdf
20 жовтня 2021 18:40
Лист-згод проект (11) (2).pdf
20 жовтня 2021 18:40
лист-гарантія 4 (1) (1).pdf
20 жовтня 2021 18:40
лист-гарантія 1000 (1) (1).pdf
20 жовтня 2021 18:40
МЕД КНИЖ ВСЕ 2022 (1).PDF
20 жовтня 2021 18:40
Повноваження ВСЕ (18) (1).pdf
20 жовтня 2021 18:37
серт чай.PDF
20 жовтня 2021 18:37
Відгук чай.PDF
20 жовтня 2021 18:34
довідка досвід чай.pdf
20 жовтня 2021 18:34
Відгук чай.PDF
20 жовтня 2021 18:34
техЛіцей.pdf
20 жовтня 2021 18:34
цп Ліцей.pdf
20 жовтня 2021 17:51
Банківська гарантія (2).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АС ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
Переможець 73 565,80
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2021 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
73 565,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2022 12:45
ДОГВР-21 № 35-Сп-ДУ-3 20%-22.PDF зміни до договору
15 січня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:06
ДОГВР-21 № 35-Сп-ДУ-2 20%-21.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 09:24
ДОГВР-21 № 35-Сп-ДУ-1 ЗМН РКВЗ-1.PDF зміни до договору
23 листопада 2021 09:21
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 09:41
ДОГВР-21 № 35-Сп КАВА-ЧАЙ-1 ФОП Кравченко.PDF укладений
03 листопада 2021 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в реквізитах Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 35 - 2230-Сп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.6 ст. 41 розділу VIIІ Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р. та п.12.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 35 - 2230-Сп
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст. 41 розділу VIIІ Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р. та п.12.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 35 - 2230-Сп
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 90 278,96
UAH