Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по об'єкту "Капітальний ремонт.Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в частині системи оповіщення про пожежу ДНЗ "Решетилівський професійний аграрний ліцей ім.І.Г.Боровенського" за адресою Полтавська обл.,м.Решетилівка, вул.Покровська,81"
Очікувана вартість
1 760 619,00 UAH
UA-2021-10-12-001901-b ● 21da15a01ce04b62acfd7ffcc593e12f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНЗ "РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПАЛ ІМЕНІ І.Г. Боровенського" |
Код ЄДРПОУ: | 03566222 |
Місцезнаходження: | 38400, Україна , Полтавська обл., Решетилівський р-н, смт. Решетилівка, вул. Покровська, буд. 81 |
Контактна особа: |
Людмила Каминда +380660738661 ral52@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 09:57 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 760 619,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 803,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції — банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документа.Банківська гарантія повинна містити посилання на закупівлю в електронній системі закупівель із зазначення номера закупівлі та цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тендерних пропозицій – українська. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об'єкту "Капітальний ремонт.Монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в частині системи оповіщення про пожежу ДНЗ "Решетилівський професійний аграрний ліцей ім.І.Г.Боровенського" за адресою Полтавська обл.,м.Решетилівка, вул.Покровська,81"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, Покровська,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється по мірі надходження грошових коштів з місцевого бюджету на розрахунковий рахунок ЗАМОВНИКА | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 10:03 |
Тендерна.docx | |
12 жовтня 2021 10:03 |
Проeкт_договору.doc | |
12 жовтня 2021 10:02 |
Технiчне_завдання.docx | |
12 жовтня 2021 10:02 |
Дефектний акт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 жовтня 2021 11:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 10:28
В умовах Тендерної документації в Технічному завданні зазначена вимога «Учасник перед проведенням торгів (в період уточнення та подання пропозиції ) повинен оглянути об‘єкт за місцем виконання робіт, за результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені ».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Вимоги тендерної документації про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у Додатку 5 до тендерної документації , підписаний уповноваженими представниками сторін та відповідального виконавця, згідно Технічного завдання умов тендерної документації, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-якому підприємству / компанії / організації, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
Огляд об'єкту є обов'язковим для запобігання прикрих випадків стосовно неякісного виконання робіт, через відсутність у переможця закупівлі уявлення та розуміння суті і складу робіт. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг.
Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Вимоги тендерної документації про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у Додатку 5 до тендерної документації , підписаний уповноваженими представниками сторін та відповідального виконавця, згідно Технічного завдання умов тендерної документації, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-якому підприємству / компанії / організації, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
Огляд об'єкту є обов'язковим для запобігання прикрих випадків стосовно неякісного виконання робіт, через відсутність у переможця закупівлі уявлення та розуміння суті і складу робіт. Така умова зазначена Замовником в першу чергу для того, щоб отримати за результатами закупівлі якісні роботи від виконавця послуг.
Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення надає Департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-12-001901-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 12 листопада 2021 15:15
Дата подання: 12 листопада 2021 15:15
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2021 10:04
рішення від 16.11.2021 № 25669.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 10:04
інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2021 № 26185.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 14:48
рішення від 23.11.2021 № 26185.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2021 15:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 420 097,00
UAH з ПДВ
|
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 432 716,12
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖБУДСЕРВІС" |
1 615 500,00
UAH з ПДВ
|
1 615 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АПС-КИЇВ" #36251341 |
Переможець |
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 14:29
|
Договор сигнализация.pdf | укладений |
03 грудня 2021 14:28
|