Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В
Очікувана вартість
169 764,00 UAH
UA-2021-10-12-001566-a 4ac8507e329b426992e61153bf839e07
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Світлана Василівна

+380507409501 sl.17072018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №7» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35535544
Місцезнаходження: 69118, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Привокзальна,9, м.Запоріжжя
Контактна особа: Чорноштан Світлана Василівна
+380507409501
sl.17072018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 13:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2021 13:47
Очікувана вартість: 169 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 697,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодженню небезпечних відходів категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69118, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Привокзальна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування - кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2021 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 13:42
Додаток 5.docx
12 жовтня 2021 13:42
Проект договора.docx
12 жовтня 2021 13:42
Додаток 3.docx
12 жовтня 2021 13:42
Додаток 2.docx
12 жовтня 2021 13:42
Додаток 1.docx
12 жовтня 2021 13:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія Пальне
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:45
Дата відповіді: 20 жовтня 2021 13:43
Шановний Замовник, яким чинним НПА або можливо законом ви керувались, коли прописували вимогу щодо наявності "Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального."???
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.
Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-001566-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:42
дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши умови документації про проведення торгів через електронну систему було виявлено вимогу, що містить дискримінаційний характер.
Відповідно до п. 15, Замовником вимагається « Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій)»
Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином жодним пунктом закону не встановлено, що лист-відгук про виконання аналогічного договору має бути не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що прописана під конкретного учасника та штучно обмежує можливість інших потенційних учасників взяти участь та бути переможцем даної закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу, та викласти п. 15.9 документації у наступній редакції «Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 12:36
Розглянувши вимогу по закупівлі, повідомляємо наступне: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства в цілому. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів відгуком, складеним на бланку замовника не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій дає можливість допустити до участі в закупівлі учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Вимога Замовника щодо підтвердження Учасником факту належного виконання аналогічних договорів є цілком обґрунтованою. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги.
Номер вимоги: UA-2021-10-12-001566-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:44
дискримінаційна вимога
Детально проаналізувавши умови документації про проведення торгів через електронну систему було виявлено вимогу, що містить дискримінаційний характер.
Відповідно до п. 25, Замовником, між іншим вимагається наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів.- Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Звертаємо увагу Замовника, що жодним із Законів, що відносяться до предмету закупівлі (ЗУ «Про відходи», Наказ МОЗ № 325 від 08.06.2015 р., Постанова КМУ № 446 від 13 липня 2016 р., ЗУ «Про публічні закупівлі») не передбачена обов’язкова наявність у штаті підприємства - медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів.

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що прописана під конкретного учасника та штучно обмежує можливість інших потенційних учасників взяти участь та бути переможцем даної закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити дану вимогу, та документацію в оновленій редакції, що не містить дискримінаційних вимог!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 13:31
Шановний Учаснику!
Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова. Зауважимо, що кваліфікація співробітника нами не зазначається.
Номер вимоги: UA-2021-10-12-001566-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 19 жовтня 2021 13:47
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
Вимога щодо наявності "Договора добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції" - не передбачена жодним законодавством, вимагаємо видалити дану вимогу із оголошення !
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2021 13:38
Шановний Учаснику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимога щодо наявності договорів страхування відноситься до кваліфікації працівників. Наголосимо, що зазначена вище вимога, виходячи із специфіки даної Закупівлі, наявна для того, щоб Учасники закупівлі підтвердили, що вони будуть здійснювати стабільне та вчасне надання якісних послуг, дотримуючись тільки чинного Законодавства.

Документи подані скаржником

19 жовтня 2021 13:42
Вимога 1.docx

Документи подані скаржником

19 жовтня 2021 13:44
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 169 764,00
UAH з ПДВ
169 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2021 12:49
Електронний підпис
25 жовтня 2021 12:48
Протокол директор.pdf
25 жовтня 2021 12:48
атестат производства.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ISO 45001 Копия.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ISO 9001-2015 Копия.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Витяг ПДВ копія.pdf
25 жовтня 2021 12:48
отзыв 20.10.jpg
25 жовтня 2021 12:48
ГЛ1.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Дод.3.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Статут.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ліцензія пальне.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Довіреність Куліш.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Свідоцтво ДОПНВ.PDF
25 жовтня 2021 12:48
персональні дані.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Страхуваня транспорт.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ГЛ2.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ГЛ4.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Наказ директор.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Працівники Додатки.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ISO 14001 Копия.pdf
25 жовтня 2021 12:48
ГЛ3.pdf
25 жовтня 2021 12:48
Страхування від Ковід.pdf
25 жовтня 2021 12:48
цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 169 764,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 15:32

Документи

25 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
169 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:48
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 08:08
Договір 665 відходи.PDF укладений
01 листопада 2021 08:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 169 764,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 294,00 UAH)