Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Полтавського полку, 3 м. Карлівка Полтавська обл.
Очікувана вартість
373 808,00 UAH
UA-2021-10-12-001286-b ● 6f2ff60a9c1b4b979768c66cb4e066e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАРЛІВКА НОВАТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40998509 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., м. Карлівка, вул. Торгова, 3 |
Контактна особа: |
Наталія Гусар +380534624420 karlovka_novator2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2021 15:50 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 15:23 |
Очікувана вартість: | 373 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 738,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Полтавського полку, 3 м. Карлівка Полтавської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, Карлівський район, місто Карлівка, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 15:53 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІЛІ нова редакція.docx | |
13 жовтня 2021 15:53 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx | |
12 жовтня 2021 09:38 |
Проект договору.docx | |
12 жовтня 2021 09:37 |
Карлівка-ЗПЗ.docx |
13 жовтня 2021 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
13 жовтня 2021 15:53 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІЛІ нова редакція.docx
|
||||
13 жовтня 2021 15:53 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
||||
12 жовтня 2021 09:38 |
Проект договору.docx
|
||||
12 жовтня 2021 09:37 |
Карлівка-ЗПЗ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнююче запитання до закупівлі
Дата подання: 15 жовтня 2021 09:38
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 08:21
Доброго дня! Вимогами документації встановлено, що Учасник повинен надати договір на вивіз будівельного сміття з відповідною організацією, про що подається гарантійний лист у складі пропозиції. Конкретизуйте, будь ласка, учасник має надати і договір, і гарантійний лист, чи лише лист про наявність договору? Крім того, роз’ясніть вимогу в частині надання учасниками відповідних дозволів на висотні роботи. Мається на увазі право учасника виконання робіт підвищеної небезпеки на висоті? А отже, керуючись Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, учасник має право надати декларацію відповідності вимогам матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт на висоті??? Завчасно дякую!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерною документацією вимагається надання Договору з відповідною організацією на вивіз будівельного сміття та Гарантійний лист.
Так, учасник повинен надати у складі пропозиції Декларацію відповідності вимогам матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт на висоті. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм
Так, учасник повинен надати у складі пропозиції Декларацію відповідності вимогам матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт на висоті. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 16 жовтня 2021 18:41
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 08:15
Шановний замовнику!Вашою тендерною документацією вимагається свідоцтво платника ПДВ.Лише свідоцтво ПДВ.У вашому розумінні у вашій закупівлі учасниками процедури можуть бути лише платники ПДВ??
Відповідь: Шановний учасник, 13.10.2021 року внесено зміни до вимог, а саме п.4 передбачено : Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ - повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ в складі пропозиції. Взяти участь можуть як платники ПДВ так і інші юридичні та фізичні особи підприємці.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ #37463409 |
Відхилено |
291 147,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 09:17
|
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" #41964664 |
Переможець |
292 114,09
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 11:10
|
Договір.PDF | укладений |
10 листопада 2021 11:09
|