Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна, металопластикові конструкції за ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
533 000,00 UAH
UA-2021-10-12-001169-c ● 9988c9943ef7456187bf5de90766f1c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Професійний ліцей м.Українки" |
Код ЄДРПОУ: | 05536627 |
Вебсайт: | http://licey.hqsite.online |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, вул.Юності,19 |
Контактна особа: |
Ковальчук Ірина Вадимівна +380457221985 ljna28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 10:39 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 533 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
244.5 м.кв
Вікна, металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул.Юності, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 14:50 |
Нова редакція Додаток 3_ Технічна специфікація.doc | |
12 жовтня 2021 10:42 |
Дефектний акт.pdf | |
12 жовтня 2021 10:34 |
ТД.odt | |
12 жовтня 2021 10:34 |
Оголошення.doc | |
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 3_ Технічна специфікація.doc | |
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 2 КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc | |
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 1 -ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.doc |
19 жовтня 2021 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 жовтня 2021 14:50 |
Нова редакція Додаток 3_ Технічна специфікація.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 10:42 |
Дефектний акт.pdf
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
ТД.odt
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
Оголошення.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 4 Проект Договору.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 3_ Технічна специфікація.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 2 КВАЛІФ.ВИМОГИ.doc
|
||||||
12 жовтня 2021 10:34 |
Додаток 1 -ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-12-001169-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АКОРД", Код ЄДРПОУ:31256811
Дата подання: 14 жовтня 2021 21:40
Усунення дискримінаційних вимог
Згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасники повинні, цитуємо, надати «документи що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмету закупівлі:
1. Ліцензія, видана державною архітектурно-будівельною інспекцією України
2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачених Дефектним актом
3. Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») (чинний до кінця 2021 року)
4. . Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»)
5. Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці»».
Звертаємо Вашу увагу, що тільки ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмету закупівлі.
У той же час, ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» та ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці» не мають ніякого відношення до системи управління якості на підприємстві, та є внутрішніми стандартами виробництва, які ні у якому разі не стосуються предмета закупівлі.
Таким чином, вимога наявності ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 є дискримінаційною, та такою, що штучно обмежує можливість інших учасників прийняти участь у закупівлі, навіть при наявності впровадження на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі ISO 9001:2015, як того вимагає тендерна документація.
Враховуючи вищезазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Вимагаємо внесення відповідних змін до тендерної документації та виключення вимоги наявності ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Розгорнути
Згорнути
1. Ліцензія, видана державною архітектурно-будівельною інспекцією України
2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази на виконання робіт підвищеної небезпеки, передбачених Дефектним актом
3. Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») (чинний до кінця 2021 року)
4. . Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування»)
5. Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці»».
Звертаємо Вашу увагу, що тільки ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмету закупівлі.
У той же час, ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» та ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці» не мають ніякого відношення до системи управління якості на підприємстві, та є внутрішніми стандартами виробництва, які ні у якому разі не стосуються предмета закупівлі.
Таким чином, вимога наявності ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 є дискримінаційною, та такою, що штучно обмежує можливість інших учасників прийняти участь у закупівлі, навіть при наявності впровадження на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі ISO 9001:2015, як того вимагає тендерна документація.
Враховуючи вищезазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Вимагаємо внесення відповідних змін до тендерної документації та виключення вимоги наявності ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 жовтня 2021 14:59
Вашу вимогу розглянуто та прийнято до уваги . Відповідні зміни внесено до тендерної документації Додаток 3 та викладено в новій редакції .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ МАЙСТЕР" |
521 000,00
UAH з ПДВ
|
521 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
530 700,00
UAH з ПДВ
|
530 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ МАЙСТЕР" #34344014 |
Переможець |
521 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 09:13
|
Зведений кошторис | укладений |
11 листопада 2021 09:12
|
Договір | укладений |
11 листопада 2021 09:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вікна, металопластикові конструкції | 244.5 | м.кв |
1 775,72
UAH з ПДВ
|