Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 41835448 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 26-28/4 |
Контактна особа: |
Тетяна Терех 380677922314 terehstart@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2021 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 104 629 339,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 523 146,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | гарантія, яка надається банком або іншою фінансовою установою чи страховою організацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 523146.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | у формі паперового оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 5% від ціни договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно з планом бюджетних асигнувань на відповідний рік | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000036 ● bfb877449719480ba4586d94f55ccc23
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-10-12-001141-a 12.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 13:51:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реставрації комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежилих будівель на вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-12-001141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-23 16:03:05
Надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про надання пояснень у закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 45210000-2 «Будівництво будівель» (Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежилих будівель на вул. Шолуденка , 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва). Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2021-10-12-001141-а. Моніторинг № UA-M-2021-11-10-000036
На запит ДАСУ про надання пояснень у закупівлі (моніторинг № UA-M-2021-11-10-000036) комунальне підприємство «Спортивний комплекс «Старт» (далі – КП «СК «Старт») повідомляє:
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.06.2019 № 1008 (зі змінами) передбачено здійснити реставрацію комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежилих будівель на вулиці Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва, а КП «СК «Старт» визначено замовником робіт з реставрації комплексу стадіону «Старт».
На замовлення КП «СК «Старт» розроблено проектно-кошторисну документацію стадії «П» (Проєкт) по об’єкту «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежилих будівель на вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва» та отримано позитивний експертний висновок.
Наказом КП «СК «Старт» від 07.07.2021 № 32 затверджено проєкт «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка 26-28/4 у Шеченківському районі міста Києва».
Проєкт вищезазначеного наказу було погоджено відповідно до пункту 2 розділу IV протоколу № 2 розширеного засідання Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.04.2019 з Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією, Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Отже розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт додаються).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на офіційному інтернет-порталі Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації. Подивитись інформацію можна за посиланням:
https://shev.kyivcity.gov.ua/content/restavraciya-kompleksu-stadionu-start.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" |
95 003 331,60
UAH з ПДВ
|
95 003 331,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
104 449 144,74
UAH з ПДВ
|
103 925 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" |
104 430 000,00
UAH з ПДВ
|
104 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКР ЛЕГО БУД |
104 623 687,52
UAH з ПДВ
|
104 623 687,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" #43386762 |
Відхилено |
95 003 331,60
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 13:56
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
103 925 998,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 14:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:07
|
ДУ 6 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2022 16:38
|
ДУ 5 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 12:03
|
ДУ 4 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2022 13:56
|
ДУ 3 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2022 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:14
|
ДУ 2 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:12
|
ДУ 1 до договору підряду фінансування.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 14:15
|
СК-21-11-33-З Реставрація Класика комфорту.pdf | укладений |
15 листопада 2021 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення етапів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіка фінансування та календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування плану фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оновлення плану та графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна графіка фінансування |
Номер договору про закупівлю: | СК-21/11/33-З |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |