Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (CPV): 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-10-12-001115-c 8bb2e7e8a9eb4b4f9c39796b79aa12fa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехмейструк Наталія Миколаївна

380976010391 tender@103.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Цехмейструк Наталія Миколаївна
380976010391
tender@103.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2021 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 04 листопада 2021 14:41
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015: (CPV): 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2021 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2021 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2021 14:16
Технічні характеристики (Додаток 2) зі змінами 2.docx
13 жовтня 2021 17:21
Технічні характеристики (Додаток 2) зі змінами.docx
12 жовтня 2021 10:32
Технічні характеристики (Додаток 2).docx
18 жовтня 2021 14:16
ОГОЛОШЕННЯ пожежна сигналізація – зі змінами 2.docx
13 жовтня 2021 17:21
ОГОЛОШЕННЯ пожежна сигналізація – зі змінами.docx
12 жовтня 2021 10:31
ОГОЛОШЕННЯ пожежна сигналізація.docx
18 жовтня 2021 14:16
Перелік змін 2.pdf
13 жовтня 2021 17:22
Перелік змін.pdf
18 жовтня 2021 14:16
Протокольне рішення внесення змін 2.pdf
13 жовтня 2021 17:22
Протокольне рішення про внесення змін.pdf
12 жовтня 2021 10:32
Проект договору.doc
12 жовтня 2021 10:32
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
12 жовтня 2021 10:31
Лист-згода (Додаток 3).docx
12 жовтня 2021 10:31
Протокол про початок закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фахівець з неруйнівного контролю
Дата подання: 12 жовтня 2021 11:30
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 15:14
Шановний Замовнику, просимо пояснити, чим саме визначена необхідність в даному фахівці при виконанні робіт, що ви закуповуете?
Відповідь: контроль властивостей і параметрів об'єкта, не руйнуючи його та при якому не повинно бути порушена придатність об'єкта до використання
Не відповідність в Додатку№2 найменування, одиниці вим. і кількості матеріалів
Дата подання: 13 жовтня 2021 10:51
Дата відповіді: 13 жовтня 2021 17:25
У вас в Додатку №2 "Технічне завдання" починаючи з розділу "ІУ. Будівельні матеріали, вироби і конструкції" не правильно зазначено найменування, одиниці вимірювання і кількості матеріалів, наприклад у вас зазначено "Сповіщувач пожежний тепловий ТПТ-3 = 2370 м" або "Кабель сигнальний вогнестійкий FE180/Е301Х2Х0.8 = 22 шт", "Сверло по бетону" взагаді не зазначено скільки штук. Не може бути зазначено кабель в штуках, а сповіщувачі в метрах. На підставі наданого вами не правильного Технічного завдання не можливо порахувати кошторис та підготувати інші документи. Виправіть недоліки і завантажте коректно оформлене Технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Недоліки виправлено. Зміни внесено.
Вимога Замовника
Дата подання: 16 жовтня 2021 17:22
Дата відповіді: 18 жовтня 2021 14:18
Вимога. Учасник повинен надати скановану копію Сертифікату фахівця з неруйнівного контролю виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю»- Вказані ввимоги носять ознаки зловживань з боку Замовника та містять корупційні ризики готування вимог оголошення під певного учасника, у якого саме сертифікат фахівця з неруйнівного контролю виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю» який є праванаступником ДСТУ EN ISO 9712:2014 країни агресора та ПІДТВЕРДЖУВАЛЬНІ ПОВІДОМЛЕННЯМ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ Наказ від 30.12.2014 № 1494 EN ISO 9712:2012 Non-destructive testing - Qualification and certification of NDT прийнято як зміна до національного стандарту методом «підтвердження» за позначенням Відповідає офіційному тексту ДСТУ EN ISO 9712:2014 (EN ISO 9712:2012, IDT) Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю знаходяться в штаті або надають послуги і ніби інших категорій експертів не існує. Отже, вказані пункти та вимоги до кваліфікації учасника обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, задля уникнення зловживань та корупційних ризиків, Замовнику вимагаємо переглянути зміст пунктів вимог до кваліфікації учасника та внести зміни в оголошення шляхом видалення вказаних пунктів, або скорегувати вимоги щодо наявності в учасників будівельних експертів сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю». Цей сертифікат невимогається чинним законодавством та ліцензійними умовами. Витяг з сертифікату-… Сертификация проводится по одному или нескольким методам неразрушающего контроля: a) акустико-эмиссионный контроль; b) вихретоковый контроль; c) инфракрасный термографический контроль; d) течеискание (исключая контроль опрессовкой); e) магнитопорошковый контроль; f) контроль проникающими жидкостями; g) рентгенографический контроль; h) контроль напряженного состояния; i) ультразвуковой контроль; j) визуальный контроль (не включается непосредственный визуальный контроль и проверка во время осуществления другого метода неразрушающего контроля).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни внесено
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 жовтня 2021 11:21
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 17:29
У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання : «- копію кваліфікаційного сертифікату Експерта І категорії з пожежної і техногенної безпеки. Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг); - копію свідоцтва експерта з проектної документації з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг);» Замовником було дотримано норми законодавства та визначено предмет закупівлі – «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі» Відповідно до п.13 ч. І ст.7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов'язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу "Кадрові вимоги" розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Ліцензійних умов, де передбачена обов'язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень та 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо надання: «- копію кваліфікаційного сертифікату Експерта І категорії з пожежної і техногенної безпеки. Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг); - копію свідоцтва експерта з проектної документації з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг);» Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які нададуть у складі Пропозиції копії вищезазначених документів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, що підтверджується практикою АМКУ (рішення від 04.08.2021 № 17860). Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. До таких робіт відносяться: «2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», в тому числі і «2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» та «2.02.06 зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж». Відповідно до статті 16 пункту 2 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Крім того, відповідно статті 23 пункту 5 «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Тому Замовник вважає, що дана вимога не має дискримінаційних вимог.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-12-001115-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: СБМП "ПРОГРЕС-М", Код ЄДРПОУ:13548946
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:38
Вимога
Вимога. Учасник повинен надати скановану копію Сертифікату фахівця з неруйнівного контролю виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю»- Вказані ввимоги носять ознаки зловживань з боку Замовника та містять корупційні ризики готування вимог оголошення під певного учасника, у якого саме сертифікат фахівця з неруйнівного контролю виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю» який є праванаступником ДСТУ EN ISO 9712:2014 країни агресора та ПІДТВЕРДЖУВАЛЬНІ ПОВІДОМЛЕННЯМ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ Наказ від 30.12.2014 № 1494 EN ISO 9712:2012 Non-destructive testing - Qualification and certification of NDT прийнято як зміна до національного стандарту методом «підтвердження» за позначенням Відповідає офіційному тексту ДСТУ EN ISO 9712:2014 (EN ISO 9712:2012, IDT)
Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю
знаходяться в штаті або надають послуги і ніби інших категорій експертів не існує. Отже, вказані пункти та вимоги до кваліфікації учасника обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, задля уникнення зловживань та корупційних ризиків, Замовнику вимагаємо переглянути зміст пунктів вимог до кваліфікації учасника та внести зміни в оголошення шляхом видалення вказаних пунктів, або скорегувати вимоги щодо наявності в учасників будівельних експертів сертифікації персоналу будівельної галузі відповідно до вимог стандарту ISO 9712:12 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу в галузі неруйнівного контролю». Цей сертифікат невимогається чинним законодавством та ліцензійними умовами.
Витяг з сертифікату-… Сертификация проводится по одному или нескольким методам неразрушающего контроля:
a) акустико-эмиссионный контроль;
b) вихретоковый контроль;
c) инфракрасный термографический контроль;
d) течеискание (исключая контроль опрессовкой);
e) магнитопорошковый контроль;
f) контроль проникающими жидкостями;
g) рентгенографический контроль;
h) контроль напряженного состояния;
i) ультразвуковой контроль;
j) визуальный контроль (не включается непосредственный визуальный контроль и проверка во время осуществления другого метода неразрушающего контроля)..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2021 14:20
Зміни внесено до оголошення № UA-2021-10-12-001115-c про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі за кодом ДК 021: 2015(CPV): 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі) (додається), а також документи щодо закупівлі затвердити в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2021-10-12-001115-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП СТРАЖ-В, Код ЄДРПОУ:37808790
Дата подання: 17 листопада 2021 10:30
Невідповідність пропозиції переможця
1. Відповідно до п.3 Оголошення Учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому будуть міститись підтверджуючі документи повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю: для керівника учасника - випискою з протоколу засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника.
У складі пропозиції ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ міститься наказ про прийняття на посаду директора, однак відсутня виписка з протоколу (або протокол) зборів засновників.
2. Відповідно до п. 9 Оголошення Учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- на підтвердження у Учасника спеціалістів, які здійснюватимуть монтаж системи пожежної сигналізації, надати посвідчення про допуск до роботи до 1000 вольт, допуск до роботи в електроустановках та копію протоколу на проведення навчання.
У складі пропозиції ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ міститься довідка про наявність працівників №41 від 01.11.2021р, в якій зазначені працівники: Роговий Микола Андрійович, Поліщук Віта Володимирівна. Однак всупереч вимогам п.9 Оголошення посвідчення про допуск до роботи до 1000 вольт, допуск до роботи в електроустановках та копію протоколу на проведення навчання на вказаних працівників не надано.

Окрім того, відповідно до п.9 Оголошення учасник повинен надати копію кваліфікаційного сертифікату Експерта І категорії з пожежної і техногенної безпеки. Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг). У складі пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат Лебедєва Юрія Володимировича, однак зазначений працівник не вказаний у довідці про наявність працівників №41 від 01.11.2021р
Відповідно до п. 9 Оголошення Учасник повинен надати копію свідоцтва експерта з проектної документації з підтвердженням співпраці (копію трудової книжки або копію договору про надання послуг). У складі пропозиції надано свідоцтво №212 від 23 жовтня 2015р на Лебедєва Юрія Володимировича, однак зазначений працівник не вказаний у довідці про наявність працівників №41 від 01.11.2021р

3. Відповідно до п.17 Оголошення у разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
У складі пропозиції ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ міститься трудова книжка Рогового Миколи Андрійовича, викладена на російській мові, однак всупереч вимогам п.17 Оголошення учасником не надано переклад зазначеного документу українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2021 13:40
Відповідь на вимогу
(№ UA-2021-10-12-001115-c.c2, дата подання: 17.11.2021 10:30)

Розглянувши Вашу вимогу у спрощеній закупівлі на рішення замовника повідомляю наступне.

Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 17 листопада 2021 року, Замовником було визначено переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015: (CPV): 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі) учасника - ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ.

Учасник закупівлі ПП СТРАЖ-В в поданій вимозі № UA-2021-10-12-001115-c.c2 описує ряд невідповідностей пропозиції переможця умовам Оголошення спрощеної закупівлі.
По суті викладеного в вимозі повідомляю:

1. Щодо не надання Учасником в складі пропозиції виписки з протоколу (або протокол) зборів засновників наголошуємо, що відповідно до п.3 Оголошення Учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому будуть міститись підтверджуючі документи повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю: для керівника учасника - випискою з протоколу засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника.
При визначені вимог до Учасника щодо підтвердження повноважень посадової особи не встановлено чіткого переліку документів та надає можливість Учаснику завантажити виписку з протоколу засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або інший документ.
Надання Учасником переможцем в складі пропозиції Наказу №72-к від 04 листопада 2014 року про прийняття Рогового Миколу Андрійовича на посаду директора Житомирського обласного спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства протипожежних робіт ДПТ України, за контрактом з 10 листопада 2014 року з посадовим окладом згідно контрактом та постановою президії ДПТ України №11/5 від 02.08.2007 року «Про умови і розмір оплати праці керівників підприємств ДПТ України» задовольняє вимоги Оголошення закупівлі та підтверджує повноваження посадової особи Рогового Миколи Андрійовича.

2. Щодо підтвердження у Учасника спеціалістів, які здійснюватимуть монтаж системи
пожежної сигналізації шляхом надання посвідчення про допуск до роботи до 1000 вольт, допуск до роботи в електроустановках та копію протоколу на проведення навчання повідомляю.
На виконання п. 9 Додатку 2 до Оголошення закупівлі Учасником переможцем надано в складі пропозиції довідку №41 від 01.11.2021 де вказані працівники – Роговий М.А. (директор, налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, електромонер охоронно-пожежної сигналізації, інженер проектувальник І категорії) та Поліщук В.В. (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації).
На підтвердження вимоги щодо надання в складі пропозиції учасників посвідчення про допуск до роботи до 1000 вольт, допуск до роботи в електроустановках та копію протоколу на проведення навчання, Учасником переможцем надано Витяги з протоколів №249 та №18/1 засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 05 січня 2021 р. та посвідчення з допусками до роботи в електроустановках напругою до 1000 В №113715 видане Роговому Миколі Андрійовичу та №120120 видане Поліщук Віті Володимирівні , що повністю задовольняє вимоги абзацу 2 п. 9 Додатку 2 до Оголошення закупівлі.

Щодо відсутносіті інформації про Лебедєва Юрія Володимировича, в довідці про наявність працівників №41 від 01.11.2021р. повідомляю наступне.
Відповідно до:
• п. 14.1.195 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону;
• ст. 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом).
Звертаємо Вашу увагу, що Лебедєв Юрій Володимирович надає послуги Експерта 1 і 2 категорії з пожежної і техногенної безпеки, технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва та Експерта з проектної документації в обсязі та на умовах визначених в договорі про надання послуг від 4 січня 2021 року. Даний договір не є трудовим договором, а Лебедєв Юрій Володимирович не є працівником в розумінні трудового законодавства, а тому інформація про нього не повинна міститись в довідці про працівників.

3. Щодо надання переможцем в складі пропозиції трудової книжки Рогового Миколи Андрійовича, яка викладена російською мовою зазначаю наступне.
п. 17 Оголошення даної закупівлі дійсно має вимогу щодо мови, якою викладені документи в пропозиції учасника, а саме всі документи повинні бути складені українською мовою або до документу мовою оригіналу додається переклад українською мовою.
Відповідно до абзацу 4 п. 17 Оголошення - пропозиція учасника, складена іншою мовою, ніж передбачено умовами даної документації може бути відхилена як така, що не відповідає умовам закупівлі.
Отже, за надання в складі пропозиції документів мовою інша ніж українська замовник залишає за собою право не відхиляти учасника розглядаючи кожен окремий випадок окремо.
В трудовій книжці Рогового Миколи Андрійовича титульна сторінка та назви колонок таблиці викладені російською мовою, запис, що підтверджує працевлаштування директора зроблений українською мовою.
На виконання п. 9 Додатку 2 до Оголошення закупівлі, а саме Примітка: Учасник надає підтвердження інформації щодо наявності у нього працівників, яка міститься в довідці, міг надати копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Відповідно надання трудової книжки це було виключно, як подання інших документів, що Учасник вважає за потрібне надати в складі пропозиції, але не обов’язковим для визначення переможця, бо на призначення Рогового М.А. в складі пропозиції вже надано Наказ на призначення, якого було достатньо для виконання даної вимоги.
Вважаю, що відхилення пропозиції Учасника переможця з підстави надання в складі пропозиції трудової книжки директора Рогового Миколи Андрійовича деяка інформація в якій викладена російською мовою призведе до упередженого ставлення до Учасника та його дискримінації.

Підсумовуючи вище викладене зазначаємо, що підстави для відхилення пропозиції учасника ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ відсутні.
Одночасно повідомляю Вам, що при проведенні закупівель та розгляді пропозицій учасників Замовник чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СТРАЖ-В 375 845,46
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ 369 947,57
UAH з ПДВ
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2021 23:09
Електронний підпис
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ДЦ_2.pdf
02 листопада 2021 21:26
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2021 21:26
Сертифікат ISO 9001.pdf
02 листопада 2021 21:26
10 Довідка захист довкілля.pdf
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ССР_9.pdf
02 листопада 2021 21:26
Диплом керівника робіт.pdf
02 листопада 2021 21:26
Наказ про відповідального.pdf
02 листопада 2021 21:26
07 Довідка досвід.pdf
02 листопада 2021 21:26
04 Довідка щодо ПДВ.pdf
02 листопада 2021 21:26
Наказ Зайончківський.pdf
02 листопада 2021 21:26
Договір оренди обладнання.pdf
02 листопада 2021 21:26
122.imd
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ССР_8.pdf
02 листопада 2021 21:26
16 Технічне завдання.pdf
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 листопада 2021 21:26
Акт АВК.pdf
02 листопада 2021 21:26
r_10_ДЦ_ВРОБ_2-1.pdf
02 листопада 2021 21:26
Наказ Ліпісівіцький.pdf
02 листопада 2021 21:26
Видаткова оргтехніка.pdf
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ИВР.pdf
02 листопада 2021 21:26
06 Довідка працівники.pdf
02 листопада 2021 21:26
05 Довідка МТБ.pdf
02 листопада 2021 21:26
Договір користування АВК.pdf
02 листопада 2021 21:26
Трудовий договір Нужда В.Г.pdf
02 листопада 2021 21:26
Свiдоцтво Зайончкiвський.pdf
02 листопада 2021 21:26
13 Лист.pdf
02 листопада 2021 21:26
Ліцензія ДІТБ.pdf
02 листопада 2021 21:26
Трудовий договір Нужда В.В..pdf
02 листопада 2021 21:26
r_10_ДЦ_ЛСССР.pdf
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ДЦ_3.pdf
02 листопада 2021 21:26
Ліцензія АВК.pdf
02 листопада 2021 21:26
122_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
02 листопада 2021 21:26
03 Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2021 21:26
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 листопада 2021 23:12
Електронний підпис
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (8).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(10).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 АД (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(21).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (14).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (17).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (13).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (19).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (20).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (16).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (15).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (11).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (4).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (5).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (9).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (18).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (20).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ 3 аналогіч договір.jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 АД (2).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (9).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (18).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (3).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (11).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(22).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (4).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (6).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (6).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (15).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (17).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(23).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(10).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (13).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(21).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (5).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (14).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 АД (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (7).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (12).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 АД (1).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (19).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (16).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(23).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (8).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (12).jpg.p7s
02 листопада 2021 23:11
КБ-2(22).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ-2 (7).jpg
02 листопада 2021 23:11
КБ 3 аналогіч договір.jpg
02 листопада 2021 22:54
Електронний підпис
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (7).jpg
02 листопада 2021 22:54
ИВР (2).jpg
02 листопада 2021 22:54
ДЦ (1).jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка банку.jpg
02 листопада 2021 22:54
Трудова_Роговий_.pdf
02 листопада 2021 22:54
Довідка - реквізити.jpg
02 листопада 2021 22:54
ИВР (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - реквізити.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - МБ.jpg
02 листопада 2021 22:54
паспорт_рогового_.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Статут_16.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Ліцензія.pdf
02 листопада 2021 22:54
ПЗ.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - умови договору.jpg
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (4).jpg
02 листопада 2021 22:54
ИВР (4).jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка-субпідрядника.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
5.Наказ.pdf
02 листопада 2021 22:54
ЛС (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - довкілля.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Ліцензія.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
ИВР (4).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ДЦ (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ИВР (3).jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (4).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
11.Ліцензія ПСА.pdf
02 листопада 2021 22:54
Лист - перс дані ФО.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (3).jpg
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - техніки безпеки.jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (4).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ЛС (4).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
1000_ВОЛ_Т_2_.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
ДЦ (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (5).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - норми і стандарти.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка про ліцензію(2).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(1).jpg
02 листопада 2021 22:54
174.imd.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - довкілля.jpg
02 листопада 2021 22:54
2.Свiдоцтво_дерe._реeстрацii.pdf
02 листопада 2021 22:54
ЛС (2).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток № 3.jpg
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (1).jpg
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (2).jpg
02 листопада 2021 22:54
5.Наказ.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
2.Свiдоцтво_дерe._реeстрацii.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
ИВР (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(5).jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка про ліцензію(3).jpg
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність(2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність(1).jpg
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - 10 років.jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (5).jpg
02 листопада 2021 22:54
Декларацiя_1-3.pdf
02 листопада 2021 22:54
Трудова_Роговий_.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(2).jpg
02 листопада 2021 22:54
ЛС (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Рисунок (142).jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка - МБ.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Відгук РІФ.pdf
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка - фін спроможність.jpg
02 листопада 2021 22:54
ИВР (1).jpg
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - охорона праці.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(3).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(5).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (5).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток № 3.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ЛС (1).jpg
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - техніки безпеки.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка банку.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність (3).jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (5).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка-субпідрядника.jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка - умови договору.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ЛС (4).jpg
02 листопада 2021 22:54
ИВР (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Лист - перс дані ФО.jpg
02 листопада 2021 22:54
Довідка про ліцензію(3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Аналогічний договір.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність(1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (6).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
10.ПДВ.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Декларацiя_1-3.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (2).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(4).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Аналогічний договір.pdf
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - 10 років.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Фінансова звітність(2).jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(4).jpg
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - норми і стандарти.jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (4).jpg
02 листопада 2021 22:54
ДЦ (2).jpg
02 листопада 2021 22:54
174.imd
02 листопада 2021 22:54
ГЛ - охорона праці.jpg
02 листопада 2021 22:54
Додаток №2(2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
паспорт_рогового_.pdf
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
11.Ліцензія ПСА.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
ЛС (3).jpg
02 листопада 2021 22:54
10.ПДВ.pdf
02 листопада 2021 22:54
ПЗ.jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (1).jpg
02 листопада 2021 22:54
Сертифiкат_ДСТУ_IСО_2.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Статут_16.pdf
02 листопада 2021 22:54
Графік.pdf
02 листопада 2021 22:54
Сертифiкат_ДСТУ_IСО_2.pdf
02 листопада 2021 22:54
Цінова пропозиція (1).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (6).jpg
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (3).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
1000_ВОЛ_Т_2_.pdf
02 листопада 2021 22:54
Наказ інженера.jpg
02 листопада 2021 22:54
Відгук РІФ.pdf.p7s
02 листопада 2021 22:54
Довідка про ліцензію(2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Наказ інженера.jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (7).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
ЛС (2).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Проект договору (3).jpg
02 листопада 2021 22:54
Рисунок (142).jpg.p7s
02 листопада 2021 22:54
Графік.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СТРАЖ-В

ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 14:35
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ
#00182886
Переможець 349 999,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2021 09:39

Документи

10 листопада 2021 14:34
Електронний підпис

Документи

17 листопада 2021 09:35
Електронний підпис
17 листопада 2021 09:34
Протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2021 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ
#00182886
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2021 09:35
Електронний підпис
17 листопада 2021 09:34
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 08:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:58
Лист 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:57
Лист 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:57
Акт.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:39
ДУ№1від31.12.21 до дог№94 від24.11.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 16:23
Договір № 94 від 24.11.2021 року.pdf укладений
24 листопада 2021 16:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі 1 роботи 349 999,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діючи у відповідності до п. 2.4.5, п.2.5, п.2.6. розділу 2 «Строки виконання робіт» договору підряду №94 від 24.11.2021 та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду №94 від 24.11.2021 про наступне: 1. Сторони у відповідності до п. 2.4.5, п.2.5, п.2.6. розділу 2 «Строки виконання робіт» договору підряду №94 від 24.11.2021 та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовились про необхідність продовження строку дії догорору та строку виконання робіт, оскільки через наявність об’єктивних обставин відповідні роботи не можуть бути виконані до 31.12.2021. 2. Продовжити сткок дії Договору підряду №94 від 24.11.2021 до 30.06.2022 шляхом внесення змін: - у п.2.1. розділу 2 «Строки виконання робіт» Договору підряду №94 від 24.11.2021 та викласти його у наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п. 4.1.3. цього Договору при умові отримання Замовником права на виконання будівельних робіт в порядку встановленому законодавством України, і завершити виконання робіт згідно календарного плану-графіка виконання робіт, але не пізніше 30.06.2022р.»; - у п. 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» Договору підряду №94 від 24.11.2021 та викласти його у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 30.06.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань». 3.Всі інші пункти Договору підряду №94 від 24.11.2021 залишаються без змін. 4.Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Догорору підряду №94 від 24.11.2021, та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. 5.Дана Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): діючи у відповідності до п. 2.4.5, п.2.5, п.2.6. розділу 2 «Строки виконання робіт» договору підряду №94 від 24.11.2021 та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду №94 від 24.11.2021 про наступне: 1. Сторони у відповідності до п. 2.4.5, п.2.5, п.2.6. розділу 2 «Строки виконання робіт» договору підряду №94 від 24.11.2021 та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовились про необхідність продовження строку дії догорору та строку виконання робіт, оскільки через наявність об’єктивних обставин відповідні роботи не можуть бути виконані до 31.12.2021. 2. Продовжити сткок дії Договору підряду №94 від 24.11.2021 до 30.06.2022 шляхом внесення змін: - у п.2.1. розділу 2 «Строки виконання робіт» Договору підряду №94 від 24.11.2021 та викласти його у наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п. 4.1.3. цього Договору при умові отримання Замовником права на виконання будівельних робіт в порядку встановленому законодавством України, і завершити виконання робіт згідно календарного плану-графіка виконання робіт, але не пізніше 30.06.2022р.»; - у п. 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» Договору підряду №94 від 24.11.2021 та викласти його у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 30.06.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань». 3.Всі інші пункти Договору підряду №94 від 24.11.2021 залишаються без змін. 4.Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Догорору підряду №94 від 24.11.2021, та набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. 5.Дана Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень на об’єкті: КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради за адресою: вул. Покровська, 98-В, в м. Житомирі 1 роботи 349 999,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 349 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,17 UAH)