Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44617077 |
Вебсайт: | http://www.slavrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 17 380 652,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 903,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 "Забезпечення тендерної пропозиції" Розділ 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи за Договором здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України за фактично виконані об’єми робіт. Розрахунки за Договором здійснюються протягом 7-ми робочих днів після підписання акту виконаних робіт і за наявності бюджетного фінансування. Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за роботи, виконані з дефектами, недоліками виявленими при прийманні об'єкту, до їх усунення Підрядником за власний рахунок. Допускається відстрочка платежу до 30 днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2021 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2021 14:37 |
ТД СПС зі змінами 20.10.21.doc | |
20 жовтня 2021 14:37 |
Протокол змін 20.10.21.pdf | |
11 жовтня 2021 18:03 |
додаток 6 Проект договору.doc | |
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 3 до договору План финансирования.doc | |
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 2 до договору Календарний графік.doc | |
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc |
20 жовтня 2021 14:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2021 14:37 |
ТД СПС зі змінами 20.10.21.doc
|
|||
20 жовтня 2021 14:37 |
Протокол змін 20.10.21.pdf
|
|||
11 жовтня 2021 18:03 |
додаток 6 Проект договору.doc
|
|||
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 3 до договору План финансирования.doc
|
|||
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 2 до договору Календарний графік.doc
|
|||
11 жовтня 2021 18:03 |
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В умовах тендерної документації Замовником не вимагається накладання кваліфікованого електронного підпису на кожен оригінал електронного документа окремо, а лише на тендерну пропозицію в цілому. Нотаріально завірена картка із зразками підпису керівника/уповноваженої потрібна Замовнику для підтвердження, справжності підпису особи, яка відповідальна за підписання тендерної пропозиції.
ч.3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи, що закупівля здійснюється з дотриманням принципів, визначених Законом, умова про надання нотаріально завіреної картки із зразками підпису або іншого документу, нотаріально завіреного, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору не є дискримінаційною.
Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
Звернення до Держаудитслужби
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000129 ● d3eb8c94b592402ca311260c9efc7fb3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2021-10-11-012341-b 11.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-15 17:22:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт загально-освітніх шкіл м. Слов`янськ Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей)" :ДК 021:2015-45310000-3 - Електромонтажні роботи. (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-11-012341-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 15:24:21
Пояснення управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації в межах здійснення моніторингу (ID:UA-M-2021-11-29-000129) закупівлі "Капітальний ремонт загально-освітніх шкіл м.Слов`янськ Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей)": ДК 021:2015-45310000-3-Електромонтажні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-012341-b
Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації в межах здійснення моніторингу (ID:UA-M-2021-11-29-000129) закупівлі "Капітальний ремонт загально-освітніх шкіл м.Слов`янськ Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей)": ДК 021:2015-45310000-3-Електромонтажні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-11-012341-b надає наступну інформацію:
Закупівля здійснюється з метою усунення недоліків і порушень вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, виявлених під час перевірок техногенної та пожежної безпеки закладів і установ освіти з масовим перебуванням людей згідно висновків, актів перевірки встановлених інспекторським складом державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Донецькій області.
1) Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби та включаються до річного плану закупівель. Кошторисом (планом фінансування об'єктів за рахунок коштів бюджету розвитку) управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації на 2021 рік, передбачено видатки на закупівлю робіт з капітального ремонту загально-освітніх шкіл м.Слов`янськ, Донецької області (Система пожежної сигналізації. Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією людей), що є предметом закупівлі, за КЕКВ 3132. Запланована сума фінансування 17 380 652,00 грн. з ПДВ. Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету.
Якісні та технічні характеристики, які становлять предмет закупівлі, визначені на підставі діючих нормативно-технічних документів та відповідають вимогам:
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”;
ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту”;
ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги»;
ДСТУ-II СЕГІ/ТБ 54-14:2009 “Системи пожежної сигналізації та оповіщення”;
НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні";
ДБН В.2.5-23:2010 "Інженерне оснащення будинків і споруд. Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення";
ДБН В. 2.2-40:2018 "Ісклюзивність будівель і споруд. Основні положення";
ДСТУ 2272:2006 "Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять";
ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти»;
ДСТУ Б В.1.1-36:2016 "Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою";
ПКМУ №852 від 23.11.2016р."Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення” ПУЕ "Правила улаштування електроустановок (перше переглянуте, перероблене, доповнене та адаптоване до умов України видання, станом на 21.08.2017)". Технічним завданням Додатком № 2 "Технічна специфікація" до Тендерної документації закупівлі передбачено найменування робіт, витрат та обсяги робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням п.4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Згідно п.п.3, 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (із змінами), враховуючи позитивні експертні звіти Східної філії Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» розгляду кошторисної частини проектної документації за робочими проектами, наказами управління затверджені проектні документації об'єкту будівництва. Відповідно до ст.32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», вимог і рекомендацій ДСТУ 8855: 2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва" і "Переліку видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку", ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ» об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розмір бюджетного призначення, відповідно до внесених змін постановою КМУ від 16.12.2020р. №1266 до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, були розглянуті 11.10.2021р. на засіданні тендерного комітету управління.
2) Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
http://www.slavrada.gov.ua/?view=prozorro в розділі "Електронні закупівлі.
Додатки:
- висновки, акти перевірки техногенної та пожежної безпеки закладів і установ освіти м.Слов'янськ, Донецької області - 30 аркуш.
- накази управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ВЦА "Про затвердження проектної документації"- 16 аркуш.
- експертні звіти щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом-32 аркуш.
- протокол засідання тендерного комітету управління №1 від 11.10.2021р.-3 аркуш.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2021 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
14 266 606,24
UAH з ПДВ
|
14 266 606,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРТ ГРУП" |
14 850 462,00
UAH з ПДВ
|
14 850 462,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
16 546 732,34
UAH з ПДВ
|
16 459 829,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПВКП "ПЕГАС" |
17 157 339,03
UAH з ПДВ
|
16 545 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" |
17 352 232,84
UAH з ПДВ
|
17 352 232,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Відхилено |
14 266 606,24
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 11:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 09:24
|
ТОВ "АВЕРТ ГРУП" #43201069 |
Відхилено |
14 850 462,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2021 15:37
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Відхилено |
16 459 829,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 11:06
|
|
ПВКП "ПЕГАС" #30897727 |
Переможець |
16 545 222,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 17:49
|
ДУ 7 ЗОШ пожежна сигналізація_0001 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 11:24
|
ДУ 6 система пожежі_0001.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:37
|
ДУ №5 пожежна сигналізація_0001 (2).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 17:22
|
ДУ №4 від 24.12.21.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 17:22
|
протокол №10 від 01.02.22 Тех пол..pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:14
|
ДУ №4 від 24.12.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:19
|
Протокол 46 від 09.12.21.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:18
|
ДУ №3 від 09.12.2021р..pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:18
|
Повідомлення 47 від 09.12.21р..pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 14:14
|
ДУ №2 від 06.12.21.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:43
|
ДУ №1 від 29.11.2021.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 11:34
|
Договір 39 від 24.11.21роботи.pdf | укладений |
24 листопада 2021 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти в новій редакції п.2.1 , п.3.1 , п.12.1, Додаток №2, Додаток №3 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) Доповнити пункт 1.1 підпунктом 1.1.1 к Договору і викласти в новій редакції 2) Викласти в новій редакції п.3.1. 3) Викласти в новій редакції додаток №2 4) Викласти в новій редакції додаток №3 |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.п.1.1.1, п.3.1, додаток №2 до договору , додаток №3 до договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п. 1.1.1 в новій редакції та додатки №2 та додатки№ 3 |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка до договору №39 від 24.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п. 2.1, п. 3.1, п. 12.1 Договору та Додаток №2, Додаток №3 |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | словосполучення «Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області» де воно зустрічається по тексту замінити на «Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області». |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти вновій редакції п. 3.1 та додаток 1,2,3 |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |