Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського ліцею №9 по вул. М. Драгоманова, 1 в м. Коломиї, Івано Франківської обл.(за робочим проектом "Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського НВК №9 "Школа-природничо-математичний ліцей" по вул. М.Драгоманова, 1 в м.Коломиї, Івано-Франківської області. Коригування РП) ( за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
111 565,93 UAH
UA-2021-10-11-011552-b 0752c5cdbb864c7693ba5122a9323e83
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Палагнюк

+380343347603 palag03081975@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Ольга Палагнюк
+380343347603
palag03081975@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2021 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 111 565,93 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 557,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта: Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського ліцею №9 по вул. М. Драгоманова, 1 в м. Коломиї, Івано Франківської обл.(за робочим проектом "Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського НВК №9 "Школа-природничо-математичний ліцей" по вул. М.Драгоманова, 1 в м.Коломиї, Івано-Франківської області. Коригування РП) ( за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання приймання-передачі наданих послуг зі здійснення технічного нагляду у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення та обсягів виконаних будівельних робіт на протязі 5 днів після підписання актів виконаних робіт підряднику в відсотковому відношенні до виконаних робіт з дати їх підписання Сторонами. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 101 568,80
UAH з ПДВ
101 568,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 20:52
Електронний підпис
21 жовтня 2021 20:52
12 Довідка довкілля.pdf
21 жовтня 2021 20:52
14 Сертифікат ISO.pdf
21 жовтня 2021 20:52
16 Документи Ст.17.pdf
21 жовтня 2021 20:52
8.5 Договір лаболаторія.pdf
21 жовтня 2021 20:52
9.2 Дипломи.pdf
21 жовтня 2021 20:52
24 Лист субпідрядники.pdf
21 жовтня 2021 20:52
17 Протокол зборів.pdf
21 жовтня 2021 20:52
21 Фінансова звітність.pdf
21 жовтня 2021 20:52
11.4 Відгук.pdf
21 жовтня 2021 20:52
22 Статут.pdf
21 жовтня 2021 20:52
7 Довідка огляд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Переможець 101 568,80
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 12:40

Документи

23 жовтня 2021 12:40
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:34
протокол 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
101 568,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 12:40
Електронний підпис
23 жовтня 2021 12:34
протокол 45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 13:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 15:38
Додаткова угода 775.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 14:56
договір 583.pdf укладений
11 листопада 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. На підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.4.3. Договору, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника сторони домовились викласти пункт 8.1. Договору у наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 583
Договір:
Номер додаткової угоди: 775
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 101 568,80
UAH (в тому числі ПДВ 16 928,13 UAH)